Haha oke mooi dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
Ik stem voor Feyenoordquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Jij wil Feyenoord, de rest van dit topic niet.
In zijn eerste periode bij Feijenoord was het Kuijt, nu is het Kuyt.quote:
Had ik dat gewetenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef TC03 het volgende:
Hier nog even de link naar de stream: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Die actie van Gustafsonquote:
Sowieso fijn om wat vertrouwen te krijgen in een wedstrijd tegen de kampioen. Ik hecht verder weinig belang aan de prijs zelf, maar je moet die wedstrijd wel als iets meer benaderen dan alleen een oefenwedstrijdje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, oefenwedstrijden zeggen weinig. Over twee weken krijgen we een echte graadmeter, waarbij ik overigens voorspel dat Feyenoord de fruitschaal gaat winnen. Bij Feyenoord wordt namelijk de indruk gewekt dat ze deze wedstrijd uiterst serieus nemen, wat ik toejuich. Een prijs is een prijs, ook al is het de fruitschaal.
Zou wel lekker zijn. Hebben we ons voorin prima versterkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Zo snel mogelijk duidelijkheid, dat zou fijn zijn.
Eerlijk gezegd denk ik wel dat hij naar Feyenoord komt.
Ik las ook dat er gekeken wordt hoe het staat met de voet/teenblessure van Van Beek, misschien halen ze daar nog een noodoplossing voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken duidelijkheid rondom de eventuele komst van Steven Berghuis naar Feyenoord. Dat meldt Rijnmond.
Zo snel mogelijk duidelijkheid, dat zou fijn zijn.
Eerlijk gezegd denk ik wel dat hij naar Feyenoord komt.
Bilal heeft dezelfde kapper als Vilhena.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |