dat is te moeilijk om te typen.quote:
daarom swiftkey als je het maar lang genoeg juist typed autocompletequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is te moeilijk om te typen.
Hey jij ook hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is te moeilijk om te typen.
Uiteraard.quote:
Doe ik nu al. Het kostte me alleen gelijk al 10 ballen aan Tentacoolquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een extra rondje lopen langs wat Pokéstops!
Die is zeldzaam geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Net een Porygon gevangen, wat is deze voor speelgoedblok
Vanavond ook eentje gevangen met tijdens rondje met de hond, was eerste keer dat ik er uberhaupt eentje zagquote:
Gewoon lekker Pokemon vangen vanuit de passagiersstoelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef o43blondiee het volgende:
Waarom moet ik nou weer verhuizen net nu dit er is.. nu kan ik een week niet spelen![]()
Of stiekem onderweg, ik hoef toch niet te rijden
De gym hier in het dorp had toenstraks een Magmar met 800cp. Nu zit er een Beedrill in van 250cp en een Pidgeot van 413cp.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net met vriendin en zwager naar een gym gereden hadden we twee pokemon verslagen komt er een auto langs zit er opeens een Jolteon in van 500cp.
Not funny.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Liefjes, we gaan jullie verhuizen!Geniet van alle ruimte en leef je uit!
Die kun je op een Pokestop gooien. Dan verschijnen er 30 minuten lang elke 5 minuten een Pokemon voor iedereen in de buurt, dus niet alleen voor jouquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat kan je met een lure eigenlijk?
Net 1 gepakt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Net een Porygon gevangen, wat is deze voor speelgoedblok
Dan ben je toch zeker wel level 16 ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een rondje gelopen. Een 1027 Hypno, 330 dratini en 184 Poliwhirl gevangen. En ook nog een Mr. Mime uit een ei gekregen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ben je toch zeker wel level 16 ofzo.
Pff... zonde dat die ballen dan alweer zo snel opgaan, he! Ik heb het juist vaak doordat ik te snel wil zijn en dan niet nauwkeurig genoeg gooi. Dan vliegen ze d'r ook doorheen hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe ik nu al. Het kostte me alleen gelijk al 10 ballen aan Tentacool
Irritant om die te pakken. Brak 5x uit.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/eerste-pokémon-go-meeting-nijmegen-video-1.6186342
Hier gaat wat mis met de linkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/eerste-pokémon-go-meeting-nijmegen-video-1.6186342
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?quote:
Dat is donald duckquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?Heb ik dan gedaan alsof dat evoluties zijn
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon2_(Pok%C3%A9mon)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat dan met die gladde ronden eenden?Heb ik dan gedaan alsof dat evoluties zijn
Zie je welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon2_(Pok%C3%A9mon)
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Porygon-Z_(Pok%C3%A9mon)
zijn zeker evoluties
linkjequote:
Ja maar wat heb je er aan als lure legger?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die kun je op een Pokestop gooien. Dan verschijnen er 30 minuten lang elke 5 minuten een Pokemon voor iedereen in de buurt, dus niet alleen voor jou
Niet meer dan een random iemand die langskomt, als je dat bedoelt. Maar ze zijn wel goed, en je krijgt een leuk kringetje Pokemon trainers om je heenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je er aan als lure legger?
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:47 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... zonde dat die ballen dan alweer zo snel opgaan, he! Ik heb het juist vaak doordat ik te snel wil zijn en dan niet nauwkeurig genoeg gooi. Dan vliegen ze d'r ook doorheen hoor!
Lol het regent hier dus ging met de auto.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Niet meer dan een random iemand die langskomt, als je dat bedoelt. Maar ze zijn wel goed, en je krijgt een leuk kringetje Pokemon trainers om je heen
77 pokemon met slechts 4kmquote:
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.
Het is hier heel erg schaarsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
77 pokemon met slechts 4km
Ze komen allemaal gezellig bij mij thuis langs
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Ging net level up en won in een gym. Gelijk nog een Dratini meegepikt. Dus kreeg van de pokestop ballen plus voor mijn level up enzo.
Nu gelijk nog 8 pokeballs over.
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie
En Jynxquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porygon is samen met Tangela de meest debiele pokemon van de eerste generatie
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vandaag al zitten zoeken maar waar zie ik hoeveel ballen ik heb?
Jynx was bizar maar wel tofquote:
Oras had ik verslagen in de gym die naast de Dratini stond.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... MAAR wel een Dratini in de pocket!Ik ben daar serieus ooit uren meebezig geweest om die te kunnen vangen in Pokémon ORAS.
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten bij inventory een tab toevoegen waar je kan zien hoeveel candy je hebt van elke pokemon.. Dan weet ik wat ik tijdens een lucky egg kan evolven
Het idee van een data pokemon was nog wel geinig maar hij ziet er niet uit. P2 vind ik eigenlijk wel weer tof. Porygon-Z was 1 van de 25 debiele evoluties van oude pokemon in generatie 4quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Porygon zelf is wel vet maar die evolutiesdat is gewoon waar de aftakeling van pokemon begon
Dat zijn pokemon om mee te vechtenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik doe de pokemons die ik bijna klaar heb een sterretje geven. Zo vind je ze ook makkelijk
Ik heb inmiddels 15 Rattata's geloof ik. 1tje maar geëvolueerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier heel erg schaarsNet rondje door het park gedaan en 3x ratata en 1x iets anders. Verder niet. Wel andere mensen gezien die aan het spelen waren.
Electabuzz ontsnapte hier en rende weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
electabuzz en tentacruel gevangen vandaag
kwam 2x electabuzz tegen op dezelfde plek maar bij de slapste bleef ie telkes vastlopen als ik die probeerde te vangen
Ah tof, thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Menu en dan menu items. Dus je rugzakje.
Ja ik had er in het begin ook 105 ofzo...quote:
Hier ook, daar kwam ik vanmiddag 10 man tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Je hebt hier in het bos 1 plek waar 2 stops bij elkaar zitten. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op af komen als je er een lure op alle 2 doet.
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net meegemaakt. 11 fietsers, 4 auto's, 2 scooters, 7 lopend. En dan heb ik de mensen die verborgen in de bosjes zaten niet mee geteld.
Het was hier ook best gezellig in het parkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Er kunnen best Pokemon verschijnen ook al zit je op de bank, kan altijd ff checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Ik heb zeker 70% van mijn Pokemons in huis gevangen. Het is hier erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Cool!quote:
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef iBenny het volgende:
In het tabje met je Pokémon staat een getal (XX/250). Dit getal is bij mij hoger dan het aantal Pokémon dat ik heb. Klopt dit?
Goeie. Ja, idd. Dan klopt het welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt het wel als je je eieren erbij optelt?
Ik ook, vier stops bij elkaar waarop er op die een lure zat en druk daar zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net een plek met 4 pokestops en op allemaal een lure: 50+ man
Verder door de hele stad groepjes zien lopenbazenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |