Opperquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit leest een beetje surrealistisch.
Ik geloof best dat het een jaar of 7 geleden nog best goed vertoeven was daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit leest een beetje surrealistisch.
En dat onder Assadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een jaar of 7 geleden nog best goed vertoeven was daar.
Inderdaad. Telegraafquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet geklikt heb
Dankzij de brengers van vrijheid en democratie: de Amerikanenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper
Zeker vaag om te lezen. Het moet een heel mooi land geweest zijn met veel historisch besef. Waarvan het meeste ondertussen naar de klote is geschoten
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankzij de brengers van vrijheid en democratie: de Amerikanen
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.
Niet volgens de Yanksquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.
Heerlijke Nieuwe Wereld is misschien meer iets voor jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.
Niet gelezen. Misschien maar eens doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.
Waarom "meer" iets?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heerlijke Nieuwe Wereld is misschien meer iets voor jou.
satirequote:
Ah. Heb alleen Huxley gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Satire bedrijf ik zelf wel. Ik vind dat zwaarmoedige van Orwell tot nu toe wel te pruimen.
Dat is ook het grote verwijt van Putin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hebben ook wel een hoop verneukt in die regio, kolere.
Trump zegt dit nu ook. Putingod Trumpgodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook het grote verwijt van Putin.
Kijk Amerika wat jullie gedaan hebben? Jullie gingen wat freedom & democracy brengen
• Afghanistan 2001 Mohammed Omar verwijderd <- Nu een puinzooi
• Irak 2003 Saddam Hoessein verwijderd <- Nu een puinzooi
• Libië 2011 Kolonel Khadaffi verwijderd <- Nu een puinzooi
• Syrië 2014 EN NU WILLEN JULLIE ASSAD OOK NOG WEG????![]()
![]()
Amerikanen______________________________!
Aldus Putingod
Ik sprak laatst iemand en die dacht dat Syrie een Turks complot was omdat Turkije het Syrisch land wilde. Een door de NATO gesteunde oorlog tegen rusland vonden ze ook tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk Amerika wat jullie gedaan hebben? Jullie gingen wat freedom & democracy brengen
![]()
Aldus Putingod
Syrië is nu ook een tering bende. Laat Assad nu maar gewoon aanblijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Aldus Putingod
Met wat voor mensen praat jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand en die dacht dat Syrie een Turks complot was omdat Turkije het Syrisch land wilde. Een door de NATO gesteunde oorlog tegen rusland vonden ze ook tof.
Coole mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |