Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
Gelukkig stem ik D66quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.
Is dat GGMM?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:46 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_ruzie_in_amersfoort
happel
Beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
quote:In Seine-Maritime, in het noorden van Frankrijk, is een gijzeling aan de gang in een kerk. Twee mannen gewapend met messen zouden er vier tot zes personen vasthouden. Dat meldt het persbureau Reuters.
De twee zouden in het stadje Saint-Étienne-du-Rouvra nabij Rouen sinds vanmorgen een priester, twee nonnen en mogelijk ook meerdere kerkgangers in gijzeling houden, zo melden Franse media.
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We slaan komkommertijd gewoon volledig over deze zomer.
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussierenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.
Ja, dat laatste heb ik sowieso geen zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussieren
Kun je niet beter verhuizen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Bij mij staat er ook nog genoeg op de nominatie... Nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken, nieuwe vloer met vloerverwarming kunsstofkozijnen...
Hoe laat vlieg je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
Ze zijn al dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dag geen leed is een dag niet geleefd.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.quote:
Woon je in een gezellige volksbuurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.
Ik ga hier nooit meer weg.
Tenzij Gaston voor mijn deur staat
Half 5.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je?
Mijn vrouw gaat over een maand waarschijnlijk voor het werk naar Southampton en Londen.
Zo eentje met bijna iedere 2 jaar oranje vlaggetjes in de straat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
Dat valt wel mee. Gelukkig geen buurt waarbij men in de voortuin bier zit te zuipen, als dat je definitie van volksbuurt isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |