SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQRecht zo die gaat, braaf zo die heen.
Mod abuse!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:06 schreef picodealion het volgende:
Ik woon vlakbij de veluwe, was nog wel van plan daarheen te rijden. Laat maar dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trol? Zoniet laat je pokedex maar zien
Rennuh! (en filmen)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Jaytje07 het volgende:
A'dam: Hoek Huizenstraat / Keizersgracht....een Onix!
Daar heb ik mijn tramritje in de ochtend voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koelerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Ongeveer 2 kilometer voor mij, maar de douche staat al aanquote:
Pussyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Already got himquote:
Servers zijn dood als de pest nuquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koeler
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Ik neem er altijd nog een 0,5l carboloader bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Verrassend goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?
Dat zegt ie, dat ie zn ballen moet halenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt ie, dat ie zn ballen moet halen
Ik moest net gewoon naar buiten, omdat het hier binnen té warm was. Toen maar Magmar (CP988) gevangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
Veel lekkerder ook om op pad te gaan. Kan daar altijd wel van genieten, een wandeling voor het slapengaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je dan nog wat kilootjes kwijt raaktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel lekkerder ook om op pad te gaan. Kan daar altijd wel van genieten, een wandeling voor het slapengaan
Die was ook aan het pokemon go-enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Volgende keer samen gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Chanant.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Dit was ook op een schoolpleintje. Was verder niemand dus was best creepyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek juist altijd gyms in buurt van scholen, en dan zeg ik dat er pedofielen in aantocht zijn.
Niet eens geneukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
zwaar levenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik moest net gewoon naar buiten, omdat het hier binnen té warm was. Toen maar Magmar (CP988) gevangen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef Fera het volgende:
Voor mij werken de servers nu niet.
Wel een Squirtle gevangen vandaag. Nu heb ik alle drie de starters. En Pikachu natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef over_hedge het volgende:
Weer wat geleerd. Ik heb een ijsbaan vlak achter mijn huis![]()
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Anders ga ik weer keer 100KM langs het strand rennen om zo het record magicarps te vangen
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parken
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
pedomonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
Lucky bastardsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb volgens mij ook een random spawn point hier achter mijn huis
Eentje met Ekans erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangen
Mijn vriend is een travje dus komt wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het kan allemaal.. Het is maar wat je leuk vind
Het mooiste is nog die telefoon die je ziet vliegenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
Gewoon pakken voor de candy/evolutions, dan een lucky egg gebruiken, XPquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Ik word helemaal debiel van magnemite en voltorb. Om de 10 minuten spawnen ze af en aan. Meestal met zn 3en tegelijk. Ik wil ze niet meer
Zo rollen we op rood!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
Ja die heb ik dus allebei nog niet. Hier word kk dan weer deviel van de psysucks en poliwagsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Ik word helemaal debiel van magnemite en voltorb. Om de 10 minuten spawnen ze af en aan. Meestal met zn 3en tegelijk. Ik wil ze niet meer
Dat is iedereen met een mobiel in zijn hand in een straal van 10 meterquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef PlutoxMoon het volgende:
Kan je eigenlijk zien als je een lure opzet wie er dan mee "luurt"?
Stuur maar hier naartoequote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:49 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik bedoel dus dat je je eigen naam ziet bij de pokestop als de lure aan staat, staan de namen van degenen die dan ook luren er ook bij?
Graagquote:
Je kan beter 10 duizend pidgeys krijgen dan 10 duizend magnemite.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar pidgeys, zubats, rattatas en spearows hierzo
Zouden dat hacks zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
de gym hier wordt beheerst door een Gyarados van 1762
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
de gym hier wordt beheerst door een Gyarados van 1762
Een vriend van mij hackt niet en heeft al een Vaporeon van 19xxCP. Een andere vriend heeft al bijna genoeg candy voor een Gyarados en zat vanochtend nog op level 16 of 17. Dus het kan prima op een legit manier.quote:
Doe ik ook, met lucky egg erbij. Zit je zo een level verder.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:58 schreef 24Fan het volgende:
Hier zit een gym in de buurt met level 7 en een snorlax van dik 2100 aan de top.![]()
Vang nu ook alleen maar rattata's vanuit huis. Heb nu zoveel candy dat ik ze laat evolueren voor de xp en daarna weer transfer.
Ze zijn constant met gele/oranje ring. Dan moet ik heel veel ballen/berries verspillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon pakken voor de candy/evolutions, dan een lucky egg gebruiken, XP
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een vriend van mij hackt niet en heeft al een Vaporeon van 19xxCP. Een andere vriend heeft al bijna genoeg candy voor een Gyarados en zat vanochtend nog op level 16 of 17. Dus het kan prima op een legit manier.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:03 schreef Loux het volgende:
Eevee gevangen van 562 CPGaat een mooie Vaporeon worden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met vechten in de gym, gewoon op het scherm rammen?
Als je een goede uit je ei krijgt met redelijk wat candy erbij kan dat best. Ik heb een Lapras van 1100, uit één ei (en die had toen ie net uitkwam nog niet eens zilke goede stats, 400-500 oid)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.
Word iets van 1550 CPquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:03 schreef Loux het volgende:
Eevee gevangen van 562 CPGaat een mooie Vaporeon worden.
Kan ook uit een ei komen. Dan krijg je meestal ook wat candy's erbij. Ik kreeg een aerodactyl uit een ei met iets van 20 candy's.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
Voor een 2000CP Snorlax moet je toch alsnog tig Snorlaxen vangen voor candy om hem te kunnen upgraden? Hoe kun je die zo vaak vangen.. Ik heb hem uberhaubt nog nergens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |