*datquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigen
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
Elia gelooft in het kampioenschap.
Ik ben niet religieus ingesteld, maar denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Klaas denkt dat hij onze lieve heer is, dus dat kan niet meer misgaan dit seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Kijk het filmpje anders eerst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
4-4-2.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Even iets voetbalinhoudelijks.. welk systeem past het beste bij de huidige spelersgroep denken jullie? Vorig seizoen leek het nergens op, kon er geen soep van maken. Zelf denk ik dat je met de huidige spelers het beste reactievoetbal kan spelen, het spel maken is niet echt aan Feyenoord besteed. Wat dat betreft is het goed dat Kramer gaat banken, voorin moeten we snelheid hebben. Kuyt en Botteghin zijn met hun traagheid zwakke schakels
Goed interview ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 i09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Mooi, kan hij meteen banken. Zal hij zelf ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.
Al snapte ik de kritiek helemaal
klinkt in theorie fantastischquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Klinkt als een kampioenselftal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Goed interview ja.
Blendle is trouwens ook interessant.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Onze vriend Jørgensen, Woudenberg en Bradje Jones.
Daarmee hebben we het wel gehad of niet?
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Godverdomme Callyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Nieuwe keeperstrainer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Bedoel je Emil Hansson of Pår? Want die Emil zit volgens transfermarkt.com ook al bij de selectie, net als El Hankouri.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef ace_eleven het volgende:
Was het doorvsrlooppsrcentage van BMI toentertijd nog uitgelekt? Er zijn geruchten dat Dynamo Kiev een bod van 12mln wilt uitbrengen, waarschijnlijk tot minstens weer 1-2mln voor ons
We krijgen daarnaast ook nog de volledige opleidingsvergoeding volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
Emil. De jeugd mag er altijd een keertje in en deze zaten vorig jaar niet bij de selectie.quote:
Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
Met wat geluk genoeg om tot de onvermijdelijke vormdip van 5-10 wedstrijden om het kampioenschap mee te doen ja. Maar uiteindelijk verpesten ze het toch altijd natuurlijk.quote:
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..quote:Ahmed Aboutaleb ligt onder vuur in de gemeenteraad van Rotterdam. De burgemeester heeft na een kritisch rapport van de Nationale Ombudsman over de aanhouding van meer dan 300 Feyenoordsupporters een demonstratieverbod ingesteld op wedstrijddagen van Feyenoord. Binnen de raad zijn CDA en zijn eigen PvdA het met Aboutaleb eens, de overige partijen zijn kritisch.
“Er zijn dingen gebeurd die niet kunnen, afhankelijk van het vervolg van de burgemeester kijken we of er stappen nodig zijn”, zo zegt de grootste partij Leefbaar Rotterdam bij monde van raadslid Lars Sörensen. Maar leefbaar Rotterdam is niet de enige die er zo voerdenkt. Coalitiegenoot D66 gaat zelfs een stap verder. “We begeven ons op een hellend vlak als demonstraties verboden worden. In Rotterdam wordt vaak geopereerd op de rand van de wet maar nu zijn we er overheen gegaan. De burgemeester moet hier niet te makkelijk over denken.”
Het is voor veel partijen vooral tegen het zere been dat er geen enkele inhoudelijke reactie komt op het rapport ‘Geen Winnaars’ van de Nationale Ombudsman, de enige reactie is het demonstratieverbod. “En dat staat haaks op alle aanbevelingen in het rapport,” zegt Arno Bonte van GroenLinks tegen De Telegraaf. “Met het verbod ondermijn je de grondrechten nog verder, wij eisen dan ook dat de burgemeester dit van tafel haalt en dat hij de rechtstaat respecteert.” De VVD staat achter de uitspraak van de Groenlinks. “Zo’n reactie na dit rapport is vreemd, we moeten nadenken of we zo met vrijheden om moeten gaan.”
Vooral de reactie van Aboutaleb vinden meerdere raadsleden vreemd. Een demontstratieverbod en geen excuses. “Ook de burgemeester maakt fouten en ook hij moet daarvan leren. Geef dus je fouten toe en bied je excuses aan.’’ Aboutaleb stelt een grondrect ter discussie. Het lijkt erop dat als hij het doorzet hij in zwaar weer komt. “Het is ongepast en onacceptabel om weer een grondrecht ter discussie te stellen”, zegt Nourdin El Ouali van NIDA. “Niemand staat boven de wet, ook de burgemeester niet.’’ Leo de Kleijn van de gaat zelfs verder. Als Aboutaleb geen excuses maakt, moet hij opstappen. “Het gaat niet alleen om macht in zijn functie maar ook om gezag. Als hij niet bereid is om zijn fout toe te geven, dan is hij niet de juiste man voor deze plek.”
Ja oke, het is zeker lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..
Als ik dan conservatief reken met 4% opl-vergoeding (hij vertrok op zijn 22e, en die opl-vergoeding telt door t/m 23, dus levert dat ons 4,0-4,5% op) +10% over het verschil is dan inderdaad ≈9 ton (Opl-vergoeding +10% over alles zou ongeveer 1.6 mln opleveren)
Blijft toch nog wel een leuk bedrag, al die transfers bij elkaar tellen dan toch wel aardig door
Ja, niet meer dan terecht mijn inziens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..
Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkendquote:'Feyenoord wil kersverse aankoop van Manchester City huren'
14 juli 2016 19:01, Bron: SPORT
Feyenoord zou zich graag op huurbasis willen versterken met Oleksandr Zinchenko. Dat meldt althans het Spaanse SPORT. De krant meent dat ook PSV in de markt is voor de 19-jarige aanvallende middenvelder, die begin deze maand de overstap maakte naar Manchester City.
De zesvoudig international van Oekraïne maakte in de zomer van 2009 de overstap van Monolit Ilichivsk naar Shakhtar Donetsk, maar tot een debuut in het eerste elftal kwam het niet. Zinchenko koos vervolgens voor FK Ufa en in dienst van die Russische club kwam hij tot twee doelpunten en vier assists in 33 wedstrijden. Hij werd begin juni door de fans van Ufa verkozen tot Speler van het Jaar.
Txiki Begiristain, technisch directeur van Manchester City, zou de aankoop graag elders willen stallen, maar heeft nog geen besluit genomen waar dat zal zijn.
Wat een idioot die abou. Dictatorgedragquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..
Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand van jullie of die oefenwedstrijd straks nog ergens te zien is?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, niet meer dan terecht mijn inziens.
Beide ja, hij lijkt de weg kwijt te zijn. Ongelofelijk slechte PR dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een idioot die abou. Dictatorgedrag
Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 05:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkend
Wat bewegende plaatjes:
Zo te zien is het een (naar binnen trekkende) buitenspeler hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder?
Ja, daarom vraag ik het juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sportquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand van jullie of die oefenwedstrijd straks nog ergens te zien is?
En we zijn (al 15 min) live. Gaat elk moment beginnen, beeld is redelijk goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Thnx!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |