Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef Maraca het volgende:
Kun je zien hoe lang een lure nog actief is?
Gastly en Psyduck zijn prima bijvangsten toch? Die candy is altijd welkom.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
1,5 uur op dezelfde plek gezeten, waarvan 1 uur met lure:
8x Weedle
1x Psyduck
6x Rattata
3x Pidgey
2x Spearow
1x Zubat
1x Gastly
Meh, gelukkig krijg je wel exp voor het vangen.
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit er gewoon op.
Bezig met mijn lucky egg. Hoef ik de deur niet voor uit.
Vriend van mij zit er ook nog op.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelen
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gastly en Psyduck zijn prima bijvangsten toch? Die candy is altijd welkom.
Ja, is echt zo. Gelukkig ook maar. Keer eerder gehad dat de server eruit klapte toen ik een Lucky Egg inzette.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is knap. In de hele wereld liggen de servers er uit. Maar jij kan nog spelen
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf m'n lucky egg echt niet in te zetten met deze onstabiele servers.
Maarja, ben pas level 10... moet sowieso nog pidgeys bij elkaar sprokkelen.
Klopt. Hoe meer hoe beter. Ik eindig met 50k XP deze keer. Ben van level 18 naar level 20 gegaan. En daarbij 2 nieuwe lucky eggs gekregen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf m'n lucky egg echt niet in te zetten met deze onstabiele servers.
Maarja, ben pas level 10... moet sowieso nog pidgeys bij elkaar sprokkelen.
Pidgeys zijn ook heel goed ervoor. Die gooi ik het meest van alles door de maler.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doen.
Wel in de ochtend he, als de servers nog stabiel zijn.
Zijn de ochtenden wel goed te doen ja? Onthoud ik dat. Stomme is dat ik doordeweeks gewoon op m'n werk zit, behalve morgen. Maar dan wordt het snikheet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er nu bijna 50 ofzo, iets van 25 weedles en 25 ratatas, dadelijk 50 evolutions achter elkaar doen.
Wel in de ochtend he, als de servers nog stabiel zijn.
Ah wat tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Hoe meer hoe beter. Ik eindig met 50k XP deze keer. Ben van level 18 naar level 20 gegaan. En daarbij 2 nieuwe lucky eggs gekregen.
Echt he, ik hoop dat Niantic na een tijd met statistieken komt welke beesten het meest door de blender gingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pidgeys zijn ook heel goed ervoor. Die gooi ik het meest van alles door de maler.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, zon is onder, ik ga naar buiten.
quote:
Lekker gluren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Kut man ik stond een gym te veroveren maar toen zag ik ineens een vieze gast op 5 meter staan gluren en ben ik hem gepeerd
er komen snoepjes uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat Niantic na een tijd met statistieken komt welke beesten het meest door de blender gingen.
Dat moeten er toch miljoenen zijn. Ik heb er al 60 vermalen, maal de weet ik veel hoeveel miljoen spelers die er zijn, wat een bloedbad.
niet wat pokeballs naar zijn hoofd smijtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zwervers die normaal altijd bij pokestops een drankje of een jointje zitten te doen mogen wel verwijderd worden op sommige plekken.
Hier in de buurt zijn er zelfs al een paar agressief aan het doen naar iedereen met een telefoon.
Die kwam ik ook tegen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij liep weer voortdurend vast afgelopen uur, maar nog wel een dikke kingler gevangen. Maar dat was het enige hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |