Nou, de meeste politiek vindt het maar eng om de ideologie op te hangen aan de Islam. Als ze het over IS hebben, gaat het zelden over de Islam. Zelfs de NOS probeert het op zijn tijd vakkundig te omzeilen. Alleen de PVV/VNL durven het echt te benoemen, lijkt het.quote:
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Islam is toch zelfde man Inso
Al het geloof is gebaseerd op strijden voor een betere wereld met domme zielen die daarin geloven
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ratieproblemen.dhtmlquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet hoe je wakker kan worden en opeens bedenkt een klaploper te worden en extreem-links te worden
in westerse wereld zijn veel religieuzen succesvoller dan hun klaploper apetheisten leeftijdsgenotenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.
Je kan ook moeilijk beweren dat zo'n achmed Bagdad Alibaba of hoe die topper van IS ook heet een dommerik is. Manier waarop ze gebruik maken van sociale media voor het bespelen van kutmarokanen is uiterst gerafineerd. Ik bedoel wik proberen t al 30 jaar om ze aan het werk te krijgen en dat is nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.
Beter een kerk dan een moskeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, leg je post alsjeblieft nader uit want dit is echt absurd.
Hij heeft alleen een punt dat veel schooiers vaak buitenlanders de schuld geven van persoonlijk falen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ratieproblemen.dhtml
Dit soort artikelen doen me huilen en janken.
Als ik een doelwit moet kiezen kies ik kerken omdat die hoger op het laddertje van schuldigen van deze puinhoop staan.quote:
Amerikaanse politiek is dan niet debet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik een doelwit moet kiezen kies ik kerken omdat die hoger op het laddertje van schuldigen van deze puinhoop staan.
Amerikaanse kerken zijn ook erg, niet dat ik ze een aanslag gunquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amerikaanse politiek is dan niet debet?
We proberen ze niet aan het werk te krijgen hoor. Gewoon bijstand en andere troep afnemen en je zult zien dat ze binnen 4 weken werk hebben. Vervolgens laten ze zich afkeuren wegens een geestelijke ziekte (trauma blabla) en de nederlandse verzekeringsartsenmachine gaan overuren draaien om te zorgen dat het verhaal klopt of niet. In de tussentijd krijgen ze een voorwaardelijk uitkering en rekken ze de procedure met drie/vier jaar dat ze genoeg geld hebben gespaard om een huisje te kopen in maroc (turkije kan niet meer door een verdrag) en verdwijnen ze van de radar om vervolgens weer op te duiken in het criminele circuit als drugsdealer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk beweren dat zo'n achmed Bagdad Alibaba of hoe die topper van IS ook heet een dommerik is. Manier waarop ze gebruik maken van sociale media voor het bespelen van kutmarokanen is uiterst gerafineerd. Ik bedoel wik proberen t al 30 jaar om ze aan het werk te krijgen en dat is nog nooit gelukt.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We proberen ze niet aan het werk te krijgen hoor. Gewoon bijstand en andere troep afnemen en je zult zien dat ze binnen 4 weken werk hebben. Vervolgens laten ze zich afkeuren wegens een geestelijke ziekte (trauma blabla) en de nederlandse verzekeringsartsenmachine gaan overuren draaien om te zorgen dat het verhaal klopt of niet. In de tussentijd krijgen ze een voorwaardelijk uitkering en rekken ze de procedure met drie/vier jaar dat ze genoeg geld hebben gespaard om een huisje te kopen in maroc (turkije kan niet meer door een verdrag) en verdwijnen ze van de radar om vervolgens weer op te duiken in het criminele circuit als drugsdealer.
Heb liever dat er een verbod komt op religiueze scholen, waarom is er een Christelijke school terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het anders ligt, al die kinderen krijgen leugens voorgeschoteld en dat mag blijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Amerikanen is ook prima maar we hadden het nu over kerken
Meneer heeft ook eens een Netflix docu gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik maak even een eyeopener voor alle gelovigen.
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Heb liever dat er een verbod komt op religiueze scholen,
Om nog maar te zwijgen over vrije scholenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Openbare scholen zitten altijd alle schooiers, zou mn kinderen daar nooit opzetten
Openbare scholen zijn net zo gevaarlijk. Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleerd over evolutie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het meer gevaarlijk dat religiekritiek heel uitzonderlijk is bij de gevestigde partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |