Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na het EK/WK is die plek te herkennen omdat hij helemaal zwart geblakerd is omdat de caravan in de fik is gestoken.
Matige volksbuurt woon jijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.quote:
heb liever trein dan zon busjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn wel taxibusjes natuurlijk, maar dan kun je beter van te voren iets regelen.
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?quote:
Ah lekker tuuterennnnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.quote:
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.
Roemenie - Nederlandquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat dan?
met oud en nieuw 1x een heel degelijke palletstapel gemaakt. om 23.55 ontplofte de bende. Alle ruiten eruit bij woningen in een straal van 1 kmquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
RAF in nedeland
Hoe zou ik met ze in contact kunnen komen om hen onderdak te verlenen. Lekker hasj roken en fantaseren over een revolutie
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
nee man das de lang geleden toen ik 4-5 was denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?
RAF leden mogen ze aan de galg hangenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Auto met vingerafdrukken gevonden in Nijmegen
Links is niet je ding.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
Mijn eerste was België - Nederland 1-0, met de rode kaart voor Kieft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
links terreur helemaal nietquote:
Als onze revoluti3 slaagt maak ik jou hoofd propaganda en binnenlandse veiligheidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |