Als de servers het niet goed doen wil dat soms niet ladenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of ik ben ff lomp, of de servers doen het ff niet goed, of beide. Ik zie wel mn journal etc, maar geen aantallen pokemon totaal gevangen oid..
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ze vroegen naar het beste team.Dat is sowieso geel niet maar ik ben zelf wel geel dus nu zijn hun het ook.
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.quote:
dat deden ze in tilburg. Lures aanzetten om mensen te lokken om te beroven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen messen trokken. Maar die zielige jongens krijgen ook geen stageplaats.
Ik heb een Pikachu spawn in mijn kelder, wil je die vangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat deden ze in tilburg. Lures aanzetten om mensen te lokken om te beroven.
Straks dwingen ze je om je beste Pokémon te verwijderenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag namelijk net ook zo'n groepje zitten. Ook een beetje afgelegen, dus heb zelf besloten er maar niet naartoe te lopen. Ik word een beetje achterdochtig van lure's op zulke plekken.
Was serieus een gast die naar me riep dat er een Pikachu onder zijn auto zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb een Pikachu spawn in mijn kelder, wil je die vangen?
Of ze jatten je telefoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Straks dwingen ze je om je beste Pokémon te verwijderen
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wel cute. Liep vanavond de deur uit en toen kwamen er twee kindjes naar mij toe "Mevrouw speelt uw Pokémon GO?" Ik zo ja "Welk team moeten we kiezen?" Doe maar geel"Oké!".
Vervolgens lopen ze weg en hoor ik ze zeggen: Kom we gaan rood en blauw kapot maken!
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Was serieus een gast die naar me riep dat er een Pikachu onder zijn auto zat.
Hier was vanavond een hele wijk geel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Merk wel dat geel de laatste dagen hier steeds vaker een gym te pakken heeft.
Ik had van de week 2 dagen een gym gepaktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier was vanavond een hele wijk geel.
Mijn Golbat heeft er van 7 tot half 10 (toen bij mij de server kapot ging) Er zeker ingestaan.
Het is omdat je aan de andere kant van 't land woont, anders had je mee kunnen chillen op de Zaanse Schansquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik liep dus net door het centrum om naar de coffeeshop te gaan, op de terug weg zag ik 2 lure's vlakbij elkaar staan en ook mensen die kant oplopen met hun telefoon. Stuk of 20 mensen op een muurtjeEn allemaal mensen die steeds langs liepen, reden of even gingen stoppen.
Ben er maar ongemakkelijk tussen gaan zitten maar toen klapte de server eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |