Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:47 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... zonde dat die ballen dan alweer zo snel opgaan, he! Ik heb het juist vaak doordat ik te snel wil zijn en dan niet nauwkeurig genoeg gooi. Dan vliegen ze d'r ook doorheen hoor!
Lol het regent hier dus ging met de auto.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Niet meer dan een random iemand die langskomt, als je dat bedoelt. Maar ze zijn wel goed, en je krijgt een leuk kringetje Pokemon trainers om je heen
77 pokemon met slechts 4kmquote:
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.
Het is hier heel erg schaarsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
77 pokemon met slechts 4km
Ze komen allemaal gezellig bij mij thuis langs
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie
En Jynxquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?
Jynx was bizar maar wel tofquote:
Oras had ik verslagen in de gym die naast de Dratini stond.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!Ik ben daar serieus ooit uren meebezig geweest om die te kunnen vangen in Pokémon ORAS.
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten bij inventory een tab toevoegen waar je kan zien hoeveel candy je hebt van elke pokemon.. Dan weet ik wat ik tijdens een lucky egg kan evolven
Het idee van een data pokemon was nog wel geinig maar hij ziet er niet uit. P2 vind ik eigenlijk wel weer tof. Porygon-Z was 1 van de 25 debiele evoluties van oude pokemon in generatie 4quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesdat is gewoon waar de aftakeling van pokemon begon
Dat zijn pokemon om mee te vechtenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijk
Ik heb inmiddels 15 Rattata's geloof ik. 1tje maar geëvolueerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier heel erg schaarsNet rondje door het park gedaan en 3x ratata en 1x iets anders. Verder niet. Wel andere mensen gezien die aan het spelen waren.
Electabuzz ontsnapte hier en rende weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
electabuzz en tentacruel gevangen vandaag
kwam 2x electabuzz tegen op dezelfde plek maar bij de slapste bleef ie telkes vastlopen als ik die probeerde te vangen
Ah tof, thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.
Ja ik had er in het begin ook 105 ofzo...quote:
Hier ook, daar kwam ik vanmiddag 10 man tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |