Psychoduck... heb er twee van...quote:
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Psychoduck... heb er twee van...
Heb geen idee hoe de verdeling is met rare enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.
Er zit geen verschil tussen de teams.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef zatoichi het volgende:
Schrijf mij maar bij team Mystic. Mogen jullie mij vertellen of ik een goede keuze heb gemaakt en waarom...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Neee wilde net de wijk in gaan
ToT, eindheldquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef ToT het volgende:
ONZ / [Paint] Gotta catch em all!
Painttopicje gemaakt!
De kleur?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen de teams.
Een terechte keuze.quote:
Dat is een level up bonus.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je ook gewoon random drops?
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.
Je krijgt ook items als je een nieuw level haaltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je ook gewoon random drops?
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.
Dat wordt morgen een extra rondje lopen langs wat Pokéstops!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen pokeballs meer![]()
Stomme pidgey... beetje 3 keer wegduiken...
Hmm, dat zal best wel kunnen maar dan heb ik 2 keer een level up naar 5 gedaan. Ik kreeg een level up message bij het opstarten maar ben nog steeds level 5quote:
die kleuren hebben niks te maken met welke pokemons je kan vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou voor team blauw gaan, want Articuno > Zapdos en Moltres
(al zijn ze alle 3 tof)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |