Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.
Opstelling Feyenoord: Bijlow, Dammers, Hamer, Van der Heijden, Woudenberg, Gustafson, Tapia, Vejinovic, Basacikoglu, Kramer en E. Hansson.
Las wel dat er veel kansen tegen waren en dat RKac te weinig kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.
wereldgoalquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)-goal-te-pakken.html
Pellegod
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.quote:
Wie wil captain nelom nou vervangen johquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.
Lijkt me een goede zaak voor de ontwikkeling van onze jonge spelers.quote:Feyenoord 2 Europa in: 'Een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen'
Feyenoord heeft er voor gekozen om het tweede elftal in te schrijven voor de Premier League International Cup. Dit toernooi, waar ook PSV zich voor in heeft geschreven, wordt omarmd door gerenommeerde clubs die hun tweede elftal inschrijven. Onder andere Manchester United, Liverpool, Valencia, Wolfsburg en Benfica hebben hun tweede elftal ingeschreven. Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ziet een mooie uitdaging voor het reserveteam, maar ook voor zichzelf.
Feyenoord maakt geen gebruik van de zogenaamde voetbalpiramide, dit zorgt ervoor dat de beloftencompetitie flink is uitgehold en daardoor minder sterk. Dit is een mooie uitdaging voor de jongens. “Voor onze spelers wordt dit een prima internationale ervaring'', zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. Feyenoord blijft gewoon deelnemen aan de beloftencompetitie. “Het merendeel zijn gewoon prima wedstrijden voor ons. En het blijft voor ons een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen, zeker met de Europa League en het bekertoernooi.''
De Premier League International Cup is een toernooi dat wordt gespeeld in Engeland. De beloften van Feyenoord spelen minimaal drie wedstrijden. Er zijn in totaal zes poules en van elke poule stromen de nummers 1 en 2 door naar de volgende ronde. Feyenoord moet een belofteteam sturen, want het toernooi is bedoeld voor spelers onder de 23 jaar. Wel mogen er drie dispensatiespelers en een oudere doelman ingeschreven worden. PSV dat al eerder deelnam is voor Van Geel een aanspreekpunt geweest, hij kreeg veel goede verhalen uit Eindhoven.
Ik ben benieuwd of Van Bronckhorst er al wat voetbal in heeft gekregen, maar het meest benieuwd ben ik naar Jorgensen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteldquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
-1 sowieso. Ik ben er niet. HMF + aanhang ook niet trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteld
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef tja77 het volgende:
Wijnaldum voor 30 miljoen naar Liverpool, houdt Feyenoord daar ook nog iets aan over?
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef Multiply het volgende:
[..]
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.
Er was een uitzondering wanneer een speler z'n volledige opleiding in Nederland heeft gehad volgens mij. Dus tm 23.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?
quote:Feyenoord trainde in aanloop naar de wedstrijd tegen Valencia vandaag open training. Onbevestigde berichten via Martijn Krabbendam van Voetbal International laten zien dat Brad Jones geblesseerd is geraakt op de training.
Ach ja. Gewoon Par op de goalquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lichte spierblessure. Speelt tegen Valencia niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |