Ze zeiden waarschijnlijk komend weekendquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt dit in NL uit? Geen zin om moeite te doen
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zeiden waarschijnlijk komend weekend
Op het moment wel, de rest komt nogquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missen
Kans is groot dat die in de toekomst nog aangevuld gaan wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke. En je kunt alleen de eerste 151 pokemon vinden? Want ik heb gold/silver nostalgie dus ga die beestjes wel missen
Ahquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Op het moment wel, de rest komt nog
Veel spelen. Voor je het weet ben je een machampquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AhNetjes netjes.
Ik ga natuurlijk voor de Snorlax. De pokemon die mij het beste typeert.Als ik hem nu maar kan vinden
Via de "omweg" downloaden is echt exact even veel moeite als naar de google playstore gaan en het daarin downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt dit in NL uit? Geen zin om moeite te doen
Ik heb maar 3 armen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veel spelen. Voor je het weet ben je een machamp
IOS.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Via de "omweg" downloaden is echt exact even veel moeite als naar de google playstore gaan en het daarin downloaden
De Pokemon hype kent geen grenzen.quote:
hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
Net een paar uur aan het spelen geweest. En toen ik terug kwam, was ik ineens blauw!
Yeaah, we gaan er iets moois van maken!
En het gaat alleen nog maar beter worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pokemon hype kent geen grenzen.
Wij weten allemaal dat dit het beste is wat er ooit gemaakt is
Geinig genoeg had ik het idee dat bij de universiteit en het ziekenhuis erg veel "psycho" pokemon te vinden zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik wil alakazam of hypno hoe krijg ik dat
Voor elkaar
Veel plezier met het lezen van notes, sterktequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
Net een paar uur aan het spelen geweest. En toen ik terug kwam, was ik ineens blauw!
Ik weet niet of ik je plezier, succes, of condoleances toe moet wensenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:08 schreef Unites het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |