Haha oke mooi dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
Ik stem voor Feyenoordquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
In zijn eerste periode bij Feijenoord was het Kuijt, nu is het Kuyt.quote:
Had ik dat gewetenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef TC03 het volgende:
Hier nog even de link naar de stream: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Die actie van Gustafsonquote:
Sowieso fijn om wat vertrouwen te krijgen in een wedstrijd tegen de kampioen. Ik hecht verder weinig belang aan de prijs zelf, maar je moet die wedstrijd wel als iets meer benaderen dan alleen een oefenwedstrijdje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, oefenwedstrijden zeggen weinig. Over twee weken krijgen we een echte graadmeter, waarbij ik overigens voorspel dat Feyenoord de fruitschaal gaat winnen. Bij Feyenoord wordt namelijk de indruk gewekt dat ze deze wedstrijd uiterst serieus nemen, wat ik toejuich. Een prijs is een prijs, ook al is het de fruitschaal.
Zou wel lekker zijn. Hebben we ons voorin prima versterkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Zo snel mogelijk duidelijkheid, dat zou fijn zijn.
Eerlijk gezegd denk ik wel dat hij naar Feyenoord komt.
Ik las ook dat er gekeken wordt hoe het staat met de voet/teenblessure van Van Beek, misschien halen ze daar nog een noodoplossing voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Bilal heeft dezelfde kapper als Vilhena.quote:
Zou een goede versterking zijn, wat dat betreft zou er alleen rechtsachterin nog een versterking moeten komen dan is de selectie wel compleet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
TS heeft daar niks mee te maken gehad hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Eindelijk weer FEYENOORD
Hulde voor TS.
Neem je dan naast de Y en IJ optie ook de mogelijkheid om geen ene fuck te geven er in op?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou het een prima oplossing vinden om een poll te starten om te kijken of dat daadwerkelijk zo is.
Die is er al, niet stemmen.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neem je dan naast de Y en IJ optie ook de mogelijkheid om geen ene fuck te geven er in op?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Bilal heeft dezelfde kapper als Vilhena.
Vandaag open dag, jeuj!quote:Op zondag 17 juli 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
En er niet meer over te praten.
Nog nieuws?
Oja, dat was vandaag.quote:
Als het zo onboeiend is, waarom doe je er dan altijd zo moeilijk over? Kan jouw autistische brein geen andere mening aan?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:55 schreef Happel het volgende:
TC03
Echt de enige die kan vallen over zoiets pietluttigs. Kan je autistische brein het niet aan?
Ik kan er niks aan doen dat iedereen zich zo druk maakt om iets kleins.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zegt diegene die daar 50 posts aan heeft gewijd in dit topic
Ik was al lang weg, totdat een paar anderen de discussie weer oprakelden. Je spreekt tegen de verkeerde. Wat mij betreft was het al lang klaar.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 10:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat iedereen zich zo druk maakt om iets kleins.
Is goed.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik was al lang weg, totdat een paar anderen de discussie weer oprakelden. Je spreekt tegen de verkeerde. Wat mij betreft was het al lang klaar.
Nooit echt leuk gevonden, die open dag.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
KAPPE NOU MET DAT GEZEIK. HET IS VANDAAG OPEN DAG. FEEST VOOR DE KINDEREN EN HMF
ZEG JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWENquote:Op zondag 17 juli 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
KAPPE NOU MET DAT GEZEIK. HET IS VANDAAG OPEN DAG. FEEST VOOR DE KINDEREN EN HMF
Ik maak me niet druk om de schrijfwijze, ik maak me druk om de hilarische wijze waarop jongetjes zoals jij flippen omdat iemand anders een andere mening heeft. Dat is wel genieten dus dat melk ik graag uit.quote:
VERGEET HMF NIET. DE KINDEREN EN HMFquote:Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef MPC60 het volgende:
HALLO HOREN JULLIE NIET WAT SCRUMMIE ZEGT HET IS VANDAAG FEEST VOOR DE KINDEREN! DENK AAN DE KINDEREN MENSEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |