Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die doelstelling.. ik kan me niet herinneren dat er vroeger een doelstelling werd uitgesproken voorafgaand aan een seizoen. Dat is iets van de laatste jaren. Eerlijk gezegd begrijp ik het nut ervan ook niet. Een VWO-leerling kan als doelstelling hebben om te slagen voor zijn examen. Dat is een heel logische doelstelling, waarvan je weet dat die doorgaans bereikbaar is als de leerling een beetje zijn best doet. Bij voetbal ligt dat wat anders, het is geen kwestie van goed je best doen en de doelstelling wordt gehaald. Er zijn teveel onzekere factoren. Dat Feyenoord ieder seizoen voor het hoogst haalbare gaat is logisch, maar waarom dat per se als doelstelling moet worden uitgesproken. Volkomen zinloos, behalve dat er op internet weer oeverloos over kan worden geouwehoerd.
De journalisten zijn erom gaan vragen, dan krijg je dat.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die doelstelling.. ik kan me niet herinneren dat er vroeger een doelstelling werd uitgesproken voorafgaand aan een seizoen. Dat is iets van de laatste jaren. Eerlijk gezegd begrijp ik het nut ervan ook niet. Een VWO-leerling kan als doelstelling hebben om te slagen voor zijn examen. Dat is een heel logische doelstelling, waarvan je weet dat die doorgaans bereikbaar is als de leerling een beetje zijn best doet. Bij voetbal ligt dat wat anders, het is geen kwestie van goed je best doen en de doelstelling wordt gehaald. Er zijn teveel onzekere factoren. Dat Feyenoord ieder seizoen voor het hoogst haalbare gaat is logisch, maar waarom dat per se als doelstelling moet worden uitgesproken. Volkomen zinloos, behalve dat er op internet weer oeverloos over kan worden geouwehoerd.
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Men moet ook niet zo dramatisch doen, als de eerste en tweede club het laten afweten, wat best realistisch is, moet je zelfs als 3e club kampioen worden. Als Ajax én PSV onder ons eindigen komend seizoen, moet je dan de berichten eens lezen hier als je zelf ook geen kampioen word.
Doelstelling is volkomen logisch.
Oke Badder.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.
Eigenlijk is Feyenoord 'best of the rest' en dan is een kampioens doelstelling best wel lachwekkend. Gewoon lekker uitspreken dat je voor plek 3 gaat, dat scheelt weer een hoop hoongelach vanaf begin december als je weer 10 punten achter de top aan hobbelt.
Ah, dan begrijp ik het iets beter.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De journalisten zijn erom gaan vragen, dan krijg je dat.
Liever een beetje hoongelach dan het van tevoren al opgeven.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.
Eigenlijk is Feyenoord 'best of the rest' en dan is een kampioens doelstelling best wel lachwekkend. Gewoon lekker uitspreken dat je voor plek 3 gaat, dat scheelt weer een hoop hoongelach vanaf begin december als je weer 10 punten achter de top aan hobbelt.
Keihard gelachen.quote:Michiel Kramer heeft er met Nicolai Jørgensen een directe concurrent bijgekregen. Daar ligt de spits van Feyenoord geen seconde van wakker; hij rekent op een basisplaats.
'Ik weet wat ik kan. Als ik dat laat zien, zal ik altijd blijven spelen', stelt Kramer in gesprek met het AD. 'Het gaat er natuurlijk wel om of je gaat beginnen. Dan is het aan mij om te laten zien dat ik erin hoor. Ik ben er wel van overtuigd dat ik dat kan.'
De komst van Jørgensen heeft wel voor een extra prikkel gezorgd bij Kramer, al werd hij niet verrast door het aantrekken van de Deen . 'Van concurrentie word je zelf ook beter. Omdat ik de enige spits was in de selectie, keek ik er niet van op dat ze een nieuwe spits haalden. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Dat hoort ook bij een club als Feyenoord.'
Jørgensen maakt vooralsnog een prima indruk en het is dus niet uitgesloten dat Kramer op de bank begint in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. Zelfs als hij wordt gepasseerd, verwacht Kramer snel weer in de basis terecht te komen. 'Vroeg of laat komen ze toch altijd weer bij mij uit. Als ik de kans krijg, dan heb ik er vertrouwen in dat ik 'm ga pakken. Ik wil de eerste wedstrijd gewoon spelen.'
Feyenoord nam de 27-jarige Kramer een jaar geleden over van ADO Den Haag. In zijn eerste seizoen in De Kuip kwam de Rotterdammer tot veertien doelpunten in dertig Eredivisie-duels.
Maar zou er iemand oprecht teleurgesteld zijn als Feyenoord (weer) geen kampioen wordt? Hoogstens als er tot de laatste speelronden mee wordt gestreden om het kampioenschap en het in die laatste meters misgaat, maar dat zal ook wel weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:30 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.
Jippiequote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Als je ziet waar je vandaan komt, is het toch ook geen schande om je te focussen op het direct kwalificeren voor de Europa League? In 2020 ofzo kun je dan altijd nog eens kijken of er wat meer inzit.
Zegt hij daar dat feyenoord als doelstelling heeft de competitie te winnen of 'dat ze voor het kampioenschap gaan' of dat 'ze om de titel mee willen gaan doen' of dergelijke loze kreten. Wat je wil en wat moet is wel een verschil imoquote:Op maandag 18 juli 2016 08:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In het interview wat hier gepost is.
Het eerlijke verhaal zou volgens mij zijn 'ik ben allang blij dat ik dit salaris kan cashen en dan maakt het me geen zak uit of ik speel of niet'quote:
"We gaan voor het hoogst haalbare", reporter vraagt; het kampioenschap "We gaan voor het hoogsthaalbare, en dat is het kampioenschap".quote:Op maandag 18 juli 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij daar dat feyenoord als doelstelling heeft de competitie te winnen of 'dat ze voor het kampioenschap gaan' of dat 'ze om de titel mee willen gaan doen' of dergelijke loze kreten. Wat je wil en wat moet is wel een verschil imo
Ik mis zanger Rinus nu alquote:Op maandag 18 juli 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"We gaan voor het hoogst haalbare", reporter vraagt; het kampioenschap "We gaan voor het hoogsthaalbare, en dat is het kampioenschap".
Die gaat natuurlijk een stuk meer functionele goals scoren dan die nutteloze goals van Kramer.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo blij dat die Jørgensen nummer 9 heeft gekregen
Geen idee. Op wat youtube intikkertje na, heb ik niets van deze gast gezien. Maar het is redelijk "op safe" spelen te zeggen dat deze kerel het beter gaat doen dan Kramerquote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk een stuk meer functionele goals scoren dan die nutteloze goals van Kramer.
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Op wat youtube intikkertje na, heb ik niets van deze gast gezien. Maar het is redelijk "op safe" spelen te zeggen dat deze kerel het beter gaat doen dan Kramer
Het was waarschijnlijk een wanhoopsaankoop en de enige betaalbare optie op dat moment. Zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben.
Jørgensen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:36 schreef MPC60 het volgende:
Ben benieuwd wie er aanstaande zaterdag in de spits staat.
quote:Jari Schuurman heeft geen goed woord over voor het optreden van Oranje Onder-19 tegen de Franse leeftijdsgenoten. Volgens de middenvelder is de 5-1 nederlaag deels te wijten aan de fysieke achterstand. Door het resultaat kwam er maandagmiddag een einde aan het EK voor de Nederlandse jeugdinternationals.
'Ik denk dat het een schandalige vertoning was. We begonnen al heel slecht', zegt de negentienjarige Feyenoorder tegen OnsOranje. 'Na die twee snelle tegengoals kwamen we voor rust nog goed terug. Mentaal hadden we in de rust misschien een voordeel door de aansluitingstreffer, maar in de tweede helft was het direct weer helemaal kut.'
Nederland had aan een gelijkspel voldoende om de groepsfase te overleven, maar gaf niet thuis. Volgens de aan Willem II verhuurde middenvelder heeft dat ook te maken met mentaliteit. 'In zo'n wedstrijd moet je alles geven, ook al is de tegenstander fysiek zo sterk. Dan moet je maar twee keer zo snel lopen en hard werken.'
Schuurman maakt zich zorgen over de fysieke gesteldheid van de Nederlandse jeugdspelers. 'Ik ben met 1 meter 81 een van de grotere, dat is gewoon bizar. Ook als je kijkt naar het buitenlands voetbal. Wat dat betreft zijn we een paar dwergen. Ook fysiek gezien moeten we een inhaalslag maken.'
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.quote:
Zit vol met kleine marocjes waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.
Dat rijtje was al verneukt met Kazimquote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.
Dat ligt ook deels aan de scouting in de jeugd. Ken genoeg verhalen van scouts die scouten puur en alleen op technische vaardigheden. Is een speler op jonge leeftijd al lang, keuren ze hem al af, want technisch oogt het niet verfijnt genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat we zoveel kleine voetballers hebben als we de langste mensen ter wereld hier hebben wonen.
Ik wilde zeggen dat het vreemd zou zijn als hij die overtuiging niet had, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij zelf ook wel beter weet. Zegt hij echter eerlijk wat hij denkt dat zijn rol komend seizoen zal zijn, dan zal men hem een gebrek aan winnaarsmentaliteit verwijten.quote:
heeft ook te maken met de trainingsintensiteit op lage leeftijd, dat belemmert groeiquote:Op maandag 18 juli 2016 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, je hebt met Kramer en Kuyt twee spelers die mooi 1 op 2 lopen. Helemaal niet slecht. En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gehandicapte buurtbewoner zal het beter doen dan Kramer. Ik snap nog steeds niet waarom de Vrienden van Feyenoord hem zo graag wilden hebben. Zeker in de Eredivisie is een meevoetballende spits veel belangrijker dan een paar jaar geleden. Het past ook voor geen meter in het rijtje Pelle Guidetti.
Huh?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
Uit of thuis? Uit heb ik, prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft iemand het Feyenoordshirt van Aliexpress al ontvangen trouwens?
Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld, mede naar aanleiding van positieve recenties op dit forum maar ik ben stiekem wel erg benieuwd.
Nog niet, verwacht het tzt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft iemand het Feyenoordshirt van Aliexpress al ontvangen trouwens?
Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld, mede naar aanleiding van positieve recenties op dit forum maar ik ben stiekem wel erg benieuwd.
Ik heb het thuisshirt besteld. Ik hoop dat die andere kleur aan de zijkant in de praktijk meevalt in dat geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Uit of thuis? Uit heb ik, prima.
Heb tot nu toe één versie van het thuisshirt gezien (bij verschillende verkopers), alleen hebben ze een andere kleur rood aan de zijkant, terwijl dat niet zo moet zijn....
Kramer een aanspeelpunt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Ach, je hebt met Kramer en Kuyt twee spelers die mooi 1 op 2 lopen. Helemaal niet slecht. En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
En laten we wel wezen, als je van Kazim af komt, had ik zelfs voor Barto willen juichen als die hadden gehaald
quote:Steven Berghuis heeft nog geen groen licht gekregen van zijn club voor een huurovereenkomst met Feyenoord. Berghuis zelf heeft al aangegeven een (tijdelijke) overgang naar Feyenoord wel te zien zitten en technisch directeur Martin van Geel wil Berghuis graag naar Feyenoord halen.
Toch is het nog lang niet zeker wat er gaat gebeuren. Van Geel heeft nog niks gehoord van Watford, ook Berghuis zelf gaf al aan dat Watford eerst goedkeuring moet geven. Feyenoord wacht rustig af, als er geen groen licht komt vanuit Watford, wacht Feyenoord af tot het einde van de transferperiode, waarbij er bij grote clubs als Manchester City veel spelers vrij komen, dat meldt Voetbal International.
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doetquote:
Ik moest een beetje huilen nadat ik dit had gelezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
Waar hij niks mee doet inderdaad. In tegenstelling tot een aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doet
Oke, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom is de TT veranderd? Er stond altijd Feijenoord.
Kunnen wij een Sam Larsson of Dabney dos Santos niet betalen? Tot het einde van de transfermarkt wachten tot een afdankertje van een Europese topclub lijkt me niet de meest solide tactiek.quote:
Kunnen wij zoiets niet doen voor Gudde...quote:De supporters van Lazio eisen het vertrek van eigenaar en president Claudio Lotito en weigeren een seizoenskaart aan te schaffen zolang de Italiaan nog aan het roer staat. En daardoor zijn er na de eerste dag waarop die seizoenskaart te verkrijgen is nog slechts elf (!) verkocht.
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Berghuis denkt ook dat hij een god is. Elia is veel beter
Dat is godverdomme weer een sterke opmerking van jou!quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
Feyenoord vanmorgen met 2-0 gewonnen van RKC. Feyenoord speelde met een B-elftal.
Kongolo wordt gewoon LB.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Maastoren het volgende:
Het is te hopen dat Woudenberg nog een kans krijgt. Die Nelom kan er toch he-le-maal niks van?!
Eens. Ik doelde meer op het feit dat Van Beek geblesseerd is en Nelom afgelopen wedstrijd back was en Kongolo centraal speelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Eerst deel even gelezen, lijkt me echt een prima gozer hoor. Qua mentaliteit lijkt het in elk geval goed te zitten. Nu hopen dat ie kan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Nu hopen dat ie een beetje presteert in de competitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.
Opstelling Feyenoord: Bijlow, Dammers, Hamer, Van der Heijden, Woudenberg, Gustafson, Tapia, Vejinovic, Basacikoglu, Kramer en E. Hansson.
Las wel dat er veel kansen tegen waren en dat RKac te weinig kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Knap dat ze geen tegendoelpunt hebben gekregen met die verdediging.
wereldgoalquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)-goal-te-pakken.html
Pellegod
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.quote:
Wie wil captain nelom nou vervangen johquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Van Beek fit is misschien. Maar ik hoop toch wel dat Woudenberg boven Nelom komt te staan in de pikorde.
Lijkt me een goede zaak voor de ontwikkeling van onze jonge spelers.quote:Feyenoord 2 Europa in: 'Een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen'
Feyenoord heeft er voor gekozen om het tweede elftal in te schrijven voor de Premier League International Cup. Dit toernooi, waar ook PSV zich voor in heeft geschreven, wordt omarmd door gerenommeerde clubs die hun tweede elftal inschrijven. Onder andere Manchester United, Liverpool, Valencia, Wolfsburg en Benfica hebben hun tweede elftal ingeschreven. Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ziet een mooie uitdaging voor het reserveteam, maar ook voor zichzelf.
Feyenoord maakt geen gebruik van de zogenaamde voetbalpiramide, dit zorgt ervoor dat de beloftencompetitie flink is uitgehold en daardoor minder sterk. Dit is een mooie uitdaging voor de jongens. “Voor onze spelers wordt dit een prima internationale ervaring'', zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. Feyenoord blijft gewoon deelnemen aan de beloftencompetitie. “Het merendeel zijn gewoon prima wedstrijden voor ons. En het blijft voor ons een uitdaging om die teams op een goede manier in te vullen, zeker met de Europa League en het bekertoernooi.''
De Premier League International Cup is een toernooi dat wordt gespeeld in Engeland. De beloften van Feyenoord spelen minimaal drie wedstrijden. Er zijn in totaal zes poules en van elke poule stromen de nummers 1 en 2 door naar de volgende ronde. Feyenoord moet een belofteteam sturen, want het toernooi is bedoeld voor spelers onder de 23 jaar. Wel mogen er drie dispensatiespelers en een oudere doelman ingeschreven worden. PSV dat al eerder deelnam is voor Van Geel een aanspreekpunt geweest, hij kreeg veel goede verhalen uit Eindhoven.
Ik ben benieuwd of Van Bronckhorst er al wat voetbal in heeft gekregen, maar het meest benieuwd ben ik naar Jorgensen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteldquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:24 schreef MPC60 het volgende:
De Kuip is, uiteraard, weer uitverkocht aanstaande zaterdag.
-1 sowieso. Ik ben er niet. HMF + aanhang ook niet trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel SCC-houders er daadwerkelijk zijn. Die worden natuurlijk meegeteld
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef tja77 het volgende:
Wijnaldum voor 30 miljoen naar Liverpool, houdt Feyenoord daar ook nog iets aan over?
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef Multiply het volgende:
[..]
9 ton voor zover ik begreep. Opleidingsvergoeding.
Er was een uitzondering wanneer een speler z'n volledige opleiding in Nederland heeft gehad volgens mij. Dus tm 23.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee toch? Het is een binnenlandse transfer (van Newcastle naar Liverpool). Dan ontvang je toch geen opleidingsvergoeding geloof ik?
quote:Feyenoord trainde in aanloop naar de wedstrijd tegen Valencia vandaag open training. Onbevestigde berichten via Martijn Krabbendam van Voetbal International laten zien dat Brad Jones geblesseerd is geraakt op de training.
Ach ja. Gewoon Par op de goalquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lichte spierblessure. Speelt tegen Valencia niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |