abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:10:03 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163723509
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Is op z'n vroegst in november fit ofzo
transfermarkt.com zegt 1 oktober, maar dan is ie natuurlijk nog niet opgetraind en mist ie wedstrijdritme.
pi_163723523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?
Nee
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:10:49 #203
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163723526
Idd. Een gescheurde kruisband staat 6 tot 9 maanden voor.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:13:23 #204
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163723580
Tegen die tijd is Vermeer toch ook weer hersteld?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:14:10 #205
262211 hhh38
pi_163723604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef MPC60 het volgende:
Dat duurt 2 maanden langer
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:14:37 #206
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163723617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef MPC60 het volgende:
Nee. Vermeer wordt na de winterstop pas weer terug verwacht.
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:24:47 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163723836
'Feyenoord krijgt bod van zes miljoen euro op Karsdorp binnen'

Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.

De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.

Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.

Een miljoentje erbij en we hebben een deal. Ja toch?
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:46:01 #208
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163724942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:

Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.

De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.

Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.

2 jaar geleden wel. Nu minimaal 10.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:53:06 #209
262211 hhh38
pi_163725035
quote:

Gewoon eens nee verkopen en kijken hoe hij zich komend jaar ontwikkeld. Werd ooit 'beste speler van de Eredivisie O19' als ik het me goed herinner, dus hij heeft heel veel talent. En een vierjarig contract. Als je nu weer 7 miljoen accepteert vang je nooit enorme sommen geld voor je spelers. Misschien is ie volgend jaar wel 10/12 waard, je weet het nooit met de hyperinflatie van de laatste tijd

Als dat mislukt heb je nog altijd een back die het niveau goed aankan.
pi_163725958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gewoon eens nee verkopen en kijken hoe hij zich komend jaar ontwikkeld. Werd ooit 'beste speler van de Eredivisie O19' als ik het me goed herinner, dus hij heeft heel veel talent. En een vierjarig contract. Als je nu weer 7 miljoen accepteert vang je nooit enorme sommen geld voor je spelers. Misschien is ie volgend jaar wel 10/12 waard, je weet het nooit met de hyperinflatie van de laatste tijd

Als dat mislukt heb je nog altijd een back die het niveau goed aankan.
Ja, dat herinner je je goed, aldus deze pdf. Maar dat was wel toen hij nog voltallig als middenvelder speelde. Ik denk dat hij verdedigend nog altijd veel bij leert/bij moet leren, al is hij opkomend (in aanvallende ploegen een vrij belangrijke eigenschap voor een back) wel erg sterk, ook mede door zijn historie als middenvelder natuurlijk.

Ik ben het wel eens met je punt hoor, maar ik denk dat Feyenoord 7-8 miljoen echt niet gaat wegwuiven. Al zou dat idd wel de volgende stap zijn die we moeten maken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_163726322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat herinner je je goed, aldus deze pdf. Maar dat was wel toen hij nog voltallig als middenvelder speelde. Ik denk dat hij verdedigend nog altijd veel bij leert/bij moet leren, al is hij opkomend (in aanvallende ploegen een vrij belangrijke eigenschap voor een back) wel erg sterk, ook mede door zijn historie als middenvelder natuurlijk.

Ik ben het wel eens met je punt hoor, maar ik denk dat Feyenoord 7-8 miljoen echt niet gaat wegwuiven. Al zou dat idd wel de volgende stap zijn die we moeten maken.
Dat bod moet alleen geaccepteerd worden als we van dat geld direct een andere back en extra buitenspeler kunnen halen.
pi_163726375
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat bod moet alleen geaccepteerd worden als we van dat geld direct een andere back en extra buitenspeler kunnen halen.
Je kunt eventueel Pele van Anholt transfervrij oppikken. Gaan we er sportief niet op vooruit, maar lijkt me wel een te verwachten vervanger. Gratis, 25 jaar, veel eredivisie-ervaring, eventueel een restwaarde.

En dan hou je de volledige 6-7-8 miljoen over om een goede buitenspeler aan de selectie toe te voegen (bovenop het huidige beschikbare budget, wat er volgens mij ook nog is)...
pi_163726645
Even los van wat Feyenoord wil; ik geloof dat Karsdorp echt niet weg wil. Nou weet ik niet wat er gebeurd als de kassa kan rinkelen bij Karsdorp, maar ik krijg de indruk dat dat nou niet het belangrijkste is voor hem.
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:17:13 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163726657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand al het hele stuk van Vilhena uit de VI in bezit? Wil het graag lezen :)
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250

Mooi verhaal wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:31:28 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163726819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Even los van wat Feyenoord wil; ik geloof dat Karsdorp echt niet weg wil. Nou weet ik niet wat er gebeurd als de kassa kan rinkelen bij Karsdorp, maar ik krijg de indruk dat dat nou niet het belangrijkste is voor hem.
Zou het lekker van de Kars af laten hangen ja. Een miljoen of 7 erbij is lekker, maar Karsdorp erbij houden ook. En die neemt echt niet veel in waarde af komend seizoen.

Als ie wel naar Napoli wil, lekker laten gaan en als ie nog een jaartje wil wachten hou je em toch? Met 7 mil kan je best wel een leuke vervanger oppikken en nog geld overhouden. en je kan altijd van die middenvelder die het vorig jaar ook best redelijk deed zij vervanger maken op de backpositie. Maar dan heb ik die toch liever als middenvelder. El Ahmadi zal toch ook vervangen moeten worden binnen afzienbare tijd. Zou mooi zijn als je dat door eigen jeugd dan doen.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:32:57 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163726830
quote:
Mooi stuk inderdaad. Hopelijk gaat ie vlammen dit jaar _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163726848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zou het lekker van de Kars af laten hangen ja. Een miljoen of 7 erbij is lekker, maar Karsdorp erbij houden ook. En die neemt echt niet veel in waarde af komend seizoen.

Als ie wel naar Napoli wil, lekker laten gaan en als ie nog een jaartje wil wachten hou je em toch? Met 7 mil kan je best wel een leuke vervanger oppikken en nog geld overhouden. en je kan altijd van die middenvelder die het vorig jaar ook best redelijk deed zij vervanger maken op de backpositie. Maar dan heb ik die toch liever als middenvelder. El Ahmadi zal toch ook vervangen moeten worden binnen afzienbare tijd. Zou mooi zijn als je dat door eigen jeugd dan doen.
Nieuwkoop? Dat vind ik niet zo'n goede speler.
  donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:57 #218
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163727562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nieuwkoop? Dat vind ik niet zo'n goede speler.
Nieuwkoop heeft net 4 wedstrijdjes als RB gespeeld. Is gewoon een middenvelder en is nog erg jong. Laat hem 10 wedstrijden staan en er staat een prima backje.

Maar liever nog 1 jaartje de Kars. Heeft een contract tot 2020, zit tegen Oranje aan dus die gaat niet snel minder waard worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_163727612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Nieuwkoop heeft net 4 wedstrijdjes als RB gespeeld. Is gewoon een middenvelder en is nog erg jong. Laat hem 10 wedstrijden staan en er staat een prima backje.

Maar liever nog 1 jaartje de Kars. Heeft een contract tot 2020, zit tegen Oranje aan dus die gaat niet snel minder waard worden.
Ik vind dat ik wel kan oordelen over de (basis)techniek e.d. van een speler na een paar potjes foebbele te hebben gezien. Zag er weinig bijzonders in, bij Verdonk en Schuurman zie je de potentie bijvoorbeeld veel meer.

Hoop dat hij het tegendeel bewijst natuurlijk.
  donderdag 14 juli 2016 @ 10:21:22 #220
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163727644
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat ik wel kan oordelen over de (basis)techniek e.d. van een speler na een paar potjes foebbele te hebben gezien. Zag er weinig bijzonders in, bij Verdonk en Schuurman zie je de potentie bijvoorbeeld veel meer.

Hoop dat hij het tegendeel bewijst natuurlijk.
Ik heb hem in de A1 een paar keer gezien. Toen vond ik hem op het middenveld te kort komen. Beetje een houten klaas. Al waren de mensen om me heen het daar niet mee eens(die vonden hem de nieuwe Clasie :') ). Maar in Feyenoord 1 vond ik hem als 'jonge beginnende back' wel meevallen. Ik zag er wel potentie in, vooral tijdens zijn debuut. Speelde hij foutloos.
pi_163727782
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb hem in de A1 een paar keer gezien. Toen vond ik hem op het middenveld te kort komen. Beetje een houten klaas. Al waren de mensen om me heen het daar niet mee eens(die vonden hem de nieuwe Clasie :') ). Maar in Feyenoord 1 vond ik hem als 'jonge beginnende back' wel meevallen. Ik zag er wel potentie in, vooral tijdens zijn debuut. Speelde hij foutloos.
Clasie heeft ook wel een probleempje nu Koeman weg is denk ik.
pi_163727794
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speelde tweede seizoenshelft in belangrijke wedstrijden prima potten geloof ik, moet toch wat waard zijn.
pi_163729725
quote:
Feyenoord schittert in Europees talentenonderzoek

Jonge spelers zitten goed bij Feyenoord. Uit onderzoek blijkt dat vrijwel nergens in Europa talenten zoveel speelminuten krijgen als in Rotterdam-Zuid.

Het Zwitserse onderzoeksbureau CIES onderzocht hoeveel speelminuten spelers onder de 22 jaar krijgen bij clubs door heel Europa. Daarbij werd gemeten over de periode juli 2009-december 2015. Clubs die niet al die jaargangen actief waren op het hoogste niveau, zijn niet meegeteld. In totaal werd daardoor bij 247 clubs gemeten.

Van alle competitiewedstrijden die in die periode werden gespeeld, werd bij Feyenoord liefst 39,8 procent van de speelminuten toebedeeld aan spelers van onder de 22 jaar. Daarmee staat Feyenoord (op de foto Terence Kongolo, Bilal Basaçikoglu en Tonny Vilhena) derde op de lijst met 247 clubs. Alleen Lokomotiv Zagreb en OFK Beograd doen het nog beter dan de Rotterdammers. Met Ajax (31,2 procent), FC Groningen (29,2 procent), Vitesse (29 procent) en SC Heerenveen (28,8 procent) zijn nog vier andere Nederlandse clubs in de toptwintig van het klassement. AEL Limassol (0,2 procent) is daarentegen de absolute veteranenclub van Europa. Ook bij Stoke City en Juventus (allebei 0,4 procent) kun je als jonge speler beter wegblijven.

Europese clubs met meeste speelminuten voor spelers onder 22

Club Percentage speeltijd voor Spelers onder 22

Lokomotiva Zagreb (Kro) 54,2
OFK Beograd (Ser) 43
Feyenoord 39,8
Vojvodina Novi Sad (Ser) 34,2
Hajduk Split (Kro) 33,9

Als naar de gemiddelden per competitie wordt gekeken, blijkt dat spelers onder de 22 alleen in Kroatië (28,7 procent) en Slovenië (27,8 procent) meer speelminuten krijgen dan in de Eredivisie (24,1 procent). Cyprus (6,2 procent) komt uit het onderzoek naar voren als de ultieme uitbuikcompetitie. Ook Turkije, Rusland, Engeland en Italië staan in de staart van het jongerenklassement.

Vitesse
In het onderzoek komt de innige samenwerking tussen Vitesse en Chelsea op een sprekende manier naar voren. Nergens in Europa krijgen namelijk zoveel buitenlandse spelers onder de 22 zoveel speeltijd als in Arnhem. Daar werd de afgelopen vijf jaar 14,9 procent van de speeltijd gereserveerd voor niet-Nederlandse talenten. Ook Ajax (11,9 procent), AZ (8,5 procent), FC Twente (7,9 procent) en FC Utrecht (7,8) staan in deze toptwintig.

Europese clubs met meeste speelminuten voor spelers onder 22

Club Percentage speeltijd voor buitenlandse spelers onder 22

Vitesse 14,9
Rio Ave (Por) 13,1
Motherwell (Sch) 12,9
Udinese (Ita) 11,9
Ajax 11,9

Van Voetbal international

Mag ook weleens gezegd. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:23:28 #224
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_163729926
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

die speelde de tweede helft van het seizoen gewoon erg goed.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:24:03 #225
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_163729937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je kunt eventueel Pele van Anholt transfervrij oppikken. Gaan we er sportief niet op vooruit, maar lijkt me wel een te verwachten vervanger. Gratis, 25 jaar, veel eredivisie-ervaring, eventueel een restwaarde.

En dan hou je de volledige 6-7-8 miljoen over om een goede buitenspeler aan de selectie toe te voegen (bovenop het huidige beschikbare budget, wat er volgens mij ook nog is)...
Wat moet je met een speler die te licht wordt bevonden door Heerenveen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_163729995
quote:

Ik zou niks meer aan de Serie A clubs verkopen, alleen nog maar PL. ;)
BFF met GGMM
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:46:26 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163732785
Karsdorp verkopen en Janmaat terughalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:03:14 #228
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163734750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:24 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wat moet je met een speler die te licht wordt bevonden door Heerenveen.
Snap ook niet dat hij elk jaar weer in de lijstjes staat. Niets bijzonders.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:10:26 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163734949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Voetbal international

Mag ook weleens gezegd. :)
Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?
Laffe huichelaar
pi_163735571
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interview :D en dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163735727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interview :D en dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.

De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.

Ik denk overigens dat hij daarin volkomen gelijk heeft. Wat ik ervan meekrijg is die voetbalwereld een slangenkuil vol achterbakse mensen, mensen die iets van je willen, vol egoïsten en patsertjes. Dus dan kan ik begrijpen dat niet iedereen zich daarin thuis voelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163735772
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?
Afgelopen seizoen is er niet veel nieuw talent doorgebroken (maar wel bij de selectie gehaald).

Als Feyenoord dat in ieder geval blijft doen denk ik dat Feyenoord goed bezig is. Al is het logisch dat de beste speelt. Sommige mensen zouden van het eerste elftal een veredeld A-elftal maken heb ik soms het idee. :P
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:54:33 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163738231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.

De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.

Ik denk overigens dat hij daarin volkomen gelijk heeft. Wat ik ervan meekrijg is die voetbalwereld een slangenkuil vol achterbakse mensen, mensen die iets van je willen, vol egoïsten en patsertjes. Dus dan kan ik begrijpen dat niet iedereen zich daarin thuis voelt.
Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 juli 2016 @ 18:45:01 #234
262211 hhh38
pi_163739144
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.
Hij belt echt niet naar de media om dat te mogen zeggen hoor :')

Die kennen zijn uitgesproken karakter en stellen hem dus bewust dat soort vragen.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 18:51:05 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163739260
quote:
De quote van Michiel Kramer, spits van Feyenoord, over het Nederlandse voetbal is er ook een die niet veel journalisten bij hem loskrijgen. "Ik vind het voetbal helemaal niks. Als ik op mijn 30e financieel onafhankelijk ben, stop ik ermee", is niet een van de minste.
KRAMERGOD
4045
onlogisch
pi_163739705
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

KRAMERGOD
Ik geef 'm geen ongelijk :).

Al lijkt het me dat je ondanks 'het wereldje' je er toch voor kan afsluiten.

Was het niet ooit die Lensky die 'het wereldje' ook zat was en maar besluit per direct te stoppen?
pi_163739730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geef 'm geen ongelijk :).

Al lijkt het me dat je ondanks 'het wereldje' je er toch voor kan afsluiten.

Was het niet ooit die Lensky die 'het wereldje' ook zat was en maar besluit per direct te stoppen?
Maar die had toch een mysterieuze ziekte?
pi_163739757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar die had toch een mysterieuze ziekte?
Net ff gelezen:

quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 werd door Feyenoord bekendgemaakt dat Lensky om privéredenen wilde stoppen met voetballen en zou terugkeren naar zijn vaderland. Later bleken de problemen van psychosomatische aard.
Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.
pi_163740322
quote:

6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigen :D
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:47:43 #240
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163740369
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Het is dan ook eigenlijk geen verdediger. Zou hem graag een keer op 10 zien spelen.
pi_163740456
quote:

[..]

Een beetje zoals Willems, maar dan met meer voorzetten en assists.
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:58:42 #242
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163740607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Net ff gelezen:

[..]

Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.
Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.

Eigenaardig persoon wel.
pi_163740716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Gewoon lekker basketballen dan.
pi_163740891
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.

Eigenaardig persoon wel.
Ah thanks voor de info. Zat ik er toch niet naast :P. Klinkt als een bijzonder figuur ja.
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:07:52 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163742205

Onze nieuwe keeperstrainer houdt wel van een kroketje geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163742795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
pi_163742819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je mening :).
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:35:56 #248
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163742837
Kramer _O- Wat een dwaas. Ik ben benieuwd wat de Dirkteur van die uitspraak vindt.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_163743079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je mening :).
In het begin vond ik interviews met Kramer nog wel verfrissend, maar inmiddels ken ik het riedeltje van die gozer wel en ben ik tot de conclusie gekomen dat hij niet te mentaliteit van een profvoetballer heeft. Onbegrijpelijk dat zo'n speler bij een club mag spelen waar een bepaalde werkethiek altijd hoog in het vaandel heeft gestaan
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:47:39 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163743145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
Kramer _O- Wat een dwaas. Ik ben benieuwd wat de Dirkteur van die uitspraak vindt.
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.

Al snapte ik de kritiek helemaal _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:07:10 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163743601
Elia gelooft in het kampioenschap.
_O-
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:10:50 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163743696
quote:

[..]

*dat
Laffe huichelaar
pi_163743795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
Elia gelooft in het kampioenschap.
_O-
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:15:39 #254
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163743830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Ik ben niet religieus ingesteld, maar denk dat je gelijk gaat krijgen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:17:15 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163743878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klaas denkt dat hij onze lieve heer is, dus dat kan niet meer misgaan dit seizoen
Laffe huichelaar
pi_163744198
Even iets voetbalinhoudelijks.. welk systeem past het beste bij de huidige spelersgroep denken jullie? Vorig seizoen leek het nergens op, kon er geen soep van maken. Zelf denk ik dat je met de huidige spelers het beste reactievoetbal kan spelen, het spel maken is niet echt aan Feyenoord besteed. Wat dat betreft is het goed dat Kramer gaat banken, voorin moeten we snelheid hebben. Kuyt en Botteghin zijn met hun traagheid zwakke schakels
pi_163744257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kijk het filmpje anders eerst.
pi_163744531
Ik vind persoonlijk dat Twitter en dat soort rotzooi een hoop kapot maakt, elk klein oninteressante dingetje wordt meteen vermeld.
Laat die spelers met rust en visa versa.
Iedereen lijkt lekker interessant te willen doen. Wat mis ik die tijdperk met John de Wolf
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:47:01 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163744845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Even iets voetbalinhoudelijks.. welk systeem past het beste bij de huidige spelersgroep denken jullie? Vorig seizoen leek het nergens op, kon er geen soep van maken. Zelf denk ik dat je met de huidige spelers het beste reactievoetbal kan spelen, het spel maken is niet echt aan Feyenoord besteed. Wat dat betreft is het goed dat Kramer gaat banken, voorin moeten we snelheid hebben. Kuyt en Botteghin zijn met hun traagheid zwakke schakels
4-4-2.

Midemveld in een ruit, in balbezit effectief 3-5-2, met de verdedogende middenvelder dir de centrale verdedigers ondersteunt en de opkomende backs hoog.

Kuijt en die Deen in de spits. Gustafson, El Ahmadi, Vilhena en Veijnovic op het middenveld. Ja, Veijnovic. Afgelopen seizoen hebben we nooit echt met een zes gespeeld, waar hij juist excelleerde. Denk dat ie ons daar nog best kan verrassen. Enige waar ik mee zit is dat ik geen plek voor Elia heb.
Laffe huichelaar
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:55:04 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163745140
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Laffe huichelaar
pi_163745646
quote:
Goed interview ja.
Blendle is trouwens ook interessant.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_163745741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.

Al snapte ik de kritiek helemaal _O-
Mooi, kan hij meteen banken. Zal hij zelf ook geen moeite mee hebben
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 00:28:36 #263
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163747984
Snap niet dat zo'n figuur als Kramer zo populair kan zijn (want ja dat is hij in bepaalde kringen). Met z'n zogenaamde oprechtheid: bah!
pi_163749955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
klinkt in theorie fantastisch
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:04:29 #265
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163751004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Klinkt als een kampioenselftal.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:05 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163754111
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef eight het volgende:

[..]

Goed interview ja.
Blendle is trouwens ook interessant.
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?
4045
onlogisch
pi_163754168
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?
:')!

Overigens kun je bij Blendle je geld altijd terug vragen.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:23:41 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163754346
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.

Onze vriend Jørgensen, Woudenberg en Bradje Jones.

Daarmee hebben we het wel gehad of niet? :D
4045
onlogisch
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:27:33 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163754423
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.

Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163754441
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:28:54 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163754456
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Godverdomme Cally _O-

8/10
4045
onlogisch
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:38 #272
262211 hhh38
pi_163754985
quote:

Nieuwe keeperstrainer!

Misschien doen ze de jeugdspelers die vanuit de A1 komen er ook weer in.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:00:08 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163756334
quote:

Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:07:19 #274
262211 hhh38
pi_163756516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.
Bedoel je Emil Hansson of Pår? Want die Emil zit volgens transfermarkt.com ook al bij de selectie, net als El Hankouri.
pi_163756570
Was het doorvsrlooppsrcentage van BMI toentertijd nog uitgelekt? Er zijn geruchten dat Dynamo Kiev een bod van 12mln wilt uitbrengen, waarschijnlijk tot minstens weer 1-2mln voor ons :)
pi_163756605
Blendle :r. Klöpping :r.
pi_163756624
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef ace_eleven het volgende:
Was het doorvsrlooppsrcentage van BMI toentertijd nog uitgelekt? Er zijn geruchten dat Dynamo Kiev een bod van 12mln wilt uitbrengen, waarschijnlijk tot minstens weer 1-2mln voor ons :)
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:17:32 #278
262211 hhh38
pi_163756778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
We krijgen daarnaast ook nog de volledige opleidingsvergoeding volgens mij.

Totaalbedrag zal dan tussen de 0.5 en 1 miljoen liggen denk ik.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:54:03 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163757472
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Emil
Emil. De jeugd mag er altijd een keertje in en deze zaten vorig jaar niet bij de selectie.
pi_163758869
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..

Als ik dan conservatief reken met 4% opl-vergoeding (hij vertrok op zijn 22e, en die opl-vergoeding telt door t/m 23, dus levert dat ons 4,0-4,5% op :P ) +10% over het verschil is dan inderdaad ≈9 ton (Opl-vergoeding +10% over alles zou ongeveer 1.6 mln opleveren)

Blijft toch nog wel een leuk bedrag, al die transfers bij elkaar tellen dan toch wel aardig door :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:38:49 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163760157
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 07:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klinkt als een kampioenselftal.
Met wat geluk genoeg om tot de onvermijdelijke vormdip van 5-10 wedstrijden om het kampioenschap mee te doen ja. Maar uiteindelijk verpesten ze het toch altijd natuurlijk.

Overigens zou ik, als Karsdorp dan toch verkocht wordt, ook niet verdrietig worden van 3-4-3. Je kan wel vasthouden aan met backs spelen, maar als het middenveld is toch het sterkst. Zou het zonde zijn een matige back op te stellen om maar met 4 achterin te spelen.

Voor 4-3-3 moet er in ieder geval een fatsoenlijke buitenspeler gehaald worden, want zoals afgelopen jaar kan gewoon écht niet. Elia erg wisselvallig, eigenlijk geen een zelfs maar matige rechtsbuiten. Tragisch.
Laffe huichelaar
pi_163760203
Eindelijk ook mijn SC binnen.
En het zou best kunnen, dat ze de spelers die verlengd hebben dit jaar ook in de heli gooien.
BFF met GGMM
  vrijdag 15 juli 2016 @ 17:40:33 #283
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_163762783
Zou Vilhena er ook in zitten?
pi_163763641
quote:
Ahmed Aboutaleb ligt onder vuur in de gemeenteraad van Rotterdam. De burgemeester heeft na een kritisch rapport van de Nationale Ombudsman over de aanhouding van meer dan 300 Feyenoordsupporters een demonstratieverbod ingesteld op wedstrijddagen van Feyenoord. Binnen de raad zijn CDA en zijn eigen PvdA het met Aboutaleb eens, de overige partijen zijn kritisch.

“Er zijn dingen gebeurd die niet kunnen, afhankelijk van het vervolg van de burgemeester kijken we of er stappen nodig zijn”, zo zegt de grootste partij Leefbaar Rotterdam bij monde van raadslid Lars Sörensen. Maar leefbaar Rotterdam is niet de enige die er zo voerdenkt. Coalitiegenoot D66 gaat zelfs een stap verder. “We begeven ons op een hellend vlak als demonstraties verboden worden. In Rotterdam wordt vaak geopereerd op de rand van de wet maar nu zijn we er overheen gegaan. De burgemeester moet hier niet te makkelijk over denken.”

Het is voor veel partijen vooral tegen het zere been dat er geen enkele inhoudelijke reactie komt op het rapport ‘Geen Winnaars’ van de Nationale Ombudsman, de enige reactie is het demonstratieverbod. “En dat staat haaks op alle aanbevelingen in het rapport,” zegt Arno Bonte van GroenLinks tegen De Telegraaf. “Met het verbod ondermijn je de grondrechten nog verder, wij eisen dan ook dat de burgemeester dit van tafel haalt en dat hij de rechtstaat respecteert.” De VVD staat achter de uitspraak van de Groenlinks. “Zo’n reactie na dit rapport is vreemd, we moeten nadenken of we zo met vrijheden om moeten gaan.”

Vooral de reactie van Aboutaleb vinden meerdere raadsleden vreemd. Een demontstratieverbod en geen excuses. “Ook de burgemeester maakt fouten en ook hij moet daarvan leren. Geef dus je fouten toe en bied je excuses aan.’’ Aboutaleb stelt een grondrect ter discussie. Het lijkt erop dat als hij het doorzet hij in zwaar weer komt. “Het is ongepast en onacceptabel om weer een grondrecht ter discussie te stellen”, zegt Nourdin El Ouali van NIDA. “Niemand staat boven de wet, ook de burgemeester niet.’’ Leo de Kleijn van de gaat zelfs verder. Als Aboutaleb geen excuses maakt, moet hij opstappen. “Het gaat niet alleen om macht in zijn functie maar ook om gezag. Als hij niet bereid is om zijn fout toe te geven, dan is hij niet de juiste man voor deze plek.”
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..
  vrijdag 15 juli 2016 @ 20:00:22 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163765159
Twee digen verbazen me na het zien van de foto's vam het trainingskamp. A) Makaay is inmiddels ongeveer even dik als mijn moeder. B) Elia kan zonder zijwieltjes fietsen
Laffe huichelaar
pi_163765430
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..

Als ik dan conservatief reken met 4% opl-vergoeding (hij vertrok op zijn 22e, en die opl-vergoeding telt door t/m 23, dus levert dat ons 4,0-4,5% op :P ) +10% over het verschil is dan inderdaad ≈9 ton (Opl-vergoeding +10% over alles zou ongeveer 1.6 mln opleveren)

Blijft toch nog wel een leuk bedrag, al die transfers bij elkaar tellen dan toch wel aardig door :)
Ja oke, het is zeker lekker :). Daarom is opleiding alleen al belangrijk, als je maar genoeg 'redelijke spelers' opleid die her en der heen gaan, moet je op een gegeven moment een redelijk stabiel extra inkomstenpostje hebben op den duur.
pi_163772246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, niet meer dan terecht mijn inziens. :)
pi_163778497
quote:
'Feyenoord wil kersverse aankoop van Manchester City huren'
14 juli 2016 19:01, Bron: SPORT

Feyenoord zou zich graag op huurbasis willen versterken met Oleksandr Zinchenko. Dat meldt althans het Spaanse SPORT. De krant meent dat ook PSV in de markt is voor de 19-jarige aanvallende middenvelder, die begin deze maand de overstap maakte naar Manchester City.

De zesvoudig international van Oekraïne maakte in de zomer van 2009 de overstap van Monolit Ilichivsk naar Shakhtar Donetsk, maar tot een debuut in het eerste elftal kwam het niet. Zinchenko koos vervolgens voor FK Ufa en in dienst van die Russische club kwam hij tot twee doelpunten en vier assists in 33 wedstrijden. Hij werd begin juni door de fans van Ufa verkozen tot Speler van het Jaar.

Txiki Begiristain, technisch directeur van Manchester City, zou de aankoop graag elders willen stallen, maar heeft nog geen besluit genomen waar dat zal zijn.
Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkend :P

Wat bewegende plaatjes:

[ Bericht 16% gewijzigd door ace_eleven op 16-07-2016 06:34:12 ]
pi_163780621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een idioot die abou. Dictatorgedrag :r
pi_163780886
Weet iemand van jullie of die oefenwedstrijd straks nog ergens te zien is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163781015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.
pi_163781030
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, niet meer dan terecht mijn inziens. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:20 schreef eight het volgende:

[..]

Wat een idioot die abou. Dictatorgedrag :r
Beide ja, hij lijkt de weg kwijt te zijn. Ongelofelijk slechte PR dit.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:50:10 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163781159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 05:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkend :P

Wat bewegende plaatjes:
Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder? :{
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:52:17 #294
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163781214
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder? :{
Zo te zien is het een (naar binnen trekkende) buitenspeler hoor ;)
I love my mispoken words.
pi_163781389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.
Ja, daarom vraag ik het juist. :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 16 juli 2016 @ 12:32:27 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163782016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:00:45 #297
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163782677
quote:
En we zijn (al 15 min) live. Gaat elk moment beginnen, beeld is redelijk goed.

Wel handig om beide in het blauw te spelen ;( .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_163782971
quote:
Thnx!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:35:24 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163783381
Wat een fucking saaie wedstrijd. Tikkie breed; tikkie terug. Nog geen goeie aanval gezien.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:36:29 #300
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163783405
Beginnen met Kongolo - Botteghin. Zou het wat zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')