Ah tof, thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.
Ja ik had er in het begin ook 105 ofzo...quote:
Hier ook, daar kwam ik vanmiddag 10 man tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Het was hier ook best gezellig in het parkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Er kunnen best Pokemon verschijnen ook al zit je op de bank, kan altijd ff checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Ik heb zeker 70% van mijn Pokemons in huis gevangen. Het is hier erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Cool!quote:
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef iBenny het volgende:
In het tabje met je Pokémon staat een getal (XX/250). Dit getal is bij mij hoger dan het aantal Pokémon dat ik heb. Klopt dit?
Goeie. Ja, idd. Dan klopt het welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?
Ik ook, vier stops bij elkaar waarop er op die een lure zat en druk daar zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |