*Vughtquote:
Ja dat ja.quote:
Als ik die woorden oplees hoor ik de lieve mevrouw van de metro mededelingen en voel ik me thuisquote:
En dan ben ik er om duiding te bieden.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik snapte je in eerste instantie ook oprecht niet
Ja ik ben ook wel eens moe. Moet eigenlijk gaan slapen maar wil niet op staan en mijn tanden poetsen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik snapte je in eerste instantie ook oprecht niet
Mijn Japans is wat roestig, maar dit wist ik toch nog.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik die woorden oplees hoor ik de lieve mevrouw van de metro mededelingen en voel ik me thuis
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/extra/we(...)-eindhoven-1.6217718
Staan genoeg camera's daar, zou mooi zijn als ze dan ook nog geflitst waren.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/extra/we(...)-eindhoven-1.6217718
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staan genoeg camera's daar, zou mooi zijn als ze dan ook nog geflitst waren.
Gaat om ED he, die hebben wat compensatiedrang. En daarnaast beetje clickbait.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?
(N-weg) Een N-weg is een genummerde hoofdweg die niet de kenmerken van een autosnelweg heeft. Een N-weg wordt geïdentificeerd door een uniek nummer dat begint met de hoofdletter N, afgeleid van "nationaal" of "niet-autosnelweg".quote:Op maandag 25 juli 2016 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?
Bij Omroep Brabant hebben ze het over de A270quote:Op maandag 25 juli 2016 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
(N-weg) Een N-weg is een genummerde hoofdweg die niet de kenmerken van een autosnelweg heeft. Een N-weg wordt geïdentificeerd door een uniek nummer dat begint met de hoofdletter N, afgeleid van "nationaal" of "niet-autosnelweg".
quote:Verkeerde afslag genomen, scootmobielers van de snelweg gehaald
NUENEN - Een man en vrouw zijn zondag elk met hun scootmobiel op de A270 bij Nuenen beland. Het echtpaar werd door een automobilist en de politie veilig van de weg begeleid. De man en vrouw verklaarden onderweg te zijn naar Asten. Ze hadden een verkeerde afslag genomen.
Meerdere voorbijgangers meldden zondagochtend rond twaalf uur dat ze de twee zagen rijden op de vluchtstrook van de A270 in de richting Eindhoven.
Twee automobilisten maanden hen te stoppen. Dit lukte en vervolgens hebben ze met het echtpaar op de politie gewacht.
Verder begeleid
De politie en een andere automobilist hebben het stel uiteindelijk naar Eindhoven begeleid.
Daar konden de twee hun weg met hun scootmobiel over het fietspad vervolgen.
gvd Rik heeft zeker weer een artikel geschreven bij het EDquote:Op maandag 25 juli 2016 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Omroep Brabant hebben ze het over de A270
[..]
Of zoals' Maarten gaat' stelt:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd Rik heeft zeker weer een artikel geschreven bij het ED
quote:Maarten gaat • 16 uur geleden
Snelweg N270? Beste redactie een snelweg heeft altijd een A nummer en een provinciale weg een N. De N270 loopt over in een A270. 1 gedeelte is dus provinciaal en een gedeelte snelweg. Dan ligt het er dus aan waar ze zijn gestopt omdat ze zowel over de snelweg als over de provinciale weg gereden hebben. Voor de sensatie zou de kop dus verandert moeten worden naar A270.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |