Dat is ook zoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Igen het volgende:
O ja, sommige pokemon verschijnen echt precies op dezelfde plek hč. Gister zei dus iemand dat er een Magmar bij het zwembad zou zitten - heb daar vanavond 2 op dezelfde plek gevonden.
Nee, maar wel wat ik van een pokestop heb gekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zie jij iets over eieren in je journal? Ik nooit
Je trainers hoofd klikken links beneden en dan scrollen naar benedenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb vandaag weer een tocht van 3 uur gemaakt. In den Haag in een parkje uurtje gezeten waar 3 lures elkaar bijna overlapten.
Oogst van vandaag :
- Metapod
- Eevee
- Oddish uit ei
- Diglett
- Nidoran (M)
Daarnaast een sloot Magicarp, paar Psyducks, zooi Ratata's en ander random spul. Waar kan je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen hebt?
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zwervers die normaal altijd bij pokestops een drankje of een jointje zitten te doen mogen wel verwijderd worden op sommige plekken.
Hier in de buurt zijn er zelfs al een paar agressief aan het doen naar iedereen met een telefoon.
Dit klinkt dus als mijn wijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ze waren ruzie aan het maken.. Stuk daarna van die mocro's die voetballen naar mensen aan het schoppen waren
Is het volle maan ofzo
Meen je diequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".
Echt typisch volkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zag een groepje Marokkanen die een lure alleen voor henzelf hadden. De rest kon "opkankeren".
Heb dit nog niet eerder meegemaakt.. Trietelingen hebben vakantie nuquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig om weer te zien.![]()
Tja. Vooroordeelbevestigend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
POK / [PokéGo Den Haag e.o.] #1 - Pokémons achter de duinen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb vandaag weer een tocht van 3 uur gemaakt. In den Haag in een parkje uurtje gezeten waar 3 lures elkaar bijna overlapten.
Oogst van vandaag :
- Metapod
- Eevee
- Oddish uit ei
- Diglett
- Nidoran (M)
Daarnaast een sloot Magicarp, paar Psyducks, zooi Ratata's en ander random spul. Waar kan je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen hebt?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef FrauMilena het volgende:
Net foto's gevonden van wat ik vroeger o.a. spaardeHeb hier de boekjes van volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig om weer te zien.![]()
![]()
Dit moet weer terug in de chips!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaatsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oooh chips ja! In zo'n plasticje die dan helemaal vies was.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb hier de boekjes van vol![]()
![]()
Dit moet weer terug in de chips!
Heb je gewoon twee kinderen verpestquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wel cute. Liep vanavond de deur uit en toen kwamen er twee kindjes naar mij toe "Mevrouw speelt uw Pokémon GO?" Ik zo ja "Welk team moeten we kiezen?" Doe maar geel"Oké!".
Vervolgens lopen ze weg en hoor ik ze zeggen: Kom we gaan rood en blauw kapot maken!
En dan nog afvragen waarom die jonge marokkanen gehaat wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaats.
Toevallig niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Of ik ben ff lomp, of de servers doen het ff niet goed, of beide. Ik zie wel mn journal etc, maar geen aantallen pokemon totaal gevangen oid..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je trainers hoofd klikken links beneden en dan scrollen naar beneden
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je gewoon twee kinderen verpest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |