Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:36 schreef Oldground het volgende:
Beginnen met Kongolo - Botteghin. Zou het wat zeggen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.
Mooi interview, alleen als ik Vilhena op tv zie praten en dan deze dingen lees, vraag ik me af of het dezelfde persoon is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Om azijnzeikerds uit de tent de lokken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef TC03 het volgende:
Waarom heet dit topic trouwens Feijenoord i.p.v. Feyenoord?
Het zijn oefenwedstrijden. Die zijn nooit representatief voor het spel van Feijenoord in de competitie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat denken jullie van de eerste helft?
Niet veel zinnigs over te zeggen volgens mij.
Anderlecht speelt schijnbaar met 8 spelers die normaal niet in de basis staan.
Ook vind ik de opbouw bij Feyenoord nog steeds te traag gaan, maar sommige aanvallen zien er wel veelbelovend uit.
De 0-1 was goed uitgespeeld, Vilhena speelt erg goed, Elia ook wel, en de 0-2 was een goed doelpunt van Kuyt.
Eigenlijk valt er nog niet veel van te zeggen.
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Om azijnzeikerds uit de tent de lokken.
Feijenoord is de naam bij oprichting. Die Y kwam er alleen omdat het voor buitenlanders te verwarrend was.quote:
In 1912 werd de naam al veranderd in R.V.V. Feyenoord. Vanuit historisch oogpunt is Feyenoord dus geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Feijenoord is de naam bij oprichting. Die Y kwam er alleen omdat het voor buitenlanders te verwarrend was.
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
In 1912 werd de naam al veranderd in R.V.V. Feyenoord.Vanuit historisch oogpunt is Feyenoord dus geen enkel probleem.
https://nl.wikipedia.org/(...)enoord_vs._Feyenoord < hier staat ook dat het pas later was. Wel word er gemeld dat in de gemeentelijke archieven inderdaad vanaf 1912 Feyenoord is gebruikt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.
Meerdere keren van naam veranderd, later is het waarschijnlijk weer Feijenoord geworden. Maar het gaat erom dat de spelling met een y wat mij betreft gewoon legitiem is en dat het onzin is om die niet aan te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.
Het is beide prima, snap het probleem niet zo. Persoonlijk vind ik Feijenoord overigens mooier, beetje het klassieke erin.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere keren van naam veranderd, later is het waarschijnlijk weer Feijenoord geworden. Maar het gaat erom dat de spelling met een y wat mij betreft gewoon legitiem is en dat het onzin is om die niet aan te houden.
Het is niet beide prima want de officiële naam is Feyenoord. De topictitel zou dit gewoon aan moeten houden. Hoe jij in je eigen posts de club benoemt moet je uiteraard zelf weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is beide prima, snap het probleem niet zo. Persoonlijk vind ik Feijenoord overigens mooier, beetje het klassieke erin.
Kan je autistische brein het niet aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet beide prima want de officiële naam is Feyenoord. De topictitel zou dit gewoon aan moeten houden. Hoe jij in je eigen posts de club benoemt moet je uiteraard zelf weten.
Ik vind het irritant dat een paar mensen uit misplaatste nostalgie hun mening doordrukken. Het is een pietluttigheid, maar irritant desalniettemin.
Die vraag kan net zo goed gesteld worden aan de mensen die er per se Feijenoord van wilden maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je autistische brein het niet aan?
Per se? De enige die ergens per se iets van wil maken ben jij hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die vraag kan net zo goed gesteld worden aan de mensen die er per se Feijenoord van wilden maken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo te zien is het een (naar binnen trekkende) buitenspeler hoor
Ik ging van het bericht uitquote:De krant meent dat ook PSV in de markt is voor de 19-jarige aanvallende middenvelder, die begin deze maand de overstap maakte naar Manchester City
Ooit heeft er iemand bewust Feijenoord getypt i.p.v. Feyenoord en als ik dat aankaart krijg ik veel weerstand. Er zijn dus enkele mensen hier die minimaal net zoveel inspanning vertonen om een bepaalde spelling te laten prevaleren als ik doe, dus ik ben zeker niet de enige.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Per se? De enige die ergens per se iets van wil maken ben jij hoor
Volgens mij ben jij de enige die moeite met deze titel heeft en ben jij dus de eenling die zijn mening door wil drukken. Wat heb jij er nou voor last van dat er Feijenoord staat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet beide prima want de officiële naam is Feyenoord. De topictitel zou dit gewoon aan moeten houden. Hoe jij in je eigen posts de club benoemt moet je uiteraard zelf weten.
Ik vind het irritant dat een paar mensen uit misplaatste nostalgie hun mening doordrukken. Het is een pietluttigheid, maar irritant desalniettemin.
Mocht ik de volgende keer weer een topic openen, zal ik het veranderen omdat jij dat per se wiltquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ooit heeft er iemand bewust Feijenoord getypt i.p.v. Feyenoord.
Volgens mij zou jij die gozer op de trein naar Polen willen zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ooit heeft er iemand bewust Feijenoord getypt i.p.v. Feyenoord.
Wat heb jij er nou voor last van als er Feyenoord staat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die moeite met deze titel heeft en ben jij dus de eenling die zijn mening door wil drukken. Wat heb jij er nou voor last van dat er Feijenoord staat?
Dankjewel, dat is aardig.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht ik de volgende keer weer een topic openen, zal ik het veranderen omdat jij dat per se wilt
Lekkere actie inderdaadquote:
Loop gewoon niet zo te zeuren. Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet. Heeft geen enkele zin je mening zo door te drammen, is alleen maar kut. Hier hebben we het gewoon over de club, als je het niet eens bent met de gekozen naam, kan je lekker in VBL FB gaan zaniken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou voor last van als er Feyenoord staat?
Chill eens even met z'n allen, we staan met 3-0 voor, belangrijkerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te zeuren. Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet. Heeft geen enkele zin je mening zo door te drammen, is alleen maar kut. Hier hebben we het gewoon over de club, als je het niet eens bent met de gekozen naam, kan je lekker in VBL FB gaan zaniken.
Heeft helemaal geen zin het hier over te hebben, want men is het gewoon niet met je eens en het is totaal oninteressant er een discussie van te maken
Er is eigenlijk echt helemaal niets belangrijk aan een oefenpot. Vind dat maar een partij matig persoonlijk. Zegt natuurlijk helemaal niks. Zeker niet omdat Anderlecht met zijn B-elftal speelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chill eens even met z'n allen, we staan met 3-0 voor, belangrijker
Doe niet zo overspannen knul, ik start gewoon een discussie. Deze toon van jou is echt nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te zeuren. Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet. Heeft geen enkele zin je mening zo door te drammen, is alleen maar kut.
Heb ik al gedaan.quote:Hier hebben we het gewoon over de club, als je het niet eens bent met de gekozen naam, kan je lekker in VBL FB gaan zaniken.
Tussen je opgefokte toontje door lees ik een valide punt, namelijk dat het mogelijk is dat de meerderheid een andere mening heeft. Ik zou het een prima oplossing vinden om een poll te starten om te kijken of dat daadwerkelijk zo is, ik ben de moeilijkste niet hoor. Ik zou het alleen wel waarderen als je de volgende keer gewoon normaal reageert.quote:Heeft helemaal geen zin het hier over te hebben, want men is het gewoon niet met je eens en het is totaal oninteressant er een discussie van te maken
De omroeper zei Gustafson, maar zou kunnen hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Was Kramer toch die de 0-3 scoorde dacht ik?
Dacht ik ook, en gustafson met de assist maar Flashscore geeft ook Gustafson aan. Apartquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Was Kramer toch die de 0-3 scoorde dacht ik?
Ik heb het doelpunt van Anderlecht gemist, maar het schijnt een dekkingsfout van Karsdorp te zijn geweest, en slecht gekeept van Hansson.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
1-3 is het geworden trouwens, toch een tegengoal. Blamage.
Keepte die de hele 2e helft? Ik vond hem op meer momenten onzeker/matig ogen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het doelpunt van Anderlecht gemist, maar het schijnt een dekkingsfout van Karsdorp te zijn geweest, en slecht gekeept van Hansson.
Hansson keepte de hele 2e helft inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Keepte die de hele 2e helft? Ik vond hem op meer momenten onzeker/matig ogen.
Haha oke mooi dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
Ik stem voor Feyenoordquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
In zijn eerste periode bij Feijenoord was het Kuijt, nu is het Kuyt.quote:
Had ik dat gewetenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef TC03 het volgende:
Hier nog even de link naar de stream: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Die actie van Gustafsonquote:
Sowieso fijn om wat vertrouwen te krijgen in een wedstrijd tegen de kampioen. Ik hecht verder weinig belang aan de prijs zelf, maar je moet die wedstrijd wel als iets meer benaderen dan alleen een oefenwedstrijdje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, oefenwedstrijden zeggen weinig. Over twee weken krijgen we een echte graadmeter, waarbij ik overigens voorspel dat Feyenoord de fruitschaal gaat winnen. Bij Feyenoord wordt namelijk de indruk gewekt dat ze deze wedstrijd uiterst serieus nemen, wat ik toejuich. Een prijs is een prijs, ook al is het de fruitschaal.
Zou wel lekker zijn. Hebben we ons voorin prima versterkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Zo snel mogelijk duidelijkheid, dat zou fijn zijn.
Eerlijk gezegd denk ik wel dat hij naar Feyenoord komt.
Ik las ook dat er gekeken wordt hoe het staat met de voet/teenblessure van Van Beek, misschien halen ze daar nog een noodoplossing voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Bilal heeft dezelfde kapper als Vilhena.quote:
Zou een goede versterking zijn, wat dat betreft zou er alleen rechtsachterin nog een versterking moeten komen dan is de selectie wel compleet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
TS heeft daar niks mee te maken gehad hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Eindelijk weer FEYENOORD
Hulde voor TS.
Neem je dan naast de Y en IJ optie ook de mogelijkheid om geen ene fuck te geven er in op?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou het een prima oplossing vinden om een poll te starten om te kijken of dat daadwerkelijk zo is.
Die is er al, niet stemmen.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neem je dan naast de Y en IJ optie ook de mogelijkheid om geen ene fuck te geven er in op?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Bilal heeft dezelfde kapper als Vilhena.
Vandaag open dag, jeuj!quote:Op zondag 17 juli 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
En er niet meer over te praten.
Nog nieuws?
Oja, dat was vandaag.quote:
Als het zo onboeiend is, waarom doe je er dan altijd zo moeilijk over? Kan jouw autistische brein geen andere mening aan?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:55 schreef Happel het volgende:
TC03
Echt de enige die kan vallen over zoiets pietluttigs. Kan je autistische brein het niet aan?
Ik kan er niks aan doen dat iedereen zich zo druk maakt om iets kleins.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zegt diegene die daar 50 posts aan heeft gewijd in dit topic
Ik was al lang weg, totdat een paar anderen de discussie weer oprakelden. Je spreekt tegen de verkeerde. Wat mij betreft was het al lang klaar.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 10:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat iedereen zich zo druk maakt om iets kleins.
Is goed.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik was al lang weg, totdat een paar anderen de discussie weer oprakelden. Je spreekt tegen de verkeerde. Wat mij betreft was het al lang klaar.
Nooit echt leuk gevonden, die open dag.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
KAPPE NOU MET DAT GEZEIK. HET IS VANDAAG OPEN DAG. FEEST VOOR DE KINDEREN EN HMF
ZEG JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWENquote:Op zondag 17 juli 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
KAPPE NOU MET DAT GEZEIK. HET IS VANDAAG OPEN DAG. FEEST VOOR DE KINDEREN EN HMF
Ik maak me niet druk om de schrijfwijze, ik maak me druk om de hilarische wijze waarop jongetjes zoals jij flippen omdat iemand anders een andere mening heeft. Dat is wel genieten dus dat melk ik graag uit.quote:
VERGEET HMF NIET. DE KINDEREN EN HMFquote:Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef MPC60 het volgende:
HALLO HOREN JULLIE NIET WAT SCRUMMIE ZEGT HET IS VANDAAG FEEST VOOR DE KINDEREN! DENK AAN DE KINDEREN MENSEN!
De piloot misschien?quote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
Zou er dan voor het eerst in de historie van de helikopter een verassing uitstappen?
Alleen als de helicopter neerstort.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
Zou er dan voor het eerst in de historie van de helikopter een verassing uitstappen?
Vagner Love samen met Guidettiquote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
verrassingquote:Op zondag 17 juli 2016 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je inderdaad meteen Scrummies verassing
bron fr12 btw...quote:Technisch directeur Martin van Geel gaf begin deze week aan dat geen enkele club zich officieel gemeld heeft voor een speler van Feyenoord. Italiaanse media zijn er echter van overtuigd dat Fiorentina op dit moment in onderhandeling is met de Rotterdammers.
De club uit Florence wil Sven van Beek, die momenteel herstelt van een voetblessure, maar al te graag overnemen. Volgens de bekende Italiaanse journalist Alfredo Pedullà zouden de clubs elkaar zelfs genaderd zijn. Er zou nog een verschil van één miljoen euro zijn tussen de vraagprijs van Feyenoord en het bod van Fiorentina.
Het kutterige aan een kleine 5 miljoen is dat je dat dan ook meteen weer kwijt bent aan een oudere speler van hetzelfde niveau. Met 7 hou je er iig nog wat aan over.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:20 schreef satecl het volgende:
Een kleine 5 miljoen voor een talent met een meerjarig contract. Natuurlijk, hij heeft een slechte periode gehad.. Maar dat heeft bijna elke talent wel eens. Ik vind dat je voor van Beek minimaal 7 miljoen moet kunnen vangen.
Mogelijke vervangers zijn voor mij St. Juste en Leschert.
ga wegquote:Op zondag 17 juli 2016 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Even om in te spelen op de TT. Wat heeft bij jullie de voorkeur, Feyenoord of Feijenoord?
Als het maar eindigt met een t.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Even om in te spelen op de TT. Wat heeft bij jullie de voorkeur, Feyenoord of Feijenoord?
Gedurfd. En een beetje bijzonder.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)t-kampioenschap.html
Lol.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Hahahahahahaquote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Het is weer zomerquote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de meest kansloze post van deze week, nog net op zondag!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:02 schreef Henrys het volgende:
Sven van Beek 5 miljoen en John Stones van Everton 60 miljoen.![]()
Stones is natuurlijk Engels en wel beter maar ook weer niet zoveel
Moet je klappen hebben?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt voor de meest kansloze post van deze week, nog net op zondag!
Lekker je mening baseren op wat loze geruchten, goed bezig.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:02 schreef Henrys het volgende:
Sven van Beek 5 miljoen en John Stones van Everton 60 miljoen.![]()
Stones is natuurlijk Engels en wel beter maar ook weer niet zoveel
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Zie: http://www.rijnmond.nl/ni(...)-titel-met-Feyenoordquote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.
Natuurlijk is het hoogst haalbare een kampioenschap, maar dit heeft Van Geel niet gezegd.
De uitspraak is natuurlijk voor meerdere interpretaties vatbaar.
Misschien is een 3e plaats en Europees overwinteren wel het hoogst haalbare voor Feyenoord. Wel het meest realistische in ieder geval (hoewel Europees overwinteren ook een hele kluif gaat worden).
Volgens het citaat had hij het wel expliciet over het kampioenschapquote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.
Natuurlijk is het hoogst haalbare een kampioenschap, maar dit heeft Van Geel niet gezegd.
De uitspraak is natuurlijk voor meerdere interpretaties vatbaar.
Misschien is een 3e plaats en Europees overwinteren wel het hoogst haalbare voor Feyenoord. Wel het meest realistische in ieder geval (hoewel Europees overwinteren ook een hele kluif gaat worden).
Oh, oke.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk niet zo gek, dat je meedoet om te winnen
Die kerel is seniel. 1 onbekende spits gekocht terwijl de concurrentie (die al veel sterker was) betere aankopen heeft gedaan.quote:
Doe nou eens niet zo dom GGMM.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Dan zal Twente ook wel voor het kampioenschap gaan.
Jij zegt dat FC Twente voor het kampioenschap moet gaan, ik niet. Dat is gewoon een bizar domme opmerking.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Doe jij eens objectief.
Bedankt Rene.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Doe jij eens objectief.
Dat was om een punt te maken.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij zegt dat FC Twente voor het kampioenschap moet gaan, ik niet. Dat is gewoon een bizar domme opmerking.
Dan is het een behoorlijk dom puntquote:Op zondag 17 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was om een punt te maken.
Mijn hemel, doe toch nog zo dom.
Oke Scrummie.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het een behoorlijk dom punt.
Jíj moet niet zo dom doen GGMM.
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden, dus als jij denkt dat we geen kans maken, bel ik Aboutaleb even op dat hij de coolsingel vast kan reserverenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Dan zal Twente ook wel voor het kampioenschap gaan.
Ja, ga er anders op een net zo treurige manier nog even op in.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden, dus als jij denkt dat we geen kans maken, bel ik Aboutaleb even op dat hij de coolsingel vast kan reserveren
daarsta ik om bekendquote:Op zondag 17 juli 2016 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ga er anders op een net zo treurige manier nog even op in.
Fout, ik zei vooraf van het seizoen dat PSV kampioen zou worden.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden,
Oke.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in verder. Toen we de halve basiself van Oranje en de beste spits van de Eredivisie hadden ( die ook allemaal voor een extra seizoen bleven) zijn we ook geen kampioen geworden.
#schuldvanKoemanquote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in verder. Toen we de halve basiself van Oranje en de beste spits van de Eredivisie hadden ( die ook allemaal voor een extra seizoen bleven) zijn we ook geen kampioen geworden.
En Immers op 10 😂.quote:
Toen hadden we nog Lex Immers. Nu Niet meerquote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Och jonge toch.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Prima doelstelling. Met deze selectie doen we zeker niet onder voor Ajax of PSV.
Gelachenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Prima doelstelling. Met deze selectie doen we zeker niet onder voor Ajax of PSV.
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.quote:
Van onder zeker....quote:Op zondag 17 juli 2016 17:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Het begint er wel aardig uit te zien voor Feyenoord. Met deze selectie ga je gewoon weer meedoen om plek 3.
Hou op alsjeblieft, alleen omdat ze paar oefenpotjes verliezen. Dat positieve geschreeuw elke zomer moet eens keer ophouden. Gewoon 3de en hopen dat verschil niet weer 40-45 punten wordtquote:Op zondag 17 juli 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.
Ben ook wel fan van zijn Peter André kapsel.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Ik weet niet of ie al gepost is:
Wel een lekker eerlijke jongen die gewoon zegt wat de situatie is.
We hebben al genoeg jongens die de z als een s uitspreken.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Die komt wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Hahahquote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Ik spreek je in mei weer.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.
Denk dat al een stuk eerder duidelijk zal zijn dat Feyenoord geen kampioen gaat worden aankomend seizoen.quote:
Teveel druk en matige aankopen gaat Feyenoord opbreken. Ik denk echter wel dat Ajax met Bosz echt een klote seizoen gaan draaien.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Denk dat al een stuk eerder duidelijk zal zijn dat Feyenoord geen kampioen gaat worden aankomend seizoen.
PSV gaat echt met een straatlengte kampioen worden dit jaar, Ajax derdequote:Op zondag 17 juli 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Teveel druk en matige aankopen gaat Feyenoord opbreken. Ik denk echter wel dat Ajax met Bosz echt een klote seizoen gaan draaien.
Dan strandt deze vaak ergens in februari.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, doelstellingen uitspreken is tocht ieder seizoen weer blabla.. ga gewoon lekker voetballen en dan zien we wel waar het schip strandt.
Volgens mij was de laatste speler met een Rotterdamse tongval John de Wolf .quote:Op zondag 17 juli 2016 18:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
We hebben al genoeg jongens die de z als een s uitspreken.
Edit: Zo, en nu ook even een oordeel nádat ik het fragment bekeken heb: Lijkt me geen verkeerde goser.
Alleen Vilhena, El Ahmadi , Kongolo en misschien Dirk zijn goed genoeg voor Ajax en PSV. Verder gewoon een bijzonder matig elftal. Zeker die achterhoede man.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef PIETR het volgende:
Wat lopen die mafkezen hier nou te lachen om onze doelstelling? Ik ga ervan uit dat Berghuis ook nog komt dus dan gaat de basis er zo uitzien:
Jones
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo
Vilhena - El Ahmadi
Kuijt
Berghuis - Jorgensen - Elia
Prima basis. Het is echt niet zo dat Ajax of PSV hier ver bovenuit steken. Feyenoord zal dit jaar zeker langer mee gaan doen om de titel.
Ik wil Jörgensen en Berghuis langere tijd beoordelen voor ik zeg dat ze niet goed genoeg zijn voor PSV en Ajax en Elia kan dat ook aan als ie z'n oude niveau weer haalt. Je hebt gelijk over de verdediging natuurlijk, die moeten zich echt nog verder ontwikkelen. Vermeer zou natuurlijk ook gewoon bij Ajax of PSV kunnen spelen, maar die helaas geblesseerd nu.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Vilhena, El Ahmadi , Kongolo en misschien Dirk zijn goed genoeg voor Ajax en PSV. Verder gewoon een bijzonder matig elftal. Zeker die achterhoede man.
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Natuurlijk moet je het kampioenschap als doel hebben. Doel =/= verwachting.
Jij bent wel een zuigmarmotje zonder leven he?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:30 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.
Hij zei het een beetje semi lollig, we gaan ervoor of zoiets. Hij kan inderdaad weinig anders zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:19 schreef timmmmm het volgende:
Waar heeft vGeel dan gezegd dat kampioen worden de doelstelling is? Vlgens mij heeft ie vooral gezegd dat je meedoet om te winnen. Dat lijkt me niet gek. Je wil meedoen/gaan voor het kampioenschap, dat wil niet zeggen dat de doelstelling niet prima vCL kan zijn. Je lijkt wel gek als je als een club als feyenoord van te voren zegt, mwoah, derde plaats is prima, meer proberen we eigenlijk niet
Ik vind het altijd wel schattig hoe geobsedeerd men is door Feyenoord, je ziet het bij dit soort dingen altijd goed. Iedereen komt uit zijn holletje gekropen.
We worden gewoon kampioenquote:Op zondag 17 juli 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op alsjeblieft, alleen omdat ze paar oefenpotjes verliezen. Dat positieve geschreeuw elke zomer moet eens keer ophouden. Gewoon 3de en hopen dat verschil niet weer 40-45 punten wordt
In het interview wat hier gepost is.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:19 schreef timmmmm het volgende:
Waar heeft vGeel dan gezegd dat kampioen worden de doelstelling is? Vlgens mij heeft ie vooral gezegd dat je meedoet om te winnen.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die doelstelling.. ik kan me niet herinneren dat er vroeger een doelstelling werd uitgesproken voorafgaand aan een seizoen. Dat is iets van de laatste jaren. Eerlijk gezegd begrijp ik het nut ervan ook niet. Een VWO-leerling kan als doelstelling hebben om te slagen voor zijn examen. Dat is een heel logische doelstelling, waarvan je weet dat die doorgaans bereikbaar is als de leerling een beetje zijn best doet. Bij voetbal ligt dat wat anders, het is geen kwestie van goed je best doen en de doelstelling wordt gehaald. Er zijn teveel onzekere factoren. Dat Feyenoord ieder seizoen voor het hoogst haalbare gaat is logisch, maar waarom dat per se als doelstelling moet worden uitgesproken. Volkomen zinloos, behalve dat er op internet weer oeverloos over kan worden geouwehoerd.
De journalisten zijn erom gaan vragen, dan krijg je dat.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die doelstelling.. ik kan me niet herinneren dat er vroeger een doelstelling werd uitgesproken voorafgaand aan een seizoen. Dat is iets van de laatste jaren. Eerlijk gezegd begrijp ik het nut ervan ook niet. Een VWO-leerling kan als doelstelling hebben om te slagen voor zijn examen. Dat is een heel logische doelstelling, waarvan je weet dat die doorgaans bereikbaar is als de leerling een beetje zijn best doet. Bij voetbal ligt dat wat anders, het is geen kwestie van goed je best doen en de doelstelling wordt gehaald. Er zijn teveel onzekere factoren. Dat Feyenoord ieder seizoen voor het hoogst haalbare gaat is logisch, maar waarom dat per se als doelstelling moet worden uitgesproken. Volkomen zinloos, behalve dat er op internet weer oeverloos over kan worden geouwehoerd.
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Men moet ook niet zo dramatisch doen, als de eerste en tweede club het laten afweten, wat best realistisch is, moet je zelfs als 3e club kampioen worden. Als Ajax én PSV onder ons eindigen komend seizoen, moet je dan de berichten eens lezen hier als je zelf ook geen kampioen word.
Doelstelling is volkomen logisch.
Oke Badder.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.
Eigenlijk is Feyenoord 'best of the rest' en dan is een kampioens doelstelling best wel lachwekkend. Gewoon lekker uitspreken dat je voor plek 3 gaat, dat scheelt weer een hoop hoongelach vanaf begin december als je weer 10 punten achter de top aan hobbelt.
Ah, dan begrijp ik het iets beter.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De journalisten zijn erom gaan vragen, dan krijg je dat.
Liever een beetje hoongelach dan het van tevoren al opgeven.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.
Eigenlijk is Feyenoord 'best of the rest' en dan is een kampioens doelstelling best wel lachwekkend. Gewoon lekker uitspreken dat je voor plek 3 gaat, dat scheelt weer een hoop hoongelach vanaf begin december als je weer 10 punten achter de top aan hobbelt.
Keihard gelachen.quote:Michiel Kramer heeft er met Nicolai Jørgensen een directe concurrent bijgekregen. Daar ligt de spits van Feyenoord geen seconde van wakker; hij rekent op een basisplaats.
'Ik weet wat ik kan. Als ik dat laat zien, zal ik altijd blijven spelen', stelt Kramer in gesprek met het AD. 'Het gaat er natuurlijk wel om of je gaat beginnen. Dan is het aan mij om te laten zien dat ik erin hoor. Ik ben er wel van overtuigd dat ik dat kan.'
De komst van Jørgensen heeft wel voor een extra prikkel gezorgd bij Kramer, al werd hij niet verrast door het aantrekken van de Deen . 'Van concurrentie word je zelf ook beter. Omdat ik de enige spits was in de selectie, keek ik er niet van op dat ze een nieuwe spits haalden. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Dat hoort ook bij een club als Feyenoord.'
Jørgensen maakt vooralsnog een prima indruk en het is dus niet uitgesloten dat Kramer op de bank begint in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. Zelfs als hij wordt gepasseerd, verwacht Kramer snel weer in de basis terecht te komen. 'Vroeg of laat komen ze toch altijd weer bij mij uit. Als ik de kans krijg, dan heb ik er vertrouwen in dat ik 'm ga pakken. Ik wil de eerste wedstrijd gewoon spelen.'
Feyenoord nam de 27-jarige Kramer een jaar geleden over van ADO Den Haag. In zijn eerste seizoen in De Kuip kwam de Rotterdammer tot veertien doelpunten in dertig Eredivisie-duels.
Maar zou er iemand oprecht teleurgesteld zijn als Feyenoord (weer) geen kampioen wordt? Hoogstens als er tot de laatste speelronden mee wordt gestreden om het kampioenschap en het in die laatste meters misgaat, maar dat zal ook wel weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:30 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.
Jippiequote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Als je ziet waar je vandaan komt, is het toch ook geen schande om je te focussen op het direct kwalificeren voor de Europa League? In 2020 ofzo kun je dan altijd nog eens kijken of er wat meer inzit.
Zegt hij daar dat feyenoord als doelstelling heeft de competitie te winnen of 'dat ze voor het kampioenschap gaan' of dat 'ze om de titel mee willen gaan doen' of dergelijke loze kreten. Wat je wil en wat moet is wel een verschil imoquote:Op maandag 18 juli 2016 08:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In het interview wat hier gepost is.
Het eerlijke verhaal zou volgens mij zijn 'ik ben allang blij dat ik dit salaris kan cashen en dan maakt het me geen zak uit of ik speel of niet'quote:
"We gaan voor het hoogst haalbare", reporter vraagt; het kampioenschap "We gaan voor het hoogsthaalbare, en dat is het kampioenschap".quote:Op maandag 18 juli 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij daar dat feyenoord als doelstelling heeft de competitie te winnen of 'dat ze voor het kampioenschap gaan' of dat 'ze om de titel mee willen gaan doen' of dergelijke loze kreten. Wat je wil en wat moet is wel een verschil imo
Ik mis zanger Rinus nu alquote:Op maandag 18 juli 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"We gaan voor het hoogst haalbare", reporter vraagt; het kampioenschap "We gaan voor het hoogsthaalbare, en dat is het kampioenschap".
Die gaat natuurlijk een stuk meer functionele goals scoren dan die nutteloze goals van Kramer.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo blij dat die Jørgensen nummer 9 heeft gekregen
Geen idee. Op wat youtube intikkertje na, heb ik niets van deze gast gezien. Maar het is redelijk "op safe" spelen te zeggen dat deze kerel het beter gaat doen dan Kramerquote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk een stuk meer functionele goals scoren dan die nutteloze goals van Kramer.
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Op wat youtube intikkertje na, heb ik niets van deze gast gezien. Maar het is redelijk "op safe" spelen te zeggen dat deze kerel het beter gaat doen dan Kramer
Het was waarschijnlijk een wanhoopsaankoop en de enige betaalbare optie op dat moment. Zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben.
Jørgensen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:36 schreef MPC60 het volgende:
Ben benieuwd wie er aanstaande zaterdag in de spits staat.
quote:Jari Schuurman heeft geen goed woord over voor het optreden van Oranje Onder-19 tegen de Franse leeftijdsgenoten. Volgens de middenvelder is de 5-1 nederlaag deels te wijten aan de fysieke achterstand. Door het resultaat kwam er maandagmiddag een einde aan het EK voor de Nederlandse jeugdinternationals.
'Ik denk dat het een schandalige vertoning was. We begonnen al heel slecht', zegt de negentienjarige Feyenoorder tegen OnsOranje. 'Na die twee snelle tegengoals kwamen we voor rust nog goed terug. Mentaal hadden we in de rust misschien een voordeel door de aansluitingstreffer, maar in de tweede helft was het direct weer helemaal kut.'
Nederland had aan een gelijkspel voldoende om de groepsfase te overleven, maar gaf niet thuis. Volgens de aan Willem II verhuurde middenvelder heeft dat ook te maken met mentaliteit. 'In zo'n wedstrijd moet je alles geven, ook al is de tegenstander fysiek zo sterk. Dan moet je maar twee keer zo snel lopen en hard werken.'
Schuurman maakt zich zorgen over de fysieke gesteldheid van de Nederlandse jeugdspelers. 'Ik ben met 1 meter 81 een van de grotere, dat is gewoon bizar. Ook als je kijkt naar het buitenlands voetbal. Wat dat betreft zijn we een paar dwergen. Ook fysiek gezien moeten we een inhaalslag maken.'
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.quote:
Zit vol met kleine marocjes waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.
Dat rijtje was al verneukt met Kazimquote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.
Dat ligt ook deels aan de scouting in de jeugd. Ken genoeg verhalen van scouts die scouten puur en alleen op technische vaardigheden. Is een speler op jonge leeftijd al lang, keuren ze hem al af, want technisch oogt het niet verfijnt genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.
Ik wilde zeggen dat het vreemd zou zijn als hij die overtuiging niet had, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij zelf ook wel beter weet. Zegt hij echter eerlijk wat hij denkt dat zijn rol komend seizoen zal zijn, dan zal men hem een gebrek aan winnaarsmentaliteit verwijten.quote:
heeft ook te maken met de trainingsintensiteit op lage leeftijd, dat belemmert groeiquote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, je hebt met Kramer en Kuyt twee spelers die mooi 1 op 2 lopen. Helemaal niet slecht. En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.
Huh?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
Uit of thuis? Uit heb ik, prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft iemand het Feyenoordshirt van Aliexpress al ontvangen trouwens?
Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld, mede naar aanleiding van positieve recenties op dit forum maar ik ben stiekem wel erg benieuwd.
Nog niet, verwacht het tzt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft iemand het Feyenoordshirt van Aliexpress al ontvangen trouwens?
Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld, mede naar aanleiding van positieve recenties op dit forum maar ik ben stiekem wel erg benieuwd.
Ik heb het thuisshirt besteld. Ik hoop dat die andere kleur aan de zijkant in de praktijk meevalt in dat geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Uit of thuis? Uit heb ik, prima.
Heb tot nu toe één versie van het thuisshirt gezien (bij verschillende verkopers), alleen hebben ze een andere kleur rood aan de zijkant, terwijl dat niet zo moet zijn....
Kramer een aanspeelpunt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Ach, je hebt met Kramer en Kuyt twee spelers die mooi 1 op 2 lopen. Helemaal niet slecht. En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
En laten we wel wezen, als je van Kazim af komt, had ik zelfs voor Barto willen juichen als die hadden gehaald
quote:Steven Berghuis heeft nog geen groen licht gekregen van zijn club voor een huurovereenkomst met Feyenoord. Berghuis zelf heeft al aangegeven een (tijdelijke) overgang naar Feyenoord wel te zien zitten en technisch directeur Martin van Geel wil Berghuis graag naar Feyenoord halen.
Toch is het nog lang niet zeker wat er gaat gebeuren. Van Geel heeft nog niks gehoord van Watford, ook Berghuis zelf gaf al aan dat Watford eerst goedkeuring moet geven. Feyenoord wacht rustig af, als er geen groen licht komt vanuit Watford, wacht Feyenoord af tot het einde van de transferperiode, waarbij er bij grote clubs als Manchester City veel spelers vrij komen, dat meldt Voetbal International.
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doetquote:
Ik moest een beetje huilen nadat ik dit had gelezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
Waar hij niks mee doet inderdaad. In tegenstelling tot een aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doet
Oke, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom is de TT veranderd? Er stond altijd Feijenoord.
Kunnen wij een Sam Larsson of Dabney dos Santos niet betalen? Tot het einde van de transfermarkt wachten tot een afdankertje van een Europese topclub lijkt me niet de meest solide tactiek.quote:
Kunnen wij zoiets niet doen voor Gudde...quote:De supporters van Lazio eisen het vertrek van eigenaar en president Claudio Lotito en weigeren een seizoenskaart aan te schaffen zolang de Italiaan nog aan het roer staat. En daardoor zijn er na de eerste dag waarop die seizoenskaart te verkrijgen is nog slechts elf (!) verkocht.
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Berghuis denkt ook dat hij een god is. Elia is veel beter
Dat is godverdomme weer een sterke opmerking van jou!quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
Feyenoord vanmorgen met 2-0 gewonnen van RKC. Feyenoord speelde met een B-elftal.
Kongolo wordt gewoon LB.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Maastoren het volgende:
Het is te hopen dat Woudenberg nog een kans krijgt. Die Nelom kan er toch he-le-maal niks van?!
Eens. Ik doelde meer op het feit dat Van Beek geblesseerd is en Nelom afgelopen wedstrijd back was en Kongolo centraal speelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Eerst deel even gelezen, lijkt me echt een prima gozer hoor. Qua mentaliteit lijkt het in elk geval goed te zitten. Nu hopen dat ie kan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Nu hopen dat ie een beetje presteert in de competitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.
Opstelling Feyenoord: Bijlow, Dammers, Hamer, Van der Heijden, Woudenberg, Gustafson, Tapia, Vejinovic, Basacikoglu, Kramer en E. Hansson.
Las wel dat er veel kansen tegen waren en dat RKac te weinig kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.
wereldgoalquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)-goal-te-pakken.html
Pellegod
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.quote:
Wie wil captain nelom nou vervangen johquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.
Lijkt me een goede zaak voor de ontwikkeling van onze jonge spelers.quote:Feyenoord 2 Europa in: 'Een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen'
Feyenoord heeft er voor gekozen om het tweede elftal in te schrijven voor de Premier League International Cup. Dit toernooi, waar ook PSV zich voor in heeft geschreven, wordt omarmd door gerenommeerde clubs die hun tweede elftal inschrijven. Onder andere Manchester United, Liverpool, Valencia, Wolfsburg en Benfica hebben hun tweede elftal ingeschreven. Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ziet een mooie uitdaging voor het reserveteam, maar ook voor zichzelf.
Feyenoord maakt geen gebruik van de zogenaamde voetbalpiramide, dit zorgt ervoor dat de beloftencompetitie flink is uitgehold en daardoor minder sterk. Dit is een mooie uitdaging voor de jongens. “Voor onze spelers wordt dit een prima internationale ervaring'', zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. Feyenoord blijft gewoon deelnemen aan de beloftencompetitie. “Het merendeel zijn gewoon prima wedstrijden voor ons. En het blijft voor ons een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen, zeker met de Europa League en het bekertoernooi.''
De Premier League International Cup is een toernooi dat wordt gespeeld in Engeland. De beloften van Feyenoord spelen minimaal drie wedstrijden. Er zijn in totaal zes poules en van elke poule stromen de nummers 1 en 2 door naar de volgende ronde. Feyenoord moet een belofteteam sturen, want het toernooi is bedoeld voor spelers onder de 23 jaar. Wel mogen er drie dispensatiespelers en een oudere doelman ingeschreven worden. PSV dat al eerder deelnam is voor Van Geel een aanspreekpunt geweest, hij kreeg veel goede verhalen uit Eindhoven.
Ik ben benieuwd of Van Bronckhorst er al wat voetbal in heeft gekregen, maar het meest benieuwd ben ik naar Jorgensen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteldquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
-1 sowieso. Ik ben er niet. HMF + aanhang ook niet trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteld
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef tja77 het volgende:
Wijnaldum voor 30 miljoen naar Liverpool, houdt Feyenoord daar ook nog iets aan over?
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef Multiply het volgende:
[..]
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.
Er was een uitzondering wanneer een speler z'n volledige opleiding in Nederland heeft gehad volgens mij. Dus tm 23.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?
quote:Feyenoord trainde in aanloop naar de wedstrijd tegen Valencia vandaag open training. Onbevestigde berichten via Martijn Krabbendam van Voetbal International laten zien dat Brad Jones geblesseerd is geraakt op de training.
Ach ja. Gewoon Par op de goalquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lichte spierblessure. Speelt tegen Valencia niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |