Almunia flashback.quote:
Mijn opa heeft ooit eens mijn oma aangereden met de caravan. Hadden ze nu maar een moover.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn oma zaliger heeft ooit een lantaarnpaal uit de grond gereden zonder dat ze dat zelf in de gaten had. Mijn opa zaliger heeft ooit de complete achterpui eruit gereden omdat hij de auto rich niet in zijn vrij had staan.
quote:Wie is er bij Manchester United dan de langzaamste? Het antwoord van Rooney: Daley Blind (vanaf 08 minuten en 20 seconden). Al voegde de geblokte middenvelder er snel aan toe dat door het goede positie kiezen Blind daar geen last van heeft op het veld.
Tijdens het douchen na het voetbal scheet een teamgenoot een keer de hele achterwand onder. Bukte zich om zijn voeten te wassen, moest hoesten en scheet per abuis. Dat was wat onsmakelijk.quote:
zat ie aan de dunnequote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tijdens het douchen na het voetbal scheet een teamgenoot een keer de hele achterwand onder. Bukte zich om zijn voeten te wassen, moest hoesten en scheet per abuis. Dat was wat onsmakelijk.
Ja. Het spoot eruit.quote:
Dit wist ik uiteraard. Want het is al dagenlang elke dag op tv.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn wereldjongerendagen in Kraków, beetje loverboy-skills testen?
quote:...je hebt geen idee, net zoals je bij Nice alleen maar denkt aan mooie mensen, in een mooie stad in het zonnige zuiden van Frankrijk. De gruwelijke, lelijke werkelijkheid komt dan binnen als een mastodontisch monster, alles vernietigend.
Wat lach je ? Ik zit je wel hoog hè ? Ben je echt zo jaloers en geobserveerd door mij dat je zelfs hier een briljant citaat uit een geniale column van mij op de FrontPage plaatst ? Begrijp verder niet waarom je zo cynisch lacht. Een lach van een minimalist, die anders dan terroristen, virtueel het leven uit mensen zuigt. Eerst het vergif dat door zijn aderen stroomt, ipv bloed zuiveren, hij kan immers op zijn eigen lip bijten. De lach van een zelfvoldane loser, die leeft van afgunst, gezuig, vernedering en demonisering. Als het woord hufter nog niet bestond zou het Vasion worden genoemd. Visionproof zou dan ook in de Dikke van Dale komen te staan. Vision zou er nog trots op zijn ook.quote:
Zeker, kom er maar eens op.quote:
Ik zit al twee uur te genieten van de Democratische Conventie. Verademing in vergelijking tot de Republikeinen. Positiviteit en geen haatzaaierijquote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Amerikaanse verkiezingen loopt ook helemaal uit de hand
Mijn opa heeft mijn opoe ingereden. Weet niet hoeveel kilometer en hoe hard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ooit eens mijn oma aangereden met de caravan. Hadden ze nu maar een moover.
Dacht dat vrouwen zittend pissen en poepen.quote:
Mastodont is een soort oude reus. Een groot/reusachtig relikwie. Een positieve benaming voor iets groots. Al of niet uit het verleden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te lui om te googlen. Wat betekent het ouwe reus?
Ahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 07:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mastodont is een soort oude reus. Een groot/reusachtig relikwie. Een positieve benaming voor iets groots. Al of niet uit het verleden.
FF liggen. Om vier uur opgestaan. Slapen lukt me amper, dus pik ik af en toe een uurtje, of twee uurtjes mee als ik erg moe ben of word. Laters
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Zin in vakantie. Nog paar daagjes. Ga jij nog ergens heen?
Aleppo is heel goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.
Ga jij nog weg?
Breng dan ook meteen een bezoek aan Palmyra, of wat daar nog van over is...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de binnenlanden. Raqqa staat hoog op het lijstje.
http://www.zoover.nl/syri(...)amaria-martini/hotelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Breng dan ook meteen een bezoek aan Palmyra, of wat daar nog van over is...
*heel* misschien ook later nog, maar bedrijf gaat vrijdag 2 weken dicht, dus verplicht vrijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.
Ga jij nog weg?
Daar heb ik gelukkig geen last van, verplichte vakantie. Dat lijkt me erg vervelend. Zeker wanneer je kinderen hebt. Dan word je haast verplicht om in die dure periode te gaan. Nu heb je dat toch wel als ze eenmaal leerplichtig zijn, maar onder de 5 heb je nog wel keuze vrijheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*heel* misschien ook later nog, maar bedrijf gaat vrijdag 2 weken dicht, dus verplicht vrij. Nu is zo duur idd.
Idd, bijzonder irritant. Is meer omdat 80% van onze klanten uit de bouwwereld komen, en nu ook dicht zijn. Maar we hebben wel sinds pakweg 2/3 jaar dat klantenkring beetje verschuift, dus misschien dat ze volgend jaar besluiten gewoon normaal vakantie te doen, ieder voor zich.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, verplichte vakantie. Dat lijkt me erg vervelend. Zeker wanneer je kinderen hebt. Dan word je haast verplicht om in die dure periode te gaan. Nu heb je dat toch wel als ze eenmaal leerplichtig zijn, maar onder de 5 heb je nog wel keuze vrijheid.
Laatste review januari 2009quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.zoover.nl/syri(...)amaria-martini/hotel
Er zijn nog hotels beschikbaar in Aleppo
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste review januari 2009![]()
quote:wel mij reis naar syrie (aleppo) was echt zonder overdrijven een reis van mijn leven, ik heb mij daar echt geamusseerd. de mensen zijn zeel vriendelijk en hulpzaam. En de prijzen zijn héél democratisch in vergelijking met andere landen.
de citadel was een pracht! aleppo is trouwens één van de oudste steden in de wereld. volgend jaar gaan we zeker weer met de helde familie.
de sfeer in de nacht is echt verschrikkelijk mooi, dansen zingen enz.
Dit leest een beetje surrealistisch.quote:Geweldige stad. De mooiste en authentiekse souk (bazar) van het Midden Oosten (wordt geschreven).
Als er een 'lang weekend trip' Aleppo zou bestaan zou ik direct weer een keertje gaan.
Aleppo heeft trouwens ook een mooi archeologisch museum!
Deze post is nutteloos zonder een tieten foto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:13 schreef JanCees het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ag-haar-borsten-zien
Vind ik niet erg
Ik ben blij dat ik niet geklikt hebquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze post is nutteloos zonder een tieten foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |