welke? misschien ga ik ook een kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef jogy het volgende:
En ik heb een powerbank gekocht voor mijn smartphone.
De eerste die ik zag toen ik op schiphol rondliep en mijn telefoon bijna leeg was.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke? misschien ga ik ook een kopen
ahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste die ik zag toen ik op schiphol rondliep en mijn telefoon bijna leeg was..
Kan de Ankers van harte aanbevelen, heb 2 van de oudere variant van deze:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke? misschien ga ik ook een kopen
Misschien wat razzberries geven, dat kan helpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is het ontsnappen van beesten random? Of gooi je dan gewoon als een sukkel?
Pokemon met hogere CP hebben grotere kans om te ontsnappen. Volgens mij is het gewoon random na elke pokeball-worpquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien wat razzberries geven, dat kan helpen.
Weet ook niet precies waarom ze ontsnappen, hoog CP?
Je kunt per gym zes Pokemon kiezen, dus enkel de zes sterksten tellen. Verder is het gewoon kijken bij die betreffende gym hoe sterk de Pokemon zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is de huidige collectie van mijn dochter (12). Zij vroeg mij aan jullie te vragen of dit een beetje goede zijn om mee te battle-en en wat ze zou moeten doen/hebben om beter te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is de huidige collectie van mijn dochter (12). Zij vroeg mij aan jullie te vragen of dit een beetje goede zijn om mee te battle-en en wat ze zou moeten doen/hebben om beter te worden.
Had 'ie z'n vrouw moeten neerhoeken. Pokemon is srs bsnss.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kwam vandaag een man van 40 tegen die het aan het doen was op de fiets. Zn vrouw was hem uit aan het lachen
Misschien ook handig om te weten dat de types verschillende sterktes en zwaktes hebben. Dus het is misschien niet ideaal om 2 pidgeottos en een pidgeot in te zetten (alle 3 flying type), aangezien een rock- of electric- type daar zo korte metten mee maakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt per gym zes Pokemon kiezen, dus enkel de zes sterksten tellen. Verder is het gewoon kijken bij die betreffende gym hoe sterk de Pokemon zijn.
Hier in de buurt zijn ze vaak 500+ CP, dus dat heeft dan weinig nut.
Dikke langzame rat die eerstequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn Rattatat met cp10 weegt bijna 4 kg en mijn Rattatat met cp70 weegt 2.5 kg
Paras?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef Fe2O3 het volgende:
Een seal gevonden, en iets met 2 ballen op de rug? Ik ben te slecht met namen. Maar eens gaan googlen over hoe dat battlen werkt, dat gaat voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |