De piloot misschien?quote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
Zou er dan voor het eerst in de historie van de helikopter een verassing uitstappen?
Alleen als de helicopter neerstort.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
Zou er dan voor het eerst in de historie van de helikopter een verassing uitstappen?
Vagner Love samen met Guidettiquote:Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat was vandaag.
verrassingquote:Op zondag 17 juli 2016 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je inderdaad meteen Scrummies verassing
bron fr12 btw...quote:Technisch directeur Martin van Geel gaf begin deze week aan dat geen enkele club zich officieel gemeld heeft voor een speler van Feyenoord. Italiaanse media zijn er echter van overtuigd dat Fiorentina op dit moment in onderhandeling is met de Rotterdammers.
De club uit Florence wil Sven van Beek, die momenteel herstelt van een voetblessure, maar al te graag overnemen. Volgens de bekende Italiaanse journalist Alfredo Pedullà zouden de clubs elkaar zelfs genaderd zijn. Er zou nog een verschil van één miljoen euro zijn tussen de vraagprijs van Feyenoord en het bod van Fiorentina.
Het kutterige aan een kleine 5 miljoen is dat je dat dan ook meteen weer kwijt bent aan een oudere speler van hetzelfde niveau. Met 7 hou je er iig nog wat aan over.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:20 schreef satecl het volgende:
Een kleine 5 miljoen voor een talent met een meerjarig contract. Natuurlijk, hij heeft een slechte periode gehad.. Maar dat heeft bijna elke talent wel eens. Ik vind dat je voor van Beek minimaal 7 miljoen moet kunnen vangen.
Mogelijke vervangers zijn voor mij St. Juste en Leschert.
ga wegquote:Op zondag 17 juli 2016 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Even om in te spelen op de TT. Wat heeft bij jullie de voorkeur, Feyenoord of Feijenoord?
Als het maar eindigt met een t.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Even om in te spelen op de TT. Wat heeft bij jullie de voorkeur, Feyenoord of Feijenoord?
Gedurfd. En een beetje bijzonder.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)t-kampioenschap.html
Lol.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Hahahahahahaquote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Het is weer zomerquote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de meest kansloze post van deze week, nog net op zondag!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:02 schreef Henrys het volgende:
Sven van Beek 5 miljoen en John Stones van Everton 60 miljoen.![]()
Stones is natuurlijk Engels en wel beter maar ook weer niet zoveel
Moet je klappen hebben?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt voor de meest kansloze post van deze week, nog net op zondag!
Lekker je mening baseren op wat loze geruchten, goed bezig.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:02 schreef Henrys het volgende:
Sven van Beek 5 miljoen en John Stones van Everton 60 miljoen.![]()
Stones is natuurlijk Engels en wel beter maar ook weer niet zoveel
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Zie: http://www.rijnmond.nl/ni(...)-titel-met-Feyenoordquote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.
Natuurlijk is het hoogst haalbare een kampioenschap, maar dit heeft Van Geel niet gezegd.
De uitspraak is natuurlijk voor meerdere interpretaties vatbaar.
Misschien is een 3e plaats en Europees overwinteren wel het hoogst haalbare voor Feyenoord. Wel het meest realistische in ieder geval (hoewel Europees overwinteren ook een hele kluif gaat worden).
Volgens het citaat had hij het wel expliciet over het kampioenschapquote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zei van Geel dat we voor het hoogst haalbare gaan.
Natuurlijk is het hoogst haalbare een kampioenschap, maar dit heeft Van Geel niet gezegd.
De uitspraak is natuurlijk voor meerdere interpretaties vatbaar.
Misschien is een 3e plaats en Europees overwinteren wel het hoogst haalbare voor Feyenoord. Wel het meest realistische in ieder geval (hoewel Europees overwinteren ook een hele kluif gaat worden).
Oh, oke.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk niet zo gek, dat je meedoet om te winnen
Die kerel is seniel. 1 onbekende spits gekocht terwijl de concurrentie (die al veel sterker was) betere aankopen heeft gedaan.quote:
Doe nou eens niet zo dom GGMM.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Dan zal Twente ook wel voor het kampioenschap gaan.
Jij zegt dat FC Twente voor het kampioenschap moet gaan, ik niet. Dat is gewoon een bizar domme opmerking.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Doe jij eens objectief.
Bedankt Rene.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Doe jij eens objectief.
Dat was om een punt te maken.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij zegt dat FC Twente voor het kampioenschap moet gaan, ik niet. Dat is gewoon een bizar domme opmerking.
Dan is het een behoorlijk dom puntquote:Op zondag 17 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was om een punt te maken.
Mijn hemel, doe toch nog zo dom.
Oke Scrummie.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het een behoorlijk dom punt.
Jíj moet niet zo dom doen GGMM.
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden, dus als jij denkt dat we geen kans maken, bel ik Aboutaleb even op dat hij de coolsingel vast kan reserverenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Dan zal Twente ook wel voor het kampioenschap gaan.
Ja, ga er anders op een net zo treurige manier nog even op in.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden, dus als jij denkt dat we geen kans maken, bel ik Aboutaleb even op dat hij de coolsingel vast kan reserveren
daarsta ik om bekendquote:Op zondag 17 juli 2016 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ga er anders op een net zo treurige manier nog even op in.
Fout, ik zei vooraf van het seizoen dat PSV kampioen zou worden.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Jij dacht vorig jaar ook dat Ajax kampioen zou worden,
Oke.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in verder. Toen we de halve basiself van Oranje en de beste spits van de Eredivisie hadden ( die ook allemaal voor een extra seizoen bleven) zijn we ook geen kampioen geworden.
#schuldvanKoemanquote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in verder. Toen we de halve basiself van Oranje en de beste spits van de Eredivisie hadden ( die ook allemaal voor een extra seizoen bleven) zijn we ook geen kampioen geworden.
En Immers op 10 😂.quote:
Toen hadden we nog Lex Immers. Nu Niet meerquote:Op zondag 17 juli 2016 14:59 schreef Typisch het volgende:
Och jonge toch.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Prima doelstelling. Met deze selectie doen we zeker niet onder voor Ajax of PSV.
Gelachenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Prima doelstelling. Met deze selectie doen we zeker niet onder voor Ajax of PSV.
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.quote:
Van onder zeker....quote:Op zondag 17 juli 2016 17:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Het begint er wel aardig uit te zien voor Feyenoord. Met deze selectie ga je gewoon weer meedoen om plek 3.
Hou op alsjeblieft, alleen omdat ze paar oefenpotjes verliezen. Dat positieve geschreeuw elke zomer moet eens keer ophouden. Gewoon 3de en hopen dat verschil niet weer 40-45 punten wordtquote:Op zondag 17 juli 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.
Ben ook wel fan van zijn Peter André kapsel.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Ik weet niet of ie al gepost is:
Wel een lekker eerlijke jongen die gewoon zegt wat de situatie is.
We hebben al genoeg jongens die de z als een s uitspreken.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Die komt wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef satecl het volgende:
Hahahquote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Ik spreek je in mei weer.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV stijgt ver boven de rest uit. Petertje Bosz maakt het voor de 2e plek weer spannend.
Denk dat al een stuk eerder duidelijk zal zijn dat Feyenoord geen kampioen gaat worden aankomend seizoen.quote:
Teveel druk en matige aankopen gaat Feyenoord opbreken. Ik denk echter wel dat Ajax met Bosz echt een klote seizoen gaan draaien.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Denk dat al een stuk eerder duidelijk zal zijn dat Feyenoord geen kampioen gaat worden aankomend seizoen.
PSV gaat echt met een straatlengte kampioen worden dit jaar, Ajax derdequote:Op zondag 17 juli 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Teveel druk en matige aankopen gaat Feyenoord opbreken. Ik denk echter wel dat Ajax met Bosz echt een klote seizoen gaan draaien.
Dan strandt deze vaak ergens in februari.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, doelstellingen uitspreken is tocht ieder seizoen weer blabla.. ga gewoon lekker voetballen en dan zien we wel waar het schip strandt.
Volgens mij was de laatste speler met een Rotterdamse tongval John de Wolf .quote:Op zondag 17 juli 2016 18:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
We hebben al genoeg jongens die de z als een s uitspreken.
Edit: Zo, en nu ook even een oordeel nádat ik het fragment bekeken heb: Lijkt me geen verkeerde goser.
Alleen Vilhena, El Ahmadi , Kongolo en misschien Dirk zijn goed genoeg voor Ajax en PSV. Verder gewoon een bijzonder matig elftal. Zeker die achterhoede man.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef PIETR het volgende:
Wat lopen die mafkezen hier nou te lachen om onze doelstelling? Ik ga ervan uit dat Berghuis ook nog komt dus dan gaat de basis er zo uitzien:
Jones
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo
Vilhena - El Ahmadi
Kuijt
Berghuis - Jorgensen - Elia
Prima basis. Het is echt niet zo dat Ajax of PSV hier ver bovenuit steken. Feyenoord zal dit jaar zeker langer mee gaan doen om de titel.
Ik wil Jörgensen en Berghuis langere tijd beoordelen voor ik zeg dat ze niet goed genoeg zijn voor PSV en Ajax en Elia kan dat ook aan als ie z'n oude niveau weer haalt. Je hebt gelijk over de verdediging natuurlijk, die moeten zich echt nog verder ontwikkelen. Vermeer zou natuurlijk ook gewoon bij Ajax of PSV kunnen spelen, maar die helaas geblesseerd nu.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Vilhena, El Ahmadi , Kongolo en misschien Dirk zijn goed genoeg voor Ajax en PSV. Verder gewoon een bijzonder matig elftal. Zeker die achterhoede man.
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Natuurlijk moet je het kampioenschap als doel hebben. Doel =/= verwachting.
Jij bent wel een zuigmarmotje zonder leven he?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:30 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Jan Smit van Heracles heeft van de week de doelstelling ook uitgesproken: kampioen worden en de Europa League winnen.
Hij zei het een beetje semi lollig, we gaan ervoor of zoiets. Hij kan inderdaad weinig anders zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:19 schreef timmmmm het volgende:
Waar heeft vGeel dan gezegd dat kampioen worden de doelstelling is? Vlgens mij heeft ie vooral gezegd dat je meedoet om te winnen. Dat lijkt me niet gek. Je wil meedoen/gaan voor het kampioenschap, dat wil niet zeggen dat de doelstelling niet prima vCL kan zijn. Je lijkt wel gek als je als een club als feyenoord van te voren zegt, mwoah, derde plaats is prima, meer proberen we eigenlijk niet
Ik vind het altijd wel schattig hoe geobsedeerd men is door Feyenoord, je ziet het bij dit soort dingen altijd goed. Iedereen komt uit zijn holletje gekropen.
We worden gewoon kampioenquote:Op zondag 17 juli 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op alsjeblieft, alleen omdat ze paar oefenpotjes verliezen. Dat positieve geschreeuw elke zomer moet eens keer ophouden. Gewoon 3de en hopen dat verschil niet weer 40-45 punten wordt
In het interview wat hier gepost is.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:19 schreef timmmmm het volgende:
Waar heeft vGeel dan gezegd dat kampioen worden de doelstelling is? Vlgens mij heeft ie vooral gezegd dat je meedoet om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |