Wachten!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Maraca het volgende:
Vraagje. Sta nu bij een pokestop en iemand heeft een lure geactiveerd. Moet ik nog iets doen, want zie geen pokemon.
Ja dat werkt ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wachten!
De servers zijn wel weer kut wil net gaan lopen
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef colastroop het volgende:
kan niet inloggen en wou net naar buiten gaan
Ik zag vanmiddag een lure vlakbij mijn werk, 2 minuutjes afstand. Gelijk even een pauze genomen om er heen te wandelen. De mensen die daar zaten, wisten gewoon al van ver dat ik kwam voor de lure. Werd ook vriendelijk welkom gekniktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef PlutoxMoon het volgende:
Kan je eigenlijk zien als je een lure opzet wie er dan mee "luurt"?
Ik vang net een pokemon.. en crash.. Doei connectiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Matig ging net bij twee lure's zitten, server eruit.
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuurquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef Friday12 het volgende:
Echt he fix die server shit.. Word er nu wel erg moe van
Het is nog maar 27 graden hier, misschien ga ik ook weer ff, meer verbranden kan in ieder geval niet meerquote:
Ik klap m'n stoeltje uit en ga rustig zitten, I don't give a shitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Tofuburger het volgende:
Stoppen jullie trouwens met lopen als jullie een Pokémon tegen komen of lopen jullie nog een beetje rustig door?
Ik heb het gevoel dat ik serieus echt opvallend bezig ben
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Allures het volgende:
[..]
vooral als je net een lure uit zet of zo. Best zuur
Zulke dingen moet je echt sochtends vroeg doen, vanaf een uur of 3 is het risico gewoon te groot op gare te drukke servers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Aure het volgende:
Hoiik kom ook een beetje mee posten hier.
Had echt net een Lucky Egg geactiveerd knalt de server eruit
pokestop openen en boven de coin zit een rechthoekje waar je op kan klikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?
Toch heeft de server het gisteren en vandaag tot nu toe opvallend goed gelopen. Ik had het veel slechter verwacht vooral na het weekendquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef Friday12 het volgende:
Echt he fix die server shit.. Word er nu wel erg moe van
Pokestop selecteren, dat witte vakje selecteren boven de ronde foto, lure plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Hoe zet je eigenlijk een lure uit?
Vang ze vaak gewoon tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Tofuburger het volgende:
Stoppen jullie trouwens met lopen als jullie een Pokémon tegen komen of lopen jullie nog een beetje rustig door?
Ik heb het gevoel dat ik serieus echt opvallend bezig ben
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik klap m'n stoeltje uit en ga rustig zitten, I don't give a shit
Ja ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je echt sochtends vroeg doen, vanaf een uur of 3 is het risico gewoon te groot op gare te drukke servers.
Met maar 34 CP spuit hij waarschijnlijk niet ver.quote:
Thanx! Best veel gele gyms hier in de buurt maar allemaal volquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Rechts zit een knopje om te trainen en links zit er dan een knopje om te joinen
Moet je gaan trainen.. Als de gym een lvl up gaat kan je er bijquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Thanx! Best veel gele gyms hier in de buurt maar allemaal vol
Lekkah! Hier zitten altijd veel Eevee's, dus dat krijg ik wel ge-uplevelt tot iets tofs.quote:
Ik heb een spawn gevondenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Loux het volgende:
[..]
Lekkah! Hier zitten altijd veel Eevee's, dus dat krijg ik wel ge-uplevelt tot iets tofs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |