Psychoduck... heb er twee van...quote:
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Psychoduck... heb er twee van...
Heb geen idee hoe de verdeling is met rare enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Golduck was volgens mij de eerste "rare" die ik hier ving.
Er zit geen verschil tussen de teams.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef zatoichi het volgende:
Schrijf mij maar bij team Mystic. Mogen jullie mij vertellen of ik een goede keuze heb gemaakt en waarom...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Neee wilde net de wijk in gaan
ToT, eindheldquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef ToT het volgende:
ONZ / [Paint] Gotta catch em all!
Painttopicje gemaakt!
De kleur?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen de teams.
Een terechte keuze.quote:
Dat is een level up bonus.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je ook gewoon random drops?
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.
Je krijgt ook items als je een nieuw level haaltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je ook gewoon random drops?
Heb net 10x revive, 1 incense en 10 potions gekregen bij het opstarten van PoGo.
Dat wordt morgen een extra rondje lopen langs wat Pokéstops!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen pokeballs meer![]()
Stomme pidgey... beetje 3 keer wegduiken...
Hmm, dat zal best wel kunnen maar dan heb ik 2 keer een level up naar 5 gedaan. Ik kreeg een level up message bij het opstarten maar ben nog steeds level 5quote:
die kleuren hebben niks te maken met welke pokemons je kan vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou voor team blauw gaan, want Articuno > Zapdos en Moltres
(al zijn ze alle 3 tof)
Vooral plezier neem ik aan!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je plezier, succes, of condoleances toe moet wensen
Dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
die kleuren hebben niks te maken met welke pokemons je kan vangen.
Planetside!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kiezen tussen 3 teams doet me trouwens denken aan Planetside, daar heb je de Terran Republic (rood), New Conglomerate (blauw/geel) en de Vanu Sovereignty (paars/turquoise)
2Happy2U vindt mij nog altijd een my little pony faggot omdat ik voor de Vanu koos, de minst populaire factie
Dat is allemaal subjectief man. Wat ik als rood zie ziet een ander als roze.quote:
#teamarticunoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is allemaal subjectief man. Wat ik als rood zie ziet een ander als roze.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Welke mod kwam op het idee voor een apart forum
liesjequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Welke mod kwam op het idee voor een apart forum
De rewards zijn af en toe nog een beetje vertraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm, dat zal best wel kunnen maar dan heb ik 2 keer een level up naar 5 gedaan. Ik kreeg een level up message bij het opstarten maar ben nog steeds level 5
Dat was wel de bedoeling ja. Alleen hebben ze nu betere zaken om te regelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
komen er eigenlijk meer pokemons binnenkort?
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
Het meervoud van pokemon is pokemon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
Hoop het wel, ook al haat iedereen op de nieuwere Pokemon zitten er best toffe tussen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef isax het volgende:
En het is Pokémon, maar ja,quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meervoud van pokemon is pokemon.
Maar ja, ik hoorde van wel.
Kopen dmv echt geld en bij sommige level ups krijg je er eentje.quote:
of de coins die je bij gyms krijgt gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kopen dmv echt geld en bij sommige level ups krijg je er eentje.
Liesje, lekkere poepescheetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |