Het spel draait prima op mijn Wileyfox Swift, die is in de losse verkoop 530 euro goedkoper dan een S7 Edgequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik merk toch dat mijn telefoon eigenlijk te crap is voor dat spel
Nu moest ik sowieso al een nieuwe hebben maar nu heeft het nog meer haast
Ik zou alleen niet weten hoe goed de telefoon moet zijn. Als ik Google raden ze een s7 edge aan
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Omg. Een cp 980 Electabuzz gevangen vanuit bed
Er is hoop!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.quote:
Wow! Gaaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had hier een Psyduck en een visje binnen 5 minuten.
Heb net de eerste uitgezet. Maar idd tot nu pokemons die ik al had.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
met zo'n ding heb ik meestal een kut pokemon elke 5min dat het actief is
Ja want dat hoor je bij de AH te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vangde vandaag een magikarp midden in de Dirk. Dan sta je wel even vreemd
Ik ben nog niet het huis uit geweest en toch al 24 pokémon gevangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft het zin om steeds in te loggen ook al zit je gewoon thuis?
Wel in het diepvries pad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Tussen de zalmfilet en de garnaaltjes?
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:32 schreef o43blondiee het volgende:
Weet iemand waarom de "straal" uit de pokeball soms geel en soms rood is? Het ligt niet aan de cp want ook bij lage cp wordt hij soms rood.
Sickquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Later deze week is het de geluksdag van 2 Caterpie, 5 Weedle, 7 Pidgey, 5 Rattata, 1 Spearow
en 1 Machop. Heb geloof ik nog 1 Rattata nodig en 1 Spearow, dan gaat het Lucky Egg aan en mogen ze allemaal evolueren
21 Pokémon in totaal, extra bonus voor Machoke, dat zou zo'n 22.000 XP moeten opleveren. Lekker aantal lijkt me
Ik bedoel niet dat kringetje he, ik bedoel de straal die uit de ball komt wanneer die open gaat om te vangen. Deze is of geel of rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Groen makkelijk te vangen pokemon, oranje iets moeilijker en rood nog moeilijker
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de favoriete pokemons zijn meestal ratata, pidgey en weedle.
8 keer maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Daar kan ik onderhand 8 keer mee kwartetten met die 3.
Weet je, hierdoor gaan er tenminste weer mensen naar de kerkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:29 schreef dimmak het volgende:
Net hier bij een kerk met 3 Pokéstops (+lure): 40+ mensen.
Tja dat is ook wel gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.ad.nl/nijmegen(...)-ontslagen~a21bf1a6/
krijg je dan een boete omdat je op de trap zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Weet je, hierdoor gaan er tenminste weer mensen naar de kerk
Er zullen nog veel gekkere berichten komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.ad.nl/nijmegen(...)-ontslagen~a21bf1a6/
En dan moet het spel nog uitkomen in NLquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Reemi het volgende:
Net met vrienden een rondje gemaakt door een natuurgebied hier. Niet normaal hoeveel spelende mensen je tegenkomt
Hoogtepunt qua vangst was een Magmar.
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Reemi het volgende:
Net met vrienden een rondje gemaakt door een natuurgebied hier. Niet normaal hoeveel spelende mensen je tegenkomt
Hoogtepunt qua vangst was een Magmar.
Die Zubat heb ik ook altijd moeite meequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef redboyke het volgende:
kut zubat 3 ballen aan verspeeld blijft dat spel hangen nadat ie net in de ball zit.
Leuk toch?!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!
hij lijkt dan dichtbij maar als je de bal gooit dan geraak je er niet en dan gooi je nog eens en dan vliegt die net omhoog.quote:
Heb ik een paar gehad, maar hij is dan wel gevangen als je bij je journal kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef redboyke het volgende:
kut zubat 3 ballen aan verspeeld blijft dat spel hangen nadat ie net in de ball zit.
Ja ik ook. Zag overal mensen met hun mobiel rondlopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur redenquote:
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur reden
Is zo'n lure op een pokestop zoveel effectiever dan dat ander lokding?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Stap 1: Lure opzetten naast een Pokestop of naar een Lure punt lopen
Stap 2: Wachten + Powerbank
Stap 3: ???
Stap 4: Profit.
Wel aantal streamersquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
https://www.twitch.tv/twitchpokemongoquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:16 schreef probeer het volgende:
Ik las ergens dat het data en batterij scheelt wanneer je via google maps de kaarten van je gebied download zodat je ze offline hebt. Meteen heel Nederland maar gedownload.
Kreeg later mee dat het qua batterij niet veel uitmaakt (want het meeste wordt geslurpt door GPS), maar een bijkomend voordeel merkte ik toen ik in de bus zat: normaal rijdt dat ding te hard voor het spel om de kaart, pokestops en pokemon locaties real-time bij te werken (waardoor je dus door de lag steeds te laat bent om die fuckers aan te klikken), maar het gaat een stuk beter wanneer je dus die offline kaarten op je telefoon hebt staan. Ving er 14 in een busritje van een half uur.
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt.
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef picodealion het volgende:
Opbrengst van vanavond na 5 eggs hatchen en 12 evolves, allemaal met een lucky egg: van eind level 16 naar half level 18, en een CP793 Golbat.
Niantic gaat er sowieso naar kijken, het batterijvebruik is absurd en zij vinden dat ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.
Sandshrew (nieuw), Tentacool, Nidoran (male), Machop, Voltorb. De Golbat was gevolg van een evolve, geen ei.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?Ben erg benieuwd!
heb ik ook vaak als ik usb kabel inplug of uitplugquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef Unites het volgende:
Mijn geluid loopt ineens vast o.O
Mmmhm... vreemd...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik wel, een of twee keer eentje die ver afgelegen lag. Maar ik bemoei me niet zo met gyms op het moment, ik ben lekker aan het power levelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef.
wel als je op 06/07/2016 speelde. toen waren ze nog allemaal unclaimed en kende de mensen het nog niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt (of bij anderen gezien) dat een gym ook daadwerkelijk 20 uur in handen van 1 team bleef.
Maandag ook gedaan, lopen vanaf station Breda, toch weer dik 5 kilometer.quote:
De Gym voor de deur is al 4 dagen rood, zoals het heurt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef probeer het volgende:
Same. Geef mij maar veel weedles en pidgey's.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:29 schreef picodealion het volgende:
53
[..]
Ik wel, een of twee keer eentje die ver afgelegen lag. Maar ik bemoei me niet zo met gyms op het moment, ik ben lekker aan het power levelen.
Dat zou ik idd niet weten. Sinds eergister bezig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
wel als je op 06/07/2016 speelde. toen waren ze nog allemaal unclaimed en kende de mensen het nog niet.
Hmm goed punt. Ik kijk nog even hoe lang ik op m'n handen kan zitten (al helemaal nu er een nieuw subforum isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan wel een Australische account voor je aanmaken dan log je daarmee in de App store download je Pokemon GO en dan log je uit de app store en log je met je gewone account in.
ehmm je hebt dan een voorsprong. Voordat je het weet zijn al die gyms bij je in de buurt heel hoog kwa CP's.
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is het ui aanvraag topic te vinden?
Pewdiepie uiteraard:quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
xquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101
Ik had mijn pokeballs gewoon nog hoor.. Je krijgt ze er gewoon bijquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Ow, iets om rekening mee te houden .. als je lvl 12 wordt verdwijnen je pokeballs en krijg je (iets van 20 volgens mij) great balls. Beetje lullig om achter te komen als ze op zijn en je net die ene pokemon tegenkomt.
Serieus? Dan heb ik geen flauw idee waar de mijne gebleven zijn .. had er toch zeker nog 100. Och ja .. toch erg makkelijk te scoren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had mijn pokeballs gewoon nog hoor.. Je krijgt ze er gewoon bij
Ik kan me ook niet herinneren dat ik mijne kwijtraakte.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Serieus? Dan heb ik geen flauw idee waar de mijne gebleven zijn .. had er toch zeker nog 100.
Hoger lvl wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe komen jullie aan pokemons die over de 700 cp zijn?
quote:
Hoger lvlquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe komen jullie aan pokemons die over de 700 cp zijn?
Donequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:50 schreef Dimachaerus het volgende:
kan ik toegevoegd worden in team mystic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |