Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
Gelukkig stem ik D66quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.
Is dat GGMM?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:46 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_ruzie_in_amersfoort
happel
Beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
quote:In Seine-Maritime, in het noorden van Frankrijk, is een gijzeling aan de gang in een kerk. Twee mannen gewapend met messen zouden er vier tot zes personen vasthouden. Dat meldt het persbureau Reuters.
De twee zouden in het stadje Saint-Étienne-du-Rouvra nabij Rouen sinds vanmorgen een priester, twee nonnen en mogelijk ook meerdere kerkgangers in gijzeling houden, zo melden Franse media.
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We slaan komkommertijd gewoon volledig over deze zomer.
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussierenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.
Ja, dat laatste heb ik sowieso geen zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussieren
Kun je niet beter verhuizen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Bij mij staat er ook nog genoeg op de nominatie... Nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken, nieuwe vloer met vloerverwarming kunsstofkozijnen...
Hoe laat vlieg je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
Ze zijn al dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dag geen leed is een dag niet geleefd.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.quote:
Woon je in een gezellige volksbuurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.
Ik ga hier nooit meer weg.
Tenzij Gaston voor mijn deur staat
Half 5.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je?
Mijn vrouw gaat over een maand waarschijnlijk voor het werk naar Southampton en Londen.
Zo eentje met bijna iedere 2 jaar oranje vlaggetjes in de straat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
Dat valt wel mee. Gelukkig geen buurt waarbij men in de voortuin bier zit te zuipen, als dat je definitie van volksbuurt isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo eentje met bijna iedere 2 jaar oranje vlaggetjes in de straat?
Werken, een kliniek bezoeken omdat haar Britse collega met vakantie is. Maar het is nog niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half 5.Met LOT vliegen we.
En wat leuk zeg, wat moet ze in Southampton doen
Heb hier ook zo'n volksbuurt dichtbij. Daar zitten ze met mooi weer allemaal op straat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gelukkig geen buurt waarbij men in de voortuin bier zit te zuipen, als dat je definitie van volksbuurt is
Wat voor kliniek? Een afkickkliniek?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werken, een kliniek bezoeken omdat haar Britse collega met vakantie is. Maar het is nog niet 100% zeker.
linkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn die daders dood, is die priester onthoofd. Of mijn Frans is niet al te best, dat kan ook.
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn die daders dood, is die priester onthoofd. Of mijn Frans is niet al te best, dat kan ook.
Nee, gewoon een ziekenhuis waar ze een bepaald medicijn testen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor kliniek? Een afkickkliniek?
In Southamptonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, gewoon een ziekenhuis waar ze een bepaald medicijn testen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.
Uh ja, even gecheckt. Klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.
Lekker hoor. Ik ga in december ook met LOT naar Moskou. Die landen tenminste op Sheremetyevo. Dat is tenminste in de buurt bij mijn schoonouders. Ga je met de trein en metro naar het hotel? Taxi zijn vaak afzetters.quote:
Is bij mij in de buurt wel. Liefst met een kapotte scooter/golf/caravan erbij in de voortuin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hier ook zo'n volksbuurt dichtbij. Daar zitten ze met mooi weer allemaal op straat ja.
Jazeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ga je met de trein en metro naar het hotel? Taxi zijn vaak afzetters.
Ja precies. Tijdens ieder EK/WK dat Nederland meedoet is er ook minstens 1 debiel die zijn camper of caravan helemaal oranje spuit en midden op straat parkeertquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Is bij mij in de buurt wel. Liefst met een kapotte scooter/golf/caravan erbij in de voortuin.
En na het EK/WK is die plek te herkennen omdat hij helemaal zwart geblakerd is omdat de caravan in de fik is gestoken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Tijdens ieder EK/WK dat Nederland meedoet is er ook minstens 1 debiel die zijn camper of caravan helemaal oranje spuit en midden op straat parkeert![]()
met 6 personen taxi ook lastig geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt. Prima treintje en dan genieten in de metro. Mooiste stations van de wereld
geef je dit door opperquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In Southampton kan ik het Grand Harbour Hotel aanraden
Zijn wel taxibusjes natuurlijk, maar dan kun je beter van te voren iets regelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 6 personen taxi ook lastig geweest
Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na het EK/WK is die plek te herkennen omdat hij helemaal zwart geblakerd is omdat de caravan in de fik is gestoken.
Matige volksbuurt woon jijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.quote:
heb liever trein dan zon busjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn wel taxibusjes natuurlijk, maar dan kun je beter van te voren iets regelen.
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?quote:
Ah lekker tuuterennnnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.quote:
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.
Roemenie - Nederlandquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat dan?
met oud en nieuw 1x een heel degelijke palletstapel gemaakt. om 23.55 ontplofte de bende. Alle ruiten eruit bij woningen in een straal van 1 kmquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
RAF in nedeland
Hoe zou ik met ze in contact kunnen komen om hen onderdak te verlenen. Lekker hasj roken en fantaseren over een revolutie
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
nee man das de lang geleden toen ik 4-5 was denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?
RAF leden mogen ze aan de galg hangenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Auto met vingerafdrukken gevonden in Nijmegen
Links is niet je ding.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
Mijn eerste was België - Nederland 1-0, met de rode kaart voor Kieft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
links terreur helemaal nietquote:
Als onze revoluti3 slaagt maak ik jou hoofd propaganda en binnenlandse veiligheidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |