Die was ook aan het pokemon go-enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
Volgende keer samen gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Chanant.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ook grappig als je een buurtbewoner ziet die dezelfde pokestoproute loopt en net zo teleurgesteld is als jij als een lure net voorbij is als je er aan komt.
Dit was ook op een schoolpleintje. Was verder niemand dus was best creepyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek juist altijd gyms in buurt van scholen, en dan zeg ik dat er pedofielen in aantocht zijn.
Niet eens geneukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
zwaar levenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik moest net gewoon naar buiten, omdat het hier binnen té warm was. Toen maar Magmar (CP988) gevangen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef Fera het volgende:
Voor mij werken de servers nu niet.
Wel een Squirtle gevangen vandaag. Nu heb ik alle drie de starters. En Pikachu natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef over_hedge het volgende:
Weer wat geleerd. Ik heb een ijsbaan vlak achter mijn huis![]()
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef raptorix het volgende:
Anders ga ik weer keer 100KM langs het strand rennen om zo het record magicarps te vangen
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar er zaten er maar weinig.. bij slootjes enzo veel meer en parken
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
pedomonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het, woon aan de gracht, dus heb veel Carps voor de deur
Lucky bastardsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb volgens mij ook een random spawn point hier achter mijn huis
Eentje met Ekans erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor ons zit de 'staart' aan de andere kant, het uiteinde van de staart is een gat in geknipt, kan je tiny tim erut hangen
Mijn vriend is een travje dus komt wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het kan allemaal.. Het is maar wat je leuk vind
Het mooiste is nog die telefoon die je ziet vliegenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
Gewoon pakken voor de candy/evolutions, dan een lucky egg gebruiken, XPquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Fopje het volgende:
Ik word helemaal debiel van magnemite en voltorb. Om de 10 minuten spawnen ze af en aan. Meestal met zn 3en tegelijk. Ik wil ze niet meer
Zo rollen we op rood!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je ziet wie je gym overneemt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |