SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
YokiKater
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 13-07-2016 01:01:29 ]![]()
Het is sowieso niet Koffing
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Eigen subforum, genot
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gisteren met een vriend, hij speelde die geluidjes van de Pokemon af, en ik wist ze nog allemaal te benoemen![]()
![]()
Das toch niet zo gek? De geluidjes die ze maken zijn hun naam. Pikaaaaachuuuuuuuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:55 schreef Inaithnir het volgende:
Gisteren met een vriend, hij speelde die geluidjes van de Pokemon af, en ik wist ze nog allemaal te benoemen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Liefjes, we gaan jullie verhuizen!Geniet van alle ruimte en leef je uit!
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel de spelgeluidjes, die klinken niet als de naamquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das toch niet zo gek? De geluidjes die ze maken zijn hun naam. Pikaaaaachuuuuuuu![]()
![]()
![]()
net wel een paar goeie gevangen (pidgeotto 300 cp)
Stonden met een stuk of 30 man bij een gym, was echt gezellig.![]()
Net het dorp in gelopen met vriendlief. Er stond een lure aantegenover de ijsboer die het nu nog drukker heeft dankzij die pokestop tegenover hem
![]()
![]()
Jammer dat ik nog niet mee kan doen aan dit subforum, gezien het spel eigenlijk nog niet uit is.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik merk toch dat mijn telefoon eigenlijk te crap is voor dat spel
Nu moest ik sowieso al een nieuwe hebben maar nu heeft het nog meer haast
Ik zou alleen niet weten hoe goed de telefoon moet zijn. Als ik Google raden ze een s7 edge aan![]()
![]()
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:56 schreef Sunri5e het volgende:
Net in het journaal dat mensen het spoor op gaan om Pokemon's te vangen......
In de stad?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
net wel een paar goeie gevangen (pidgeotto 300 cp)
Stonden met een stuk of 30 man bij een gym, was echt gezellig.![]()
Wanneer komt dit in NL uit? Geen zin om moeite te doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze zeiden waarschijnlijk komend weekendquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt dit in NL uit? Geen zin om moeite te doen![]()
Update aan het installeren
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zeiden waarschijnlijk komend weekend
Op het moment wel, de rest komt nogquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missen"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Kans is groot dat die in de toekomst nog aangevuld gaan wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missen![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Op het moment wel, de rest komt nogNetjes netjes.
Ik ga natuurlijk voor de Snorlax. De pokemon die mij het beste typeert.Als ik hem nu maar kan vinden
Veel spelen. Voor je het weet ben je een machampquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AhNetjes netjes.
Ik ga natuurlijk voor de Snorlax. De pokemon die mij het beste typeert.Als ik hem nu maar kan vinden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
volgens mij is het Gastly hoorMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Via de "omweg" downloaden is echt exact even veel moeite als naar de google playstore gaan en het daarin downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt dit in NL uit? Geen zin om moeite te doen![]()
Ik heb maar 3 armen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veel spelen. Voor je het weet ben je een machamp[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
IOS.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Via de "omweg" downloaden is echt exact even veel moeite als naar de google playstore gaan en het daarin downloaden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Pokemon hype kent geen grenzen.quote:
Wij weten allemaal dat dit het beste is wat er ooit gemaakt is
Net een paar uur aan het spelen geweest. En toen ik terug kwam, was ik ineens blauw!
Yeaah, we gaan er iets moois van maken!![]()
![]()
hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
Net een paar uur aan het spelen geweest. En toen ik terug kwam, was ik ineens blauw!
![]()
(she/her)![]()
En het gaat alleen nog maar beter worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pokemon hype kent geen grenzen.
Wij weten allemaal dat dit het beste is wat er ooit gemaakt isRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Geinig genoeg had ik het idee dat bij de universiteit en het ziekenhuis erg veel "psycho" pokemon te vinden zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik wil alakazam of hypno hoe krijg ik dat
Voor elkaar![]()
Veel plezier met het lezen van notes, sterktequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
Yeaah, we gaan er iets moois van maken!als je eens wil lachen, klik op m'n note-icon
![]()
![]()
Ik weet niet of ik je plezier, succes, of condoleances toe moet wensenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
![]()
Psychoduck... heb er twee van...quote:
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Psychoduck... heb er twee van...![]()
![]()
Geen pokeballs meer![]()
Stomme pidgey... beetje 3 keer wegduiken...
Schrijf mij maar bij team Mystic. Mogen jullie mij vertellen of ik een goede keuze heb gemaakt en waarom...![]()
Heb geen idee hoe de verdeling is met rare enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.
Er zit geen verschil tussen de teams.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef zatoichi het volgende:
Schrijf mij maar bij team Mystic. Mogen jullie mij vertellen of ik een goede keuze heb gemaakt en waarom...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Neee wilde net de wijk in gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Bellsprout uit een 5km ei.. Tentacool gevangen, Squirtle ontsnapteverder nog wat Carpjes voor de Gyarados en level 13 gehaald, mooi wandelingetje dus.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zo, vijf 5km eieren in incubators, stuk of 15 pokemon met genoeg candy om te evolueren (waarvan sowieso al 7 pidgey's). Ik ga even een stukje fietsen, lucky egg aanzetten en exp harken
.
![]()
ToT, eindheldquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef ToT het volgende:
ONZ / [Paint] Gotta catch em all!
Painttopicje gemaakt!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
De kleur?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen de teams.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een terechte keuze.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik zou voor team blauw gaan, want Articuno > Zapdos en Moltres
(al zijn ze alle 3 tof)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmm, blijkbaar krijg je ook gewoon random drops?
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.![]()
Dat is een level up bonus.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je krijgt ook items als je een nieuw level haaltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.![]()
![]()
Dat wordt morgen een extra rondje lopen langs wat Pokéstops!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen pokeballs meer![]()
Stomme pidgey... beetje 3 keer wegduiken...![]()
![]()
Hmm, dat zal best wel kunnen maar dan heb ik 2 keer een level up naar 5 gedaan. Ik kreeg een level up message bij het opstarten maar ben nog steeds level 5quote:![]()
![]()
die kleuren hebben niks te maken met welke pokemons je kan vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou voor team blauw gaan, want Articuno > Zapdos en Moltres
(al zijn ze alle 3 tof)![]()
Vooral plezier neem ik aan!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je plezier, succes, of condoleances toe moet wensen![]()
![]()
Dat kiezen tussen 3 teams doet me trouwens denken aan Planetside, daar heb je de Terran Republic (rood), New Conglomerate (blauw/geel) en de Vanu Sovereignty (paars/turquoise)
2Happy4U vindt mij nog altijd een my little pony faggot omdat ik voor de Vanu koos, de minst populaire factie
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-07-2016 22:33:32 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
die kleuren hebben niks te maken met welke pokemons je kan vangen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Planetside!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kiezen tussen 3 teams doet me trouwens denken aan Planetside, daar heb je de Terran Republic (rood), New Conglomerate (blauw/geel) en de Vanu Sovereignty (paars/turquoise)
2Happy2U vindt mij nog altijd een my little pony faggot omdat ik voor de Vanu koos, de minst populaire factie![]()
(Re4pers 4 life)![]()
![]()
Dat is allemaal subjectief man. Wat ik als rood zie ziet een ander als roze.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
#teamarticunoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is allemaal subjectief man. Wat ik als rood zie ziet een ander als roze.
Dat is mijn favoriete pokemon van de eerste generatie immers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke mod kwam op het idee voor een apart forum
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Welke mod kwam op het idee voor een apart forum![]()
![]()
liesjequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Welke mod kwam op het idee voor een apart forum![]()
![]()
De rewards zijn af en toe nog een beetje vertraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm, dat zal best wel kunnen maar dan heb ik 2 keer een level up naar 5 gedaan. Ik kreeg een level up message bij het opstarten maar ben nog steeds level 5
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat was wel de bedoeling ja. Alleen hebben ze nu betere zaken om te regelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
komen er eigenlijk meer pokemons binnenkort?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
komen er eigenlijk meer pokemons binnenkort?(she/her)![]()
Het meervoud van pokemon is pokemon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
komen er eigenlijk meer pokemons binnenkort?
Maar ja, ik hoorde van wel.
Hoop het wel, ook al haat iedereen op de nieuwere Pokemon zitten er best toffe tussen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
komen er eigenlijk meer pokemons binnenkort?![]()
En het is Pokémon, maar ja,quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meervoud van pokemon is pokemon.
Maar ja, ik hoorde van wel.
Kopen dmv echt geld en bij sommige level ups krijg je er eentje.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
of de coins die je bij gyms krijgt gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kopen dmv echt geld en bij sommige level ups krijg je er eentje.![]()
Liesje, lekkere poepescheetquote:
dat is te moeilijk om te typen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daarom swiftkey als je het maar lang genoeg juist typed autocompletequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is te moeilijk om te typen.![]()
![]()
Net een Porygon gevangen, wat is deze voor speelgoedblokDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Net met vriendin en zwager naar een gym gereden hadden we twee pokemon verslagen komt er een auto langs zit er opeens een Jolteon in van 500cp.
Not funny.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
in hellevoetsluis zijn 100+ mensen nu aan het spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hey jij ook hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is te moeilijk om te typen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Uiteraard.quote:
Doe ik nu al. Het kostte me alleen gelijk al 10 ballen aan Tentacoolquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een extra rondje lopen langs wat Pokéstops!
Irritant om die te pakken. Brak 5x uit.Haters can be so lame and vicious
Jigglypuff in de buurt net nu ik in mn bed lig. Misschien kan ik m horen zingen, dan val ik snel in slaap
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Die is zeldzaam geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Net een Porygon gevangen, wat is deze voor speelgoedblokRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Vanavond ook eentje gevangen met tijdens rondje met de hond, was eerste keer dat ik er uberhaupt eentje zagquote:"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Waarom moet ik nou weer verhuizen net nu dit er is.. nu kan ik een week niet spelen![]()
Of stiekem onderweg, ik hoef toch niet te rijden
Ieder zijn ding.![]()
Wat kan je met een lure eigenlijk?
Net 1 gepakt.Haters can be so lame and vicious
Gewoon lekker Pokemon vangen vanuit de passagiersstoelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef o43blondiee het volgende:
Waarom moet ik nou weer verhuizen net nu dit er is.. nu kan ik een week niet spelen![]()
Of stiekem onderweg, ik hoef toch niet te rijden![]()
![]()
De gym hier in het dorp had toenstraks een Magmar met 800cp. Nu zit er een Beedrill in van 250cp en een Pidgeot van 413cp.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net met vriendin en zwager naar een gym gereden hadden we twee pokemon verslagen komt er een auto langs zit er opeens een Jolteon in van 500cp.
Not funny.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Liefjes, we gaan jullie verhuizen!Geniet van alle ruimte en leef je uit!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die kun je op een Pokestop gooien. Dan verschijnen er 30 minuten lang elke 5 minuten een Pokemon voor iedereen in de buurt, dus niet alleen voor jouquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat kan je met een lure eigenlijk?
Net 1 gepakt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Net een Porygon gevangen, wat is deze voor speelgoedblokDie is leuk en die evoluties (die er overigens nog niet zijn) zijn echt raar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Net een rondje gelopen. Een 1027 Hypno, 330 dratini en 184 Poliwhirl gevangen. En ook nog een Mr. Mime uit een ei gekregen
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dan ben je toch zeker wel level 16 ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een rondje gelopen. Een 1027 Hypno, 330 dratini en 184 Poliwhirl gevangen. En ook nog een Mr. Mime uit een ei gekregenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Sterker nog, ik ga van een centrum naar een dorp.. nu maar hopen dat daar wat te doen is
Ieder zijn ding.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ben je toch zeker wel level 16 ofzo.
Pff... zonde dat die ballen dan alweer zo snel opgaan, he! Ik heb het juist vaak doordat ik te snel wil zijn en dan niet nauwkeurig genoeg gooi. Dan vliegen ze d'r ook doorheen hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe ik nu al. Het kostte me alleen gelijk al 10 ballen aan Tentacool
Irritant om die te pakken. Brak 5x uit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/eerste-pokémon-go-meeting-nijmegen-video-1.6186342![]()
![]()
Hier gaat wat mis met de linkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/eerste-pokémon-go-meeting-nijmegen-video-1.6186342De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?quote:Heb ik dan gedaan alsof dat evoluties zijn
Dat is donald duckquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?Heb ik dan gedaan alsof dat evoluties zijn
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon2_(Pok%C3%A9mon)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?Heb ik dan gedaan alsof dat evoluties zijn
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon-Z_(Pok%C3%A9mon)
zijn zeker evoluties![]()
![]()
Zie je welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon2_(Pok%C3%A9mon)
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon-Z_(Pok%C3%A9mon)
zijn zeker evoluties
linkjequote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ja maar wat heb je er aan als lure legger?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die kun je op een Pokestop gooien. Dan verschijnen er 30 minuten lang elke 5 minuten een Pokemon voor iedereen in de buurt, dus niet alleen voor jouHaters can be so lame and vicious
Niet meer dan een random iemand die langskomt, als je dat bedoelt. Maar ze zijn wel goed, en je krijgt een leuk kringetje Pokemon trainers om je heenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je er aan als lure legger?![]()
![]()
Net iets raars met mijn telefoon.. Beetje gebroken software ofzo
Ineens lijkt het op een fresh install van android -> restart en alles is er weer![]()
![]()
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:47 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... zonde dat die ballen dan alweer zo snel opgaan, he! Ik heb het juist vaak doordat ik te snel wil zijn en dan niet nauwkeurig genoeg gooi. Dan vliegen ze d'r ook doorheen hoor!
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.
Lol het regent hier dus ging met de auto.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Niet meer dan een random iemand die langskomt, als je dat bedoelt. Maar ze zijn wel goed, en je krijgt een leuk kringetje Pokemon trainers om je heen
Even langs 4 pokestops en een gym geweest.Haters can be so lame and vicious
77 pokemon met slechts 4kmquote:
Ze komen allemaal gezellig bij mij thuis langs
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.![]()
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.![]()
![]()
Het is hier heel erg schaarsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
77 pokemon met slechts 4km
Ze komen allemaal gezellig bij mij thuis langsNet rondje door het park gedaan en 3x ratata en 1x iets anders. Verder niet. Wel andere mensen gezien die aan het spelen waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ze moeten bij inventory een tab toevoegen waar je kan zien hoeveel candy je hebt van elke pokemon.. Dan weet ik wat ik tijdens een lucky egg kan evolven![]()
![]()
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.Ik ben daar serieus ooit uren meebezig geweest om die te kunnen vangen in Pokémon ORAS.
![]()
![]()
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatiedat is gewoon waar de aftakeling van pokemon begon
![]()
![]()
En Jynxquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.Ik ga nu waarschijnlijk het weekend het uitproberen met een vriend. En dan zelf niet eens zo zeer spelen, maar vooral kijken wie er allemaal op af komen.
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?Haters can be so lame and vicious
Jynx was bizar maar wel tofquote:En ook best sterk.
Oras had ik verslagen in de gym die naast de Dratini stond.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!Ik ben daar serieus ooit uren meebezig geweest om die te kunnen vangen in Pokémon ORAS.
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten bij inventory een tab toevoegen waar je kan zien hoeveel candy je hebt van elke pokemon.. Dan weet ik wat ik tijdens een lucky egg kan evolvenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het idee van een data pokemon was nog wel geinig maar hij ziet er niet uit. P2 vind ik eigenlijk wel weer tof. Porygon-Z was 1 van de 25 debiele evoluties van oude pokemon in generatie 4quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesdat is gewoon waar de aftakeling van pokemon begon
Dat zijn pokemon om mee te vechtenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijk![]()
![]()
electabuzz en tentacruel gevangen vandaag
kwam 2x electabuzz tegen op dezelfde plek maar bij de slapste bleef ie telkes vastlopen als ik die probeerde te vangen![]()
Ik heb inmiddels 15 Rattata's geloof ik. 1tje maar geëvolueerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier heel erg schaarsNet rondje door het park gedaan en 3x ratata en 1x iets anders. Verder niet. Wel andere mensen gezien die aan het spelen waren.
Electabuzz ontsnapte hier en rende weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
electabuzz en tentacruel gevangen vandaag
kwam 2x electabuzz tegen op dezelfde plek maar bij de slapste bleef ie telkes vastlopen als ik die probeerde te vangen
Ah tof, thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.
87.![]()
![]()
Ja ik had er in het begin ook 105 ofzo...quote:
Dat gaat snel achteruit...
Hier ook, daar kwam ik vanmiddag 10 man tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.![]()
Net nog een half uurtje rondgefietst en toen ben ik ook nog 9 spelers tegengekomen, it's madness.![]()
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Net wel iets grappigs meegemaakt. De kerk is mijn homegym zeg maar (zo beschouw ik hem) en ik zag dat een groepje red hem had overgenomen. 2 gastne op een bankje (blauw bleek later) waren bezig em al te veroveren, wss beide laag level. Ik pak even mijn lvl 900 vaporean erbij en nog geen paar seconde later heb ik hem en zet ik die lvl 900 erin. Duurde niet lang of die 2 jongens trokken de meest verbaasde blik die ik ooit heb gezien
Mvg, instinct![]()
Het was hier ook best gezellig in het parkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er kunnen best Pokemon verschijnen ook al zit je op de bank, kan altijd ff checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?![]()
Ik heb zeker 70% van mijn Pokemons in huis gevangen. Het is hier erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Ik heb een 'epic' Pokémon in de buurt (drie stapjes), maar ik lig al in m'n bedje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Mag ik trouwens in de OP? Team Blauw hier!Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Cool!quote:
Die kwam ik onderweg naar een Pokéstop ook tegen. Laat ik nou net geen Pokéballen meer hebben. Die was ik net aan het halen natuurlijk!![]()
![]()
![]()
In het tabje met je Pokémon staat een getal (XX/250). Dit getal is bij mij hoger dan het aantal Pokémon dat ik heb. Klopt dit?![]()
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef iBenny het volgende:
In het tabje met je Pokémon staat een getal (XX/250). Dit getal is bij mij hoger dan het aantal Pokémon dat ik heb. Klopt dit?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Goeie. Ja, idd. Dan klopt het welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?![]()
Ik ook, vier stops bij elkaar waarop er op die een lure zat en druk daar zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Deze in Utrecht![]()
Net rondje gedaan langs pokestop, maar toen deden de servers het nietNu ben ik terug en zie dat er een lure op die pokestop zit
Stonden wel wat kereltjes bijleef de leven![]()
Het spel draait prima op mijn Wileyfox Swift, die is in de losse verkoop 530 euro goedkoper dan een S7 Edgequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik merk toch dat mijn telefoon eigenlijk te crap is voor dat spel
Nu moest ik sowieso al een nieuwe hebben maar nu heeft het nog meer haast
Ik zou alleen niet weten hoe goed de telefoon moet zijn. Als ik Google raden ze een s7 edge aanIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Omg. Een cp 980 Electabuzz gevangen vanuit bed![]()
![]()
Er is hoop!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.quote:Haters can be so lame and vicious
Wow! Gaaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.![]()
Ik ving vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Heb net de eerste uitgezet. Maar idd tot nu pokemons die ik al had.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief isHaters can be so lame and vicious
Ja want dat hoor je bij de AH te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 23:31:28 ]![]()
Ik ben nog niet het huis uit geweest en toch al 24 pokémon gevangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Weet iemand waarom de "straal" uit de pokeball soms geel en soms rood is? Het ligt niet aan de cp want ook bij lage cp wordt hij soms rood.Ieder zijn ding.![]()
Wel in het diepvries pad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?![]()
Zal wel te maken hebben met de gracht die buiten is.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Later deze week is het de geluksdag van 2 Caterpie, 5 Weedle, 7 Pidgey, 5 Rattata, 1 Spearow
en 1 Machop. Heb geloof ik nog 1 Rattata nodig en 1 Spearow, dan gaat het Lucky Egg aan en mogen ze allemaal evolueren
21 Pokémon in totaal, extra bonus voor Machoke, dat zou zo'n 22.000 XP moeten opleveren. Lekker aantal lijkt me
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:32 schreef o43blondiee het volgende:
Weet iemand waarom de "straal" uit de pokeball soms geel en soms rood is? Het ligt niet aan de cp want ook bij lage cp wordt hij soms rood.![]()
Weer een Magikarp dat ligt te spartelen ivm incense. Ik heb nog 4 pokeballs... ik sla hem even over
Sickquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Later deze week is het de geluksdag van 2 Caterpie, 5 Weedle, 7 Pidgey, 5 Rattata, 1 Spearow
en 1 Machop. Heb geloof ik nog 1 Rattata nodig en 1 Spearow, dan gaat het Lucky Egg aan en mogen ze allemaal evolueren
21 Pokémon in totaal, extra bonus voor Machoke, dat zou zo'n 22.000 XP moeten opleveren. Lekker aantal lijkt meOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik bedoel niet dat kringetje he, ik bedoel de straal die uit de ball komt wanneer die open gaat om te vangen. Deze is of geel of rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijkerIeder zijn ding.![]()
Starmie gevangen met insence...
Gaat er hard aan toe in de plaatselijke gym. Elke keer een ander team.
Net was ie geel. Daarna rood. Nu weer blauw.Haters can be so lame and vicious
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de favoriete pokemons zijn meestal ratata, pidgey en weedle.Haters can be so lame and vicious
8 keer maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.![]()
![]()
Weet je, hierdoor gaan er tenminste weer mensen naar de kerkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:29 schreef dimmak het volgende:
Net hier bij een kerk met 3 Pokéstops (+lure): 40+ mensen.![]()
![]()
Stap 1: Lure opzetten naast een Pokestop of naar een Lure punt lopen
Stap 2: Wachten + Powerbank
Stap 3: ???
Stap 4: Profit.graag op anoniem![]()
Tja dat is ook wel gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.ad.nl/nijmegen(...)-ontslagen~a21bf1a6/Haters can be so lame and vicious
Pokeballs op
krijg je dan een boete omdat je op de trap zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Weet je, hierdoor gaan er tenminste weer mensen naar de kerk![]()
Er zullen nog veel gekkere berichten komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.ad.nl/nijmegen(...)-ontslagen~a21bf1a6/De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Net met vrienden een rondje gemaakt door een natuurgebied hier. Niet normaal hoeveel spelende mensen je tegenkomt
Hoogtepunt qua vangst was een Magmar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En dan moet het spel nog uitkomen in NLquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Reemi het volgende:
Net met vrienden een rondje gemaakt door een natuurgebied hier. Niet normaal hoeveel spelende mensen je tegenkomt
Hoogtepunt qua vangst was een Magmar.![]()
Dat worden heel veel rokende servers
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Reemi het volgende:
Hoogtepunt qua vangst was een Magmar.Ieder zijn ding.![]()
Die Zubat heb ik ook altijd moeite meequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef redboyke het volgende:
kut zubat 3 ballen aan verspeeld blijft dat spel hangen nadat ie net in de ball zit.![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Leuk toch?!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 23:58:37 ]![]()
hij lijkt dan dichtbij maar als je de bal gooit dan geraak je er niet en dan gooi je nog eens en dan vliegt die net omhoog.quote:![]()
Heb ik een paar gehad, maar hij is dan wel gevangen als je bij je journal kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef redboyke het volgende:
kut zubat 3 ballen aan verspeeld blijft dat spel hangen nadat ie net in de ball zit.![]()
Ja ik ook. Zag overal mensen met hun mobiel rondlopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!![]()
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur redenquote:![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur reden
Is zo'n lure op een pokestop zoveel effectiever dan dat ander lokding?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Stap 1: Lure opzetten naast een Pokestop of naar een Lure punt lopen
Stap 2: Wachten + Powerbank
Stap 3: ???
Stap 4: Profit.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.![]()
Wel aantal streamersquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
https://www.twitch.tv/directory/game/Pok%C3%A9mon%20Go
Ik kijk nu deze gast die wel vaak aan het ouwe hoeren is en Pokemon GO aan het spelen is.
edit: heeft nu afgeslotengraag op anoniem![]()
Ben tussen 0:00 en 1:00 al 2 Squirtles tegen gekomen (cp ~200, ik lvl 10). Lieten zich alleen helaas niet vangen, ze vluchten meteen weg nadat ze uit de 1e pokebal braken. Overdag nog geen gevonden."Pools are perfect for holding water"![]()
https://www.twitch.tv/twitchpokemongoquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Gerucht:
Ik las ergens dat het data en batterij scheelt wanneer je via google maps de kaarten van je gebied download zodat je ze offline hebt. Meteen heel Nederland maar gedownload.
Kreeg later mee dat het qua batterij niet veel uitmaakt (want het meeste wordt geslurpt door GPS), maar een bijkomend voordeel merkte ik toen ik in de bus zat: normaal rijdt dat ding te hard voor het spel om de kaart, pokestops en pokemon locaties real-time bij te werken (waardoor je dus door de lag steeds te laat bent om die fuckers aan te klikken), maar het gaat een stuk beter wanneer je dus die offline kaarten op je telefoon hebt staan. Ving er 14 in een busritje van een half uur.
[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 13-07-2016 00:23:35 ]"Pools are perfect for holding water"![]()
Opbrengst van vanavond na 5 eggs hatchen en 12 evolves, allemaal met een lucky egg: van eind level 16 naar half level 18, en een CP793 Golbat.
![]()
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:16 schreef probeer het volgende:
Ik las ergens dat het data en batterij scheelt wanneer je via google maps de kaarten van je gebied download zodat je ze offline hebt. Meteen heel Nederland maar gedownload.
Kreeg later mee dat het qua batterij niet veel uitmaakt (want het meeste wordt geslurpt door GPS), maar een bijkomend voordeel merkte ik toen ik in de bus zat: normaal rijdt dat ding te hard voor het spel om de kaart, pokestops en pokemon locaties real-time bij te werken (waardoor je dus door de lag steeds te laat bent om die fuckers aan te klikken), maar het gaat een stuk beter wanneer je dus die offline kaarten op je telefoon hebt staan. Ving er 14 in een busritje van een half uur.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
288 weedle candy's en 25 weedles. Morgen eens leuk levelen met zo'n ei."Pools are perfect for holding water"![]()
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt."Pools are perfect for holding water"![]()
Voor zover ik weet gebuikt PoGo de Google Maps API, dat is wat anders dan de data van de Maps app zelf. Google stelt een service beschikbaar die andere apps kunnen aanspreken, via het web. Daar kan een app kaartgegevens mee verkrigen.
Dat Google Maps in hun eigen app zoiets als caching kent wil nog niet zeggen dat PoGo dat ook doet; ze moeten dat waarschijnlijk zelf ergens opslaan nadat ze het via de API binnen hebben gehengeld.
Zeker weten doe ik dat overigens niet.![]()
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef picodealion het volgende:
Opbrengst van vanavond na 5 eggs hatchen en 12 evolves, allemaal met een lucky egg: van eind level 16 naar half level 18, en een CP793 Golbat.
Ben erg benieuwd!
![]()
![]()
Niantic gaat er sowieso naar kijken, het batterijvebruik is absurd en zij vinden dat ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Sandshrew (nieuw), Tentacool, Nidoran (male), Machop, Voltorb. De Golbat was gevolg van een evolve, geen ei.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?Ben erg benieuwd!
Oh en ik heb eindelijk een Psyduck gevangen, al 20 in de buurt gehad maar steeds niet gevonden.![]()
heb ik ook vaak als ik usb kabel inplug of uitplugquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef Unites het volgende:
Mijn geluid loopt ineens vast o.O
Mmmhm... vreemd...![]()
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef."Pools are perfect for holding water"![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.![]()
Ik wel, een of twee keer eentje die ver afgelegen lag. Maar ik bemoei me niet zo met gyms op het moment, ik ben lekker aan het power levelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef.![]()
wel als je op 06/07/2016 speelde. toen waren ze nog allemaal unclaimed en kende de mensen het nog niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef.![]()
Maandag ook gedaan, lopen vanaf station Breda, toch weer dik 5 kilometer.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
De Gym voor de deur is al 4 dagen rood, zoals het heurt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik baal er toch best een beetje van dat die squirtle 2x weggeglipt is. Raar voor een 28-jarige."Pools are perfect for holding water"![]()
Same. Geef mij maar veel weedles en pidgey's.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:29 schreef picodealion het volgende:
53
[..]
Ik wel, een of twee keer eentje die ver afgelegen lag. Maar ik bemoei me niet zo met gyms op het moment, ik ben lekker aan het power levelen.Dat zou ik idd niet weten. Sinds eergister bezig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
wel als je op 06/07/2016 speelde. toen waren ze nog allemaal unclaimed en kende de mensen het nog niet."Pools are perfect for holding water"![]()
Hmm goed punt. Ik kijk nog even hoe lang ik op m'n handen kan zitten (al helemaal nu er een nieuw subforum isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan wel een Australische account voor je aanmaken dan log je daarmee in de App store download je Pokemon GO en dan log je uit de app store en log je met je gewone account in.
ehmm je hebt dan een voorsprong. Voordat je het weet zijn al die gyms bij je in de buurt heel hoog kwa CP's.), maar anders maak ik er zelf wel eentje hoor. Is ook niet zo lastig, ben gewoon lui
Maar thanks
Ik heb al met m'n vriend afgesproken dat we romanties Pokemons in de park gaan checken
Fuck the EBU.![]()
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is het ui aanvraag topic te vinden?Fuck the EBU.![]()
Pewdiepie uiteraard:quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
Fuck the EBU.![]()
xquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101![]()
Ow, iets om rekening mee te houden .. als je lvl 12 wordt verdwijnen je pokeballs en krijg je (iets van 20 volgens mij) great balls. Beetje lullig om achter te komen als ze op zijn en je net die ene pokemon tegenkomt."Pools are perfect for holding water"![]()
Ik had mijn pokeballs gewoon nog hoor.. Je krijgt ze er gewoon bijquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Ow, iets om rekening mee te houden .. als je lvl 12 wordt verdwijnen je pokeballs en krijg je (iets van 20 volgens mij) great balls. Beetje lullig om achter te komen als ze op zijn en je net die ene pokemon tegenkomt.![]()
Serieus? Dan heb ik geen flauw idee waar de mijne gebleven zijn .. had er toch zeker nog 100. Och ja .. toch erg makkelijk te scoren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had mijn pokeballs gewoon nog hoor.. Je krijgt ze er gewoon bij"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik kan me ook niet herinneren dat ik mijne kwijtraakte.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Serieus? Dan heb ik geen flauw idee waar de mijne gebleven zijn .. had er toch zeker nog 100.
Team rocket....?![]()
![]()
Hoger lvl wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe komen jullie aan pokemons die over de 700 cp zijn?![]()
![]()
quote:
Hoger lvlquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe komen jullie aan pokemons die over de 700 cp zijn?![]()
Donequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:50 schreef Dimachaerus het volgende:
kan ik toegevoegd worden in team mystic![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: