Rechts zit een knopje om te trainen en links zit er dan een knopje om te joinenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:15 schreef Mrmime het volgende:
Hoe kun je zien of er in een gym van je eigen team nog een plekje vrij is? Zie wel een kroontje met bolletjes ernaast maar snap het niet helemaal... En heeft het zin om te vechten tegen je eigen kleur?
Nee, gewoon wachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Maraca het volgende:
Vraagje. Sta nu bij een pokestop en iemand heeft een lure geactiveerd. Moet ik nog iets doen, want zie geen pokemon.
Wachten!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Maraca het volgende:
Vraagje. Sta nu bij een pokestop en iemand heeft een lure geactiveerd. Moet ik nog iets doen, want zie geen pokemon.
Ja dat werkt ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wachten!
De servers zijn wel weer kut wil net gaan lopen
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef colastroop het volgende:
kan niet inloggen en wou net naar buiten gaan
Ik zag vanmiddag een lure vlakbij mijn werk, 2 minuutjes afstand. Gelijk even een pauze genomen om er heen te wandelen. De mensen die daar zaten, wisten gewoon al van ver dat ik kwam voor de lure. Werd ook vriendelijk welkom gekniktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef PlutoxMoon het volgende:
Kan je eigenlijk zien als je een lure opzet wie er dan mee "luurt"?
Ik vang net een pokemon.. en crash.. Doei connectiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Matig ging net bij twee lure's zitten, server eruit.
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef Friday12 het volgende:
Echt he fix die server shit.. Word er nu wel erg moe van
Het is nog maar 27 graden hier, misschien ga ik ook weer ff, meer verbranden kan in ieder geval niet meerquote:
Ik klap m'n stoeltje uit en ga rustig zitten, I don't give a shitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Tofuburger het volgende:
Stoppen jullie trouwens met lopen als jullie een Pokémon tegen komen of lopen jullie nog een beetje rustig door?
Ik heb het gevoel dat ik serieus echt opvallend bezig ben
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Allures het volgende:
[..]
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |