*datquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigen
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
Elia gelooft in het kampioenschap.
Ik ben niet religieus ingesteld, maar denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Klaas denkt dat hij onze lieve heer is, dus dat kan niet meer misgaan dit seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Kijk het filmpje anders eerst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
4-4-2.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Even iets voetbalinhoudelijks.. welk systeem past het beste bij de huidige spelersgroep denken jullie? Vorig seizoen leek het nergens op, kon er geen soep van maken. Zelf denk ik dat je met de huidige spelers het beste reactievoetbal kan spelen, het spel maken is niet echt aan Feyenoord besteed. Wat dat betreft is het goed dat Kramer gaat banken, voorin moeten we snelheid hebben. Kuyt en Botteghin zijn met hun traagheid zwakke schakels
Goed interview ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 i09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Mooi, kan hij meteen banken. Zal hij zelf ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.
Al snapte ik de kritiek helemaal
klinkt in theorie fantastischquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Klinkt als een kampioenselftal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Goed interview ja.
Blendle is trouwens ook interessant.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Onze vriend Jørgensen, Woudenberg en Bradje Jones.
Daarmee hebben we het wel gehad of niet?
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Godverdomme Callyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Nieuwe keeperstrainer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Bedoel je Emil Hansson of Pår? Want die Emil zit volgens transfermarkt.com ook al bij de selectie, net als El Hankouri.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |