abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163729995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
'Feyenoord krijgt bod van zes miljoen euro op Karsdorp binnen'

Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.

De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.

Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.

Een miljoentje erbij en we hebben een deal. Ja toch?
Ik zou niks meer aan de Serie A clubs verkopen, alleen nog maar PL. ;)
BFF met GGMM
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:46:26 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163732785
Karsdorp verkopen en Janmaat terughalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:03:14 #228
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163734750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:24 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wat moet je met een speler die te licht wordt bevonden door Heerenveen.
Snap ook niet dat hij elk jaar weer in de lijstjes staat. Niets bijzonders.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:10:26 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163734949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Voetbal international

Mag ook weleens gezegd. :)
Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?
Laffe huichelaar
pi_163735571
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interview :D en dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163735727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interview :D en dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.

De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.

Ik denk overigens dat hij daarin volkomen gelijk heeft. Wat ik ervan meekrijg is die voetbalwereld een slangenkuil vol achterbakse mensen, mensen die iets van je willen, vol egoïsten en patsertjes. Dus dan kan ik begrijpen dat niet iedereen zich daarin thuis voelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163735772
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?
Afgelopen seizoen is er niet veel nieuw talent doorgebroken (maar wel bij de selectie gehaald).

Als Feyenoord dat in ieder geval blijft doen denk ik dat Feyenoord goed bezig is. Al is het logisch dat de beste speelt. Sommige mensen zouden van het eerste elftal een veredeld A-elftal maken heb ik soms het idee. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:54:33 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163738231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.

De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.

Ik denk overigens dat hij daarin volkomen gelijk heeft. Wat ik ervan meekrijg is die voetbalwereld een slangenkuil vol achterbakse mensen, mensen die iets van je willen, vol egoïsten en patsertjes. Dus dan kan ik begrijpen dat niet iedereen zich daarin thuis voelt.
Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 juli 2016 @ 18:45:01 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163739144
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.
Hij belt echt niet naar de media om dat te mogen zeggen hoor :')

Die kennen zijn uitgesproken karakter en stellen hem dus bewust dat soort vragen.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 18:51:05 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163739260
quote:
De quote van Michiel Kramer, spits van Feyenoord, over het Nederlandse voetbal is er ook een die niet veel journalisten bij hem loskrijgen. "Ik vind het voetbal helemaal niks. Als ik op mijn 30e financieel onafhankelijk ben, stop ik ermee", is niet een van de minste.
KRAMERGOD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163739705
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

KRAMERGOD
Ik geef 'm geen ongelijk :).

Al lijkt het me dat je ondanks 'het wereldje' je er toch voor kan afsluiten.

Was het niet ooit die Lensky die 'het wereldje' ook zat was en maar besluit per direct te stoppen?
pi_163739730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geef 'm geen ongelijk :).

Al lijkt het me dat je ondanks 'het wereldje' je er toch voor kan afsluiten.

Was het niet ooit die Lensky die 'het wereldje' ook zat was en maar besluit per direct te stoppen?
Maar die had toch een mysterieuze ziekte?
pi_163739757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar die had toch een mysterieuze ziekte?
Net ff gelezen:

quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 werd door Feyenoord bekendgemaakt dat Lensky om privéredenen wilde stoppen met voetballen en zou terugkeren naar zijn vaderland. Later bleken de problemen van psychosomatische aard.
Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.
pi_163740322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
'Feyenoord krijgt bod van zes miljoen euro op Karsdorp binnen'

Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.

De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.

Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.

Een miljoentje erbij en we hebben een deal. Ja toch?
6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigen :D
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:47:43 #240
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163740369
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Het is dan ook eigenlijk geen verdediger. Zou hem graag een keer op 10 zien spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_163740456
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Een beetje zoals Willems, maar dan met meer voorzetten en assists.
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:58:42 #242
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163740607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Net ff gelezen:

[..]

Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.
Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.

Eigenaardig persoon wel.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_163740716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Gewoon lekker basketballen dan.
pi_163740891
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.

Eigenaardig persoon wel.
Ah thanks voor de info. Zat ik er toch niet naast :P. Klinkt als een bijzonder figuur ja.
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:07:52 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163742205

Onze nieuwe keeperstrainer houdt wel van een kroketje geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163742795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
pi_163742819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je mening :).
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:35:56 #248
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163742837
Kramer _O- Wat een dwaas. Ik ben benieuwd wat de Dirkteur van die uitspraak vindt.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_163743079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je mening :).
In het begin vond ik interviews met Kramer nog wel verfrissend, maar inmiddels ken ik het riedeltje van die gozer wel en ben ik tot de conclusie gekomen dat hij niet te mentaliteit van een profvoetballer heeft. Onbegrijpelijk dat zo'n speler bij een club mag spelen waar een bepaalde werkethiek altijd hoog in het vaandel heeft gestaan
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:47:39 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163743145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
Kramer _O- Wat een dwaas. Ik ben benieuwd wat de Dirkteur van die uitspraak vindt.
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.

Al snapte ik de kritiek helemaal _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')