Wow! Gaaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Omg. Een cp 980 Electabuzz gevangen vanuit bed
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.
Heb net de eerste uitgezet. Maar idd tot nu pokemons die ik al had.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief is
Ja want dat hoor je bij de AH te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Ik ben nog niet het huis uit geweest en toch al 24 pokémon gevangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Wel in het diepvries pad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:32 schreef o43blondiee het volgende:
Weet iemand waarom de "straal" uit de pokeball soms geel en soms rood is? Het ligt niet aan de cp want ook bij lage cp wordt hij soms rood.
Sickquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Later deze week is het de geluksdag van 2 Caterpie, 5 Weedle, 7 Pidgey, 5 Rattata, 1 Spearow
en 1 Machop. Heb geloof ik nog 1 Rattata nodig en 1 Spearow, dan gaat het Lucky Egg aan en mogen ze allemaal evolueren
21 Pokémon in totaal, extra bonus voor Machoke, dat zou zo'n 22.000 XP moeten opleveren. Lekker aantal lijkt me
Ik bedoel niet dat kringetje he, ik bedoel de straal die uit de ball komt wanneer die open gaat om te vangen. Deze is of geel of rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijker
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de favoriete pokemons zijn meestal ratata, pidgey en weedle.
8 keer maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.
Weet je, hierdoor gaan er tenminste weer mensen naar de kerkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:29 schreef dimmak het volgende:
Net hier bij een kerk met 3 Pokéstops (+lure): 40+ mensen.
Tja dat is ook wel gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.ad.nl/nijmegen(...)-ontslagen~a21bf1a6/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |