SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQRecht zo die gaat, braaf zo die heen.
Mod abuse!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:06 schreef picodealion het volgende:
Ik woon vlakbij de veluwe, was nog wel van plan daarheen te rijden. Laat maar dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trol? Zoniet laat je pokedex maar zien
Rennuh! (en filmen)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Jaytje07 het volgende:
A'dam: Hoek Huizenstraat / Keizersgracht....een Onix!
Daar heb ik mijn tramritje in de ochtend voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koelerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Ongeveer 2 kilometer voor mij, maar de douche staat al aanquote:
Pussyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Already got himquote:
Servers zijn dood als de pest nuquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koeler
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Ik neem er altijd nog een 0,5l carboloader bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Verrassend goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?
Dat zegt ie, dat ie zn ballen moet halenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt ie, dat ie zn ballen moet halen
Ik moest net gewoon naar buiten, omdat het hier binnen té warm was. Toen maar Magmar (CP988) gevangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
Veel lekkerder ook om op pad te gaan. Kan daar altijd wel van genieten, een wandeling voor het slapengaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je dan nog wat kilootjes kwijt raaktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel lekkerder ook om op pad te gaan. Kan daar altijd wel van genieten, een wandeling voor het slapengaan
Die was ook aan het pokemon go-enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Volgende keer samen gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Chanant.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Dit was ook op een schoolpleintje. Was verder niemand dus was best creepyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek juist altijd gyms in buurt van scholen, en dan zeg ik dat er pedofielen in aantocht zijn.
Niet eens geneukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
zwaar levenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik moest net gewoon naar buiten, omdat het hier binnen té warm was. Toen maar Magmar (CP988) gevangen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef Fera het volgende:
Voor mij werken de servers nu niet.
Wel een Squirtle gevangen vandaag. Nu heb ik alle drie de starters. En Pikachu natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef over_hedge het volgende:
Weer wat geleerd. Ik heb een ijsbaan vlak achter mijn huis![]()
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Anders ga ik weer keer 100KM langs het strand rennen om zo het record magicarps te vangen
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parken
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
pedomonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
Lucky bastardsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb volgens mij ook een random spawn point hier achter mijn huis
Eentje met Ekans erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangen
Mijn vriend is een travje dus komt wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het kan allemaal.. Het is maar wat je leuk vind
Het mooiste is nog die telefoon die je ziet vliegenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
Gewoon pakken voor de candy/evolutions, dan een lucky egg gebruiken, XPquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Ik word helemaal debiel van magnemite en voltorb. Om de 10 minuten spawnen ze af en aan. Meestal met zn 3en tegelijk. Ik wil ze niet meer
Zo rollen we op rood!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
Ja die heb ik dus allebei nog niet. Hier word kk dan weer deviel van de psysucks en poliwagsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Ik word helemaal debiel van magnemite en voltorb. Om de 10 minuten spawnen ze af en aan. Meestal met zn 3en tegelijk. Ik wil ze niet meer
Dat is iedereen met een mobiel in zijn hand in een straal van 10 meterquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef PlutoxMoon het volgende:
Kan je eigenlijk zien als je een lure opzet wie er dan mee "luurt"?
Stuur maar hier naartoequote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:49 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik bedoel dus dat je je eigen naam ziet bij de pokestop als de lure aan staat, staan de namen van degenen die dan ook luren er ook bij?
Graagquote:
Je kan beter 10 duizend pidgeys krijgen dan 10 duizend magnemite.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar pidgeys, zubats, rattatas en spearows hierzo
Zouden dat hacks zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
de gym hier wordt beheerst door een Gyarados van 1762
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
de gym hier wordt beheerst door een Gyarados van 1762
Een vriend van mij hackt niet en heeft al een Vaporeon van 19xxCP. Een andere vriend heeft al bijna genoeg candy voor een Gyarados en zat vanochtend nog op level 16 of 17. Dus het kan prima op een legit manier.quote:
Doe ik ook, met lucky egg erbij. Zit je zo een level verder.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:58 schreef 24Fan het volgende:
Hier zit een gym in de buurt met level 7 en een snorlax van dik 2100 aan de top.![]()
Vang nu ook alleen maar rattata's vanuit huis. Heb nu zoveel candy dat ik ze laat evolueren voor de xp en daarna weer transfer.
Ze zijn constant met gele/oranje ring. Dan moet ik heel veel ballen/berries verspillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon pakken voor de candy/evolutions, dan een lucky egg gebruiken, XP
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een vriend van mij hackt niet en heeft al een Vaporeon van 19xxCP. Een andere vriend heeft al bijna genoeg candy voor een Gyarados en zat vanochtend nog op level 16 of 17. Dus het kan prima op een legit manier.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:03 schreef Loux het volgende:
Eevee gevangen van 562 CPGaat een mooie Vaporeon worden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met vechten in de gym, gewoon op het scherm rammen?
Als je een goede uit je ei krijgt met redelijk wat candy erbij kan dat best. Ik heb een Lapras van 1100, uit één ei (en die had toen ie net uitkwam nog niet eens zilke goede stats, 400-500 oid)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.
Word iets van 1550 CPquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:03 schreef Loux het volgende:
Eevee gevangen van 562 CPGaat een mooie Vaporeon worden.
Kan ook uit een ei komen. Dan krijg je meestal ook wat candy's erbij. Ik kreeg een aerodactyl uit een ei met iets van 20 candy's.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.
Rechts zit een knopje om te trainen en links zit er dan een knopje om te joinenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:15 schreef Mrmime het volgende:
Hoe kun je zien of er in een gym van je eigen team nog een plekje vrij is? Zie wel een kroontje met bolletjes ernaast maar snap het niet helemaal... En heeft het zin om te vechten tegen je eigen kleur?
Nee, gewoon wachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Maraca het volgende:
Vraagje. Sta nu bij een pokestop en iemand heeft een lure geactiveerd. Moet ik nog iets doen, want zie geen pokemon.
Wachten!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Maraca het volgende:
Vraagje. Sta nu bij een pokestop en iemand heeft een lure geactiveerd. Moet ik nog iets doen, want zie geen pokemon.
Ja dat werkt ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wachten!
De servers zijn wel weer kut wil net gaan lopen
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef colastroop het volgende:
kan niet inloggen en wou net naar buiten gaan
Ik zag vanmiddag een lure vlakbij mijn werk, 2 minuutjes afstand. Gelijk even een pauze genomen om er heen te wandelen. De mensen die daar zaten, wisten gewoon al van ver dat ik kwam voor de lure. Werd ook vriendelijk welkom gekniktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef PlutoxMoon het volgende:
Kan je eigenlijk zien als je een lure opzet wie er dan mee "luurt"?
Ik vang net een pokemon.. en crash.. Doei connectiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Matig ging net bij twee lure's zitten, server eruit.
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef Friday12 het volgende:
Echt he fix die server shit.. Word er nu wel erg moe van
Het is nog maar 27 graden hier, misschien ga ik ook weer ff, meer verbranden kan in ieder geval niet meerquote:
Ik klap m'n stoeltje uit en ga rustig zitten, I don't give a shitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Tofuburger het volgende:
Stoppen jullie trouwens met lopen als jullie een Pokémon tegen komen of lopen jullie nog een beetje rustig door?
Ik heb het gevoel dat ik serieus echt opvallend bezig ben
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Allures het volgende:
[..]
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuur
Zulke dingen moet je echt sochtends vroeg doen, vanaf een uur of 3 is het risico gewoon te groot op gare te drukke servers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Aure het volgende:
Hoiik kom ook een beetje mee posten hier.
Had echt net een Lucky Egg geactiveerd knalt de server eruit
pokestop openen en boven de coin zit een rechthoekje waar je op kan klikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?
Toch heeft de server het gisteren en vandaag tot nu toe opvallend goed gelopen. Ik had het veel slechter verwacht vooral na het weekendquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef Friday12 het volgende:
Echt he fix die server shit.. Word er nu wel erg moe van
Pokestop selecteren, dat witte vakje selecteren boven de ronde foto, lure plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?
Vang ze vaak gewoon tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Tofuburger het volgende:
Stoppen jullie trouwens met lopen als jullie een Pokémon tegen komen of lopen jullie nog een beetje rustig door?
Ik heb het gevoel dat ik serieus echt opvallend bezig ben
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik klap m'n stoeltje uit en ga rustig zitten, I don't give a shit
Ja ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je echt sochtends vroeg doen, vanaf een uur of 3 is het risico gewoon te groot op gare te drukke servers.
Met maar 34 CP spuit hij waarschijnlijk niet ver.quote:
Thanx! Best veel gele gyms hier in de buurt maar allemaal volquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Rechts zit een knopje om te trainen en links zit er dan een knopje om te joinen
Moet je gaan trainen.. Als de gym een lvl up gaat kan je er bijquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Thanx! Best veel gele gyms hier in de buurt maar allemaal vol
Lekkah! Hier zitten altijd veel Eevee's, dus dat krijg ik wel ge-uplevelt tot iets tofs.quote:
Ik heb een spawn gevondenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Loux het volgende:
[..]
Lekkah! Hier zitten altijd veel Eevee's, dus dat krijg ik wel ge-uplevelt tot iets tofs.
Telkes als ik een pokemon vang loopt het vastquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef Maraca het volgende:
Oh ja natuurlijk. Ben ik weer binnen is de server online
sowquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Met maar 34 CP spuit hij waarschijnlijk niet ver.
Is je telefoon wel geschikt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Telkes als ik een pokemon vang loopt het vast
Ja de app deed het alleen niet. Is uiteindelijk wel gelukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:41 schreef Allures het volgende:
[..]
moet je in de shop doen. Op dat schildje klikken
Nou, mijn oude telefoon was niet geschikt (iPhone 4s) en liep toen ook telkens vastquote:
Oh dat is het niet.. Heb al 1000 pokemonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, mijn oude telefoon was niet geschikt (iPhone 4s) en liep toen ook telkens vast
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
Ik vang nu trouwens veel rattata's en dat soort onzin pokemon voor de candy en XP. Maar kan ik de pokemon dan later gewoon verwijderen? Bedoel.. wat moet ik met 10 van die ratten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh dat is het niet.. Heb al 1000 pokemon
Is gewoon server connectie probleemquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]Nee, dat was je nooit gelukt met een brakke telefoon
Ja gewoon snoepjes van laten maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
Ik vang nu trouwens veel rattata's en dat soort onzin pokemon voor de candy en XP. Maar kan ik de pokemon dan later gewoon verwijderen? Bedoel.. wat moet ik met 10 van die ratten?
Hoe doe ik dat? /n00bquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ja gewoon snoepjes van laten maken.
Volhouden. Straks vliegen de Pikachu en Bulbasaur je om de oren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
Ik had trouwens een Caterpie uit mijn 2km eitop
ik ook en een ratquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
Ik had trouwens een Caterpie uit mijn 2km eitop
Ik durf m'n 10km ei nog niet te broeden op dit momentquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Volhouden. Straks vliegen de Pikachu en Bulbasaur je om de oren.
Kusje voor jouquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Selecteer pokemon, scroll naar beneden > transfer
Welk lvl ben je?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik durf m'n 10km ei nog niet te broeden op dit moment
Ja, die ballen gooien gaat lastig als je dronken bentquote:
4quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welk lvl ben je?
Vangen werkt weer redelijk
Enemy gym = 6quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht dat je 5 pokemons mocht inzetten in een gevecht. Mag er nu maar 1?
Zes bij een vijandige Gym, eentje om te trainen bij je eigen Gym.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht dat je 5 pokemons mocht inzetten in een gevecht. Mag er nu maar 1?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef Maraca het volgende:
Kun je zien hoe lang een lure nog actief is?
Gastly en Psyduck zijn prima bijvangsten toch? Die candy is altijd welkom.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
1,5 uur op dezelfde plek gezeten, waarvan 1 uur met lure:
8x Weedle
1x Psyduck
6x Rattata
3x Pidgey
2x Spearow
1x Zubat
1x Gastly
Meh, gelukkig krijg je wel exp voor het vangen.
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit er gewoon op.
Bezig met mijn lucky egg. Hoef ik de deur niet voor uit.
Vriend van mij zit er ook nog op.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelen
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gastly en Psyduck zijn prima bijvangsten toch? Die candy is altijd welkom.
Ja, is echt zo. Gelukkig ook maar. Keer eerder gehad dat de server eruit klapte toen ik een Lucky Egg inzette.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelen
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf m'n lucky egg echt niet in te zetten met deze onstabiele servers.
Maarja, ben pas level 10... moet sowieso nog pidgeys bij elkaar sprokkelen.
Klopt. Hoe meer hoe beter. Ik eindig met 50k XP deze keer. Ben van level 18 naar level 20 gegaan. En daarbij 2 nieuwe lucky eggs gekregen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf m'n lucky egg echt niet in te zetten met deze onstabiele servers.
Maarja, ben pas level 10... moet sowieso nog pidgeys bij elkaar sprokkelen.
Pidgeys zijn ook heel goed ervoor. Die gooi ik het meest van alles door de maler.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doen.
Wel in de ochtend he, als de servers nog stabiel zijn.
Zijn de ochtenden wel goed te doen ja? Onthoud ik dat. Stomme is dat ik doordeweeks gewoon op m'n werk zit, behalve morgen. Maar dan wordt het snikheet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doen.
Wel in de ochtend he, als de servers nog stabiel zijn.
Ah wat tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Hoe meer hoe beter. Ik eindig met 50k XP deze keer. Ben van level 18 naar level 20 gegaan. En daarbij 2 nieuwe lucky eggs gekregen.
Echt he, ik hoop dat Niantic na een tijd met statistieken komt welke beesten het meest door de blender gingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pidgeys zijn ook heel goed ervoor. Die gooi ik het meest van alles door de maler.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, zon is onder, ik ga naar buiten.
quote:
Lekker gluren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
er komen snoepjes uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat Niantic na een tijd met statistieken komt welke beesten het meest door de blender gingen.
Dat moeten er toch miljoenen zijn. Ik heb er al 60 vermalen, maal de weet ik veel hoeveel miljoen spelers die er zijn, wat een bloedbad.
niet wat pokeballs naar zijn hoofd smijtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zwervers die normaal altijd bij pokestops een drankje of een jointje zitten te doen mogen wel verwijderd worden op sommige plekken.
Hier in de buurt zijn er zelfs al een paar agressief aan het doen naar iedereen met een telefoon.
Die kwam ik ook tegen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij liep weer voortdurend vast afgelopen uur, maar nog wel een dikke kingler gevangen. Maar dat was het enige hoogtepunt
Aawhquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Maraca het volgende:
Toch nog even bij de lure gezeten. Op een enkele weedle na geen pokemon
Zou het te maken hebben met mijn lage level? (level 5 inmiddelsquote:
Inlog servers is niet hetzelfde als de servers waar je op speelt.. En mensen hebben problemen met inloggenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met een hoger level krijg je pokemon met hogere CP, soort pokemon maakt volgens mij niet uit. Als ik met iemand anders speel met een lager level zien we de zelfde pokemon maar de mijne zijn een hoger CP.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het te maken hebben met mijn lage level? (level 5 inmiddels)
Als het warmer wordt worden mensen vreemder, die lui in mijn wijk worden in ieder geval luidruchtiger.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Inlog servers is niet hetzelfde als de servers waar je op speelt.. En mensen hebben problemen met inloggen
Ik heb net rondje gelopen en ook gewoon gespeeld!
Ben wel sneller naar huis gegaan want er was raar volk aanwezig
966 pokemon totaal -> 160 in mijn invetory.. 800 dus al de blender inquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat Niantic na een tijd met statistieken komt welke beesten het meest door de blender gingen.
Dat moeten er toch miljoenen zijn. Ik heb er al 60 vermalen, maal de weet ik veel hoeveel miljoen spelers die er zijn, wat een bloedbad.
Beter gaan ze eerst wat aan de servers doen ipv rare statisieken als datquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ze waren ruzie aan het maken.. Stuk daarna van die mocro's die voetballen naar mensen aan het schoppen warenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als het warmer wordt worden mensen vreemder, die lui in mijn wijk worden in ieder geval luidruchtiger.
Zie jij iets over eieren in je journal? Ik nooitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:30 schreef Maraca het volgende:
Huh? Heb ineens een 5km ei in m'n rugtas, maar volgens mijn journal heb ik die niet gekregen
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Igen het volgende:
O ja, sommige pokemon verschijnen echt precies op dezelfde plek hč. Gister zei dus iemand dat er een Magmar bij het zwembad zou zitten - heb daar vanavond 2 op dezelfde plek gevonden.
Nee, maar wel wat ik van een pokestop heb gekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zie jij iets over eieren in je journal? Ik nooit
Je trainers hoofd klikken links beneden en dan scrollen naar benedenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb vandaag weer een tocht van 3 uur gemaakt. In den Haag in een parkje uurtje gezeten waar 3 lures elkaar bijna overlapten.
Oogst van vandaag :
- Metapod
- Eevee
- Oddish uit ei
- Diglett
- Nidoran (M)
Daarnaast een sloot Magicarp, paar Psyducks, zooi Ratata's en ander random spul. Waar kan je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen hebt?
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zwervers die normaal altijd bij pokestops een drankje of een jointje zitten te doen mogen wel verwijderd worden op sommige plekken.
Hier in de buurt zijn er zelfs al een paar agressief aan het doen naar iedereen met een telefoon.
Dit klinkt dus als mijn wijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ze waren ruzie aan het maken.. Stuk daarna van die mocro's die voetballen naar mensen aan het schoppen waren
Is het volle maan ofzo
Meen je diequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".
Echt typisch volkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".
Heb dit nog niet eerder meegemaakt.. Trietelingen hebben vakantie nuquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig om weer te zien.![]()
Tja. Vooroordeelbevestigend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
POK / [PokéGo Den Haag e.o.] #1 - Pokémons achter de duinen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb vandaag weer een tocht van 3 uur gemaakt. In den Haag in een parkje uurtje gezeten waar 3 lures elkaar bijna overlapten.
Oogst van vandaag :
- Metapod
- Eevee
- Oddish uit ei
- Diglett
- Nidoran (M)
Daarnaast een sloot Magicarp, paar Psyducks, zooi Ratata's en ander random spul. Waar kan je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen hebt?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef FrauMilena het volgende:
Net foto's gevonden van wat ik vroeger o.a. spaardeHeb hier de boekjes van volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig om weer te zien.![]()
![]()
Dit moet weer terug in de chips!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaatsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oooh chips ja! In zo'n plasticje die dan helemaal vies was.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb hier de boekjes van vol![]()
![]()
Dit moet weer terug in de chips!
Heb je gewoon twee kinderen verpestquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wel cute. Liep vanavond de deur uit en toen kwamen er twee kindjes naar mij toe "Mevrouw speelt uw Pokémon GO?" Ik zo ja "Welk team moeten we kiezen?" Doe maar geel"Oké!".
Vervolgens lopen ze weg en hoor ik ze zeggen: Kom we gaan rood en blauw kapot maken!
En dan nog afvragen waarom die jonge marokkanen gehaat wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaats.
Toevallig niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Of ik ben ff lomp, of de servers doen het ff niet goed, of beide. Ik zie wel mn journal etc, maar geen aantallen pokemon totaal gevangen oid..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je trainers hoofd klikken links beneden en dan scrollen naar beneden
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je gewoon twee kinderen verpest![]()
Als de servers het niet goed doen wil dat soms niet ladenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of ik ben ff lomp, of de servers doen het ff niet goed, of beide. Ik zie wel mn journal etc, maar geen aantallen pokemon totaal gevangen oid..
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ze vroegen naar het beste team.Dat is sowieso geel niet maar ik ben zelf wel geel dus nu zijn hun het ook.
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.quote:
dat deden ze in tilburg. Lures aanzetten om mensen te lokken om te beroven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaats.
Ik heb een Pikachu spawn in mijn kelder, wil je die vangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat deden ze in tilburg. Lures aanzetten om mensen te lokken om te beroven.
Straks dwingen ze je om je beste Pokémon te verwijderenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.
Was serieus een gast die naar me riep dat er een Pikachu onder zijn auto zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb een Pikachu spawn in mijn kelder, wil je die vangen?
Of ze jatten je telefoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Straks dwingen ze je om je beste Pokémon te verwijderen
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wel cute. Liep vanavond de deur uit en toen kwamen er twee kindjes naar mij toe "Mevrouw speelt uw Pokémon GO?" Ik zo ja "Welk team moeten we kiezen?" Doe maar geel"Oké!".
Vervolgens lopen ze weg en hoor ik ze zeggen: Kom we gaan rood en blauw kapot maken!
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Was serieus een gast die naar me riep dat er een Pikachu onder zijn auto zat.
Hier was vanavond een hele wijk geel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Merk wel dat geel de laatste dagen hier steeds vaker een gym te pakken heeft.
Ik had van de week 2 dagen een gym gepaktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier was vanavond een hele wijk geel.
Mijn Golbat heeft er van 7 tot half 10 (toen bij mij de server kapot ging) Er zeker ingestaan.
Het is omdat je aan de andere kant van 't land woont, anders had je mee kunnen chillen op de Zaanse Schansquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik liep dus net door het centrum om naar de coffeeshop te gaan, op de terug weg zag ik 2 lure's vlakbij elkaar staan en ook mensen die kant oplopen met hun telefoon. Stuk of 20 mensen op een muurtjeEn allemaal mensen die steeds langs liepen, reden of even gingen stoppen.
Ben er maar ongemakkelijk tussen gaan zitten maar toen klapte de server eruit.
Ik was met een vriend een paar dagen geleden een gym aan het overnemen om het eens te proberen werden we gelijk geronseld voor een geheim clubje. Ik denk dat die toevallig nu ook in de buurt waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had van de week 2 dagen een gym gepakt
Maar alles is rood heir dus ik moet vet lang gaan trainen voor ik er inkan
Ik kon om de 5 minuten dezelfde stop gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch weer vijf gevangen en weer wat PokeBalls erbij. Die PokeStops respawnen trouwens wel snel. Zat een half uurtje buiten en kon iets van 5 keer dezelfde stop gebruiken.
Om de 5 minutenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch weer vijf gevangen en weer wat PokeBalls erbij. Die PokeStops respawnen trouwens wel snel. Zat een half uurtje buiten en kon iets van 5 keer dezelfde stop gebruiken.
In de wat grotere steden heb je zo een terrasje te pakken van waaraf je bij 3-4 pokestops kunt. Biertje drinken en continue items binnenhengelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Jammer genoeg hier nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
In de wat grotere steden heb je zo een terrasje te pakken van waaraf je bij 3-4 pokestops kunt. Biertje drinken en continue items binnenhengelen.
Nog 1 of 2 lures erbij en je kunt alles doen vanuit je luie stoel.
Jij hebt helemaal geen tijdquote:
Je kunt 'm hier ook winnen he momenteel!quote:
Ga dan wandelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
Lekker frustrerend. Ei staat op 4.99 van de 5 km.
Pff... zo dichtbij! Zoooo dichtbij!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
Lekker frustrerend. Ei staat op 4.99 van de 5 km.
Maar door de server ook zooo ver wegquote:
Zit de Pokemon noet gewoon in je tas? Gebeurde mij ook en toen had ik ineens een Jynx.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef colastroop het volgende:
Mijn 2 km ei is opeens verdwenen nadat ik de 2km gehaald heb
Als je bij Pokémon kijkt en dan op recent klikt zie je misschien iets nieuws.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef colastroop het volgende:
Mijn 2 km ei is opeens verdwenen nadat ik de 2km gehaald heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |