Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Het was hier ook best gezellig in het parkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Er kunnen best Pokemon verschijnen ook al zit je op de bank, kan altijd ff checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Ik heb zeker 70% van mijn Pokemons in huis gevangen. Het is hier erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Cool!quote:
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef iBenny het volgende:
In het tabje met je Pokémon staat een getal (XX/250). Dit getal is bij mij hoger dan het aantal Pokémon dat ik heb. Klopt dit?
Goeie. Ja, idd. Dan klopt het welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?
Ik ook, vier stops bij elkaar waarop er op die een lure zat en druk daar zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Het spel draait prima op mijn Wileyfox Swift, die is in de losse verkoop 530 euro goedkoper dan een S7 Edgequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik merk toch dat mijn telefoon eigenlijk te crap is voor dat spel
Nu moest ik sowieso al een nieuwe hebben maar nu heeft het nog meer haast
Ik zou alleen niet weten hoe goed de telefoon moet zijn. Als ik Google raden ze een s7 edge aan
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Omg. Een cp 980 Electabuzz gevangen vanuit bed
Er is hoop!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Omg. Een cp 980 Electabuzz gevangen vanuit bed
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |