Ik was met een vriend een paar dagen geleden een gym aan het overnemen om het eens te proberen werden we gelijk geronseld voor een geheim clubje. Ik denk dat die toevallig nu ook in de buurt waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had van de week 2 dagen een gym gepakt
Maar alles is rood heir dus ik moet vet lang gaan trainen voor ik er inkan
Ik kon om de 5 minuten dezelfde stop gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch weer vijf gevangen en weer wat PokeBalls erbij. Die PokeStops respawnen trouwens wel snel. Zat een half uurtje buiten en kon iets van 5 keer dezelfde stop gebruiken.
Om de 5 minutenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch weer vijf gevangen en weer wat PokeBalls erbij. Die PokeStops respawnen trouwens wel snel. Zat een half uurtje buiten en kon iets van 5 keer dezelfde stop gebruiken.
In de wat grotere steden heb je zo een terrasje te pakken van waaraf je bij 3-4 pokestops kunt. Biertje drinken en continue items binnenhengelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Jammer genoeg hier nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
In de wat grotere steden heb je zo een terrasje te pakken van waaraf je bij 3-4 pokestops kunt. Biertje drinken en continue items binnenhengelen.
Nog 1 of 2 lures erbij en je kunt alles doen vanuit je luie stoel.
Jij hebt helemaal geen tijdquote:
Je kunt 'm hier ook winnen he momenteel!quote:
Ga dan wandelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
Lekker frustrerend. Ei staat op 4.99 van de 5 km.
Pff... zo dichtbij! Zoooo dichtbij!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
Lekker frustrerend. Ei staat op 4.99 van de 5 km.
Maar door de server ook zooo ver wegquote:
Zit de Pokemon noet gewoon in je tas? Gebeurde mij ook en toen had ik ineens een Jynx.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef colastroop het volgende:
Mijn 2 km ei is opeens verdwenen nadat ik de 2km gehaald heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |