Wat de max is voor jouw huidige lvl jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat betekent dat boogje onder de CP? Is dat hoeveel die pokémon maximaal kan hebben?
moet je in de shop doen. Op dat schildje klikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Heb ik eindelijk een gym in bezit kom ik er niet meer in. Anderen wel.
Laat mij coins krijgen.![]()
De media zit er wel op te wachten, meer pokemongo nieuws!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Zijn er al mensen onwel geworden door de hitte?
Dat zou wel een serieus fout zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:53 schreef De-Hamster het volgende:
Ik hoorde net van een jongen dat je je incense kunt verlengen door er één aan te zetten. En daarna de tijd van je telefoon terug te zetten. Dan telt hij die tijd extra erbij. Geen idee of het echt werkt.
Heb gehoord dat in die kliniek een Charizard zitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef KingRadler het volgende:
dat er nog geen mensen zijn opgenomen in een kliniek voor Pokemon verslaving.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De media zit er wel op te wachten, meer pokemongo nieuws!
quote:141 Pokemon Go spelers onwel door hitte op eerste tropische dag in Juli.
Op de eerste tropische zomerdag van juli zijn dinsdag 141 spelers door de hitte bevangen geraakt.
Dat meldt de minister van volksgezondheid, Edith Schipper. Eerder vertelde een woordvoerder van Niantic, het bedrijf achter het Pokemon Go spel, aan NU.nl dat tussen de twintig en dertig mensen onwel waren geworden door de hitte.
Een aantal spelers is flauwgevallen, anderen raakten bevangen door het warme weer. Dat gebeurde met name in de buurt van Nijmegen, een lang open stuk met weinig schaduw. De lopers zijn behandeld bij een EHBO-post in de Gelderse plaats.
"Het blaren prikken stond even op de tweede plaats", laat een woordvoerster van het Rode Kruis weten. Ook op andere eerstehulpposten in het land kwamen mensen langs die onwel zijn geraakt door de hitte.
Ziekenhuis
In de meeste gevallen konden de gamers daar bij zinnen komen, maar in zeven gevallen werden de spelers naar Nijmeegse ziekenhuizen gebracht. Het is niet duidelijk of dat uitsluitend in verband was met hitteklachten. De ambulancediensten hadden het volgens de Veiligheidsregio niet drukker dan gewoonlijk.
Bij de eerstehulpposten in Nijmegen was het dinsdagmiddag wel veel drukker dan op andere dagen.
Hitteplan
Spelers van het Pokemon Go spel mogen woensdag een half uur eerder starten, omdat in Gelderland en Noord-Brabant het nationaal hitteplan van kracht is. Dat heeft het bestuur van de Niantic dinsdag besloten. Er worden temperaturen van rond de dertig graden verwacht.
http://www.nu.nl/vierdaag(...)agse.html?redirect=1
ik ben wel echt een beetje verslaafdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef KingRadler het volgende:
dat er nog geen mensen zijn opgenomen in een kliniek voor Pokemon verslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |