Kramer een aanspeelpunt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Ach, je hebt met Kramer en Kuyt twee spelers die mooi 1 op 2 lopen. Helemaal niet slecht. En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
En laten we wel wezen, als je van Kazim af komt, had ik zelfs voor Barto willen juichen als die hadden gehaald
quote:Steven Berghuis heeft nog geen groen licht gekregen van zijn club voor een huurovereenkomst met Feyenoord. Berghuis zelf heeft al aangegeven een (tijdelijke) overgang naar Feyenoord wel te zien zitten en technisch directeur Martin van Geel wil Berghuis graag naar Feyenoord halen.
Toch is het nog lang niet zeker wat er gaat gebeuren. Van Geel heeft nog niks gehoord van Watford, ook Berghuis zelf gaf al aan dat Watford eerst goedkeuring moet geven. Feyenoord wacht rustig af, als er geen groen licht komt vanuit Watford, wacht Feyenoord af tot het einde van de transferperiode, waarbij er bij grote clubs als Manchester City veel spelers vrij komen, dat meldt Voetbal International.
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doetquote:
Ik moest een beetje huilen nadat ik dit had gelezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij is Kramer veel meer een aanspeelpunt zoals Pelle was, dat lijkt gewoon meer bij het spel te passen.
Waar hij niks mee doet inderdaad. In tegenstelling tot een aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja hij staat daar 90 minute lang maar een beetje te staan op die stelten. Kan je allicht af en toe een bal naar em trappen waar ie dan niks mee doet
Oke, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom is de TT veranderd? Er stond altijd Feijenoord.
Kunnen wij een Sam Larsson of Dabney dos Santos niet betalen? Tot het einde van de transfermarkt wachten tot een afdankertje van een Europese topclub lijkt me niet de meest solide tactiek.quote:
Kunnen wij zoiets niet doen voor Gudde...quote:De supporters van Lazio eisen het vertrek van eigenaar en president Claudio Lotito en weigeren een seizoenskaart aan te schaffen zolang de Italiaan nog aan het roer staat. En daardoor zijn er na de eerste dag waarop die seizoenskaart te verkrijgen is nog slechts elf (!) verkocht.
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Berghuis denkt ook dat hij een god is. Elia is veel beter
Dat is godverdomme weer een sterke opmerking van jou!quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dan moet Berghuis wel echt heel slecht zijn.
Inderdaad, doelpuntenmakers; Kramer en Tapia.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
Feyenoord vanmorgen met 2-0 gewonnen van RKC. Feyenoord speelde met een B-elftal.
Kongolo wordt gewoon LB.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Maastoren het volgende:
Het is te hopen dat Woudenberg nog een kans krijgt. Die Nelom kan er toch he-le-maal niks van?!
Eens. Ik doelde meer op het feit dat Van Beek geblesseerd is en Nelom afgelopen wedstrijd back was en Kongolo centraal speelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Eerst deel even gelezen, lijkt me echt een prima gozer hoor. Qua mentaliteit lijkt het in elk geval goed te zitten. Nu hopen dat ie kan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Maastoren het volgende:
Nicolai Jørgensen: ‘Feyenoord is mijn eindstation’Nu hopen dat ie een beetje presteert in de competitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |