is die het kijken waard?quote:
niks boeiendsquote:
nog geen uur volgehoudenquote:
zo beterquote:
jancees kwam heel stoer een spotprent van mohammed die geneukt werd door een varken postenquote:
TRquote:Op zondag 3 juli 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jancees kwam heel stoer een spotprent van mohammed die geneukt werd door een varken posten
quote:
kringverjaardag zekerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ik gebruik mijn volhoudskills liever voor andere gelegenheden
nee het is goed met jouquote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij post toch dingen die verwijderd zijn, dat mag niet
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Maken jullie wel 'ns shaslick? Ik doe altijd zo:
stukje vlees, stukje paprika, stukje katenspek, stukje ui enz.
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
Het is wat werk, maar echt superlekker.
Ik koop ze gwn ready bij de slagerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
ga naar cul met je kkstickiiequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
hahahquote:
Klinkt lekker, heb helaas geen barbecuequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
oke heb niks tegen homo'squote:
bedankt nu ben ik nog geen stap verderquote:
gwn opkkrequote:
srs je doet beetje sadquote:
Heb toch helemaal niks geplaatstquote:Op zondag 3 juli 2016 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs je doet beetje sad
voel je je weer even heel tof ofzo dat je een ban had
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefdequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
haha sunni moslims zijn soms niet zo verdraagzaam naar moslims van andere denominatie, dus daar refereerde ik aan in die threadquote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'squote:
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?quote:
o okquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'sje bent jezelf gwn weer nie ;s
Ik upload ook muziekfilmpjes en dashcambeelden en andere dingetjes (Zoals dat ik laatst in Maaskantje wasquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik al die nieuwsfilmpjes kijk en benieuwd ben wat je er over te zeggen hebt
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoeldequote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Drug het volgende:
[..]
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefde
Dat is niet het geval hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
Die man is zo ongelovelijk narcistisch en trots op wat 'ie "Bereikt" Heeft op FOKquote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Lol er vraagt iemand in Tong zijn topic: Wie the fuck is Tong/tong80?![]()
Krijgt die terug: Sommige mensen geloven niet in God.
Oh god
Wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
quote:
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen hequote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoelde
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen he
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat vinden jullie er van om de dienstplicht opnieuw in te voeren?
Opflikkeren met die onzinquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Slecht idee.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
mogen ze doen, ik weigerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Steenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken BIER!
piloot, automaat laat het werken BIER!
automatische piloot laat het werken BIER!
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.quote:
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturen
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.
Ja toen deed hij vaag op fb.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurt
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Gelukkigquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
`73 is een goed jaarquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Maar de doelgroep waar ik het over heb doet nu ook niets nuttigs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.
hard gewordenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijken
Hier is't droog. Wel grijs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
Heb nog nooit gehoord dat iemand discipline bijgebracht is tijdens dienstplichtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wow, heb je z'n nummer? :squote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?
Zosk1.0 zou gehuild hebben, maar Zosk2.0 doet dat niet he.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.
Of je doet even Appenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?
:$quote:
Ik had zijn nummer, maar zie net dat ik hem niet meer heb.quote:
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar de doelgroep waar ik het over heb doet nu ook niets nuttigs.
Heb je nr niet meerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je doet even Appen
Ben niet zo`n beller
Dat is sentiment, maar geen praktijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord dat iemand discipline bijgebracht is tijdens dienstplicht
dit jaquote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.
Haha please.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk1.0 zou gehuild hebben, maar Zosk2.0 doet dat niet he.
Precies.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.
Watquote:
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er? Jij bent een verwend nest natuurlijk ben jij tegen.
Fair enough.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.
Dat ervaar jij ook met jouw voorkeur voor Thaise dames.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.
Donequote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nr niet meerApp mij even dan.
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.
Niet door mij.quote:
Idd, want een jaar is sws niet de bedoeling, dus moet dan in de zomervakantie wat voor een enorme piek zorgt.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.
Ze doen maar. Ik heb er toch geen last van.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er? Jij bent een verwend nest natuurlijk ben jij tegen.
Kifache amaquote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nr niet meerApp mij even dan.
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ervaar jij ook met jouw voorkeur voor Thaise dames.
Belasting betalen we toch wel, liever dat het daar naartoe gaat dan sommige andere dingen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze doen maar. Ik heb er toch geen last van.
Ik doelde op je gescheld.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik app met Braddie Cachet, geloof je het nu wel?
jawel heb je wel want wordt ook voor meisjes ingevoerd danquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
U SRS?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.
omdat je die het best onder de duim kan houden?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.
Waarom mag ik geen kinderen zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idd, bejaarden moeten gewoon familie hun billen laten wassen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Belasting betalen we toch wel, liever dat het daar naartoe gaat dan sommige andere dingen.
halloquote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
KWAAAAGGSSSSS HAARRTTIIEERRTTTJEEEEE
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, bejaarden moeten gewoon familie hun billen laten wassen.
Ik zou ook wel met Braddie willen appen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik app met Braddie Cachet, geloof je het nu wel?
lekker pangpang roepenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.
Dat is best racistisch man.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je die het best onder de duim kan houden?
Dan moet je hem vragen om zijn nr.quote:
https://kifesh.com/tag/kifesh-betekenis/quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Als ik Kifache google zie ik allemaal tekens die ik niet kan lezen. Wat betekend het?!
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer trainingquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet je hem vragen om zijn nr.
Ik geef nooit telefoonnummer's door. (Tenzij ik toestemming heb)
Het heerst volgens mij, heb er ook last van, en hoor het van andere ook dat ze constant lopen te snotteren en grieperig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer training
Mis Zosk1.0 wel hoorquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer training
Ik begin er ook last van te krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het heerst volgens mij, heb er ook last van, en hoor het van andere ook dat ze constant lopen te snotteren en grieperig zijn.
Nee grapje, Zosk2.0 is beterquote:
Hij is net weg om peuken te halenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP heb je de boel een beetje in de hand kunnen houden zonder mij?
Wat een onzingedoequote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Crip het volgende:
Ey cholo ik hoor nog later of ik word aangenomen. Moet een kopie sturen vn mn cijferlijst en diploma voor 5 juli maar ik krijg ze pas 5 juli dus ik heb nu uitstel
_____!
Aanstelleritis, dat is wat hier in Nederland heerst. Niet als 3 mensen ergens last van hebben heerst er meteen wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik begin er ook last van te krijgen.
En die van Jhali?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelfs Tjacka zijn nummer nog, dat gaat hij vast niet geloven.
heb je ze ook onder de username in je lijst staan?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt dafuq what is wrong met jullie. Hoor midden in de vakantie of ik uberhaupt mn opleiding kan doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nee gewoon echte naam. Als ik mensen hun echte naam niet weet hoef ik ook hun nr niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je ze ook onder de username in je lijst staan?
ga je hbo doen?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht echt dafuq what is wrong met jullie. Hoor midden in de vakantie of ik uberhaupt mn opleiding kan doen
Ik ook. Hij doet soms de foto van m'n ex als profielfotoquote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha watquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook. Hij doet soms de foto van m'n ex als profielfoto
Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.quote:
Heb je zo'n rare ex danquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh je zit er tot je nek in dusquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon echte naam. Als ik mensen hun echte naam niet weet hoef ik ook hun nr niet.
Thanks, vind dit ook wel een fijne lengte.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel dat ik even moet zeggen Braddie dat je haar wel leuk zit. Niet te kort, niet te lang.
is dit een move?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel dat ik even moet zeggen Braddie dat je haar wel leuk zit. Niet te kort, niet te lang.
waaromquote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit na de vakantie ook 10 dagen op het hbo.
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:Echt nobody caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh gelukkig, dacht even dat gisteren helemaal kwijt was geraakt in je geheugen en dat je daardoor dacht dat ze vanavond weer moesten.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.
Hehehe.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoogstens Bust-A-Move
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch reageer je er op.
Niet teveel caren Crip.
Ah okequote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.
Ik speel bijna nooit meer spelletjes, telefoon ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond dat altijd zo tof.
Speel nog steeds af en toe Bubble Shooter op m`n telefoon
Ja pffffff godverquote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
haags, kan je de deur even op de knip doen, allemaal mongolen ineens hier ;s
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft inmiddels geen onderkin meer, maar gewoon helemaal geen kin.
Heel sporadisch wil ik nog wel eens Eurotruck Simulator aangooienquote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel bijna nooit meer spelletjes, telefoon ook niet
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
pics?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft inmiddels geen onderkin meer, maar gewoon helemaal geen kin.
Ahahaha te laat!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
haags, kan je de deur even op de knip doen, allemaal mongolen ineens hier ;s
ik heb je vlog1 nog bewaard waarin je beloofd shit niet meer te verwijderen en eindelijk eens zou beginnen met afvallenquote:
Welke school?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit na de vakantie ook 10 dagen op het hbo.
Het afvallen gaat moeizaam man..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik heb je vlog1 nog bewaard waarin je beloofd shit niet meer te verwijderen en eindelijk eens zou beginnen met afvallen
Braddie plsquote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch reageer je er op.
Niet teveel caren Crip.
quote:
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet te zienquote:
Tuurlijk kan ik een foto maken waarin die kin niet meer te zien is, maar 90% van de foto's die ik maak (En wat je ook ziet in m`n filmpjes op YouTube) Hebben die kin.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs? Dacht ongelukkige hoek van de foto, nou rip in je braadvet dan maar.
vind jou wel geiler tbhquote:Op zondag 3 juli 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Braddie plsals er iemand hier cared dan ben jij het wel.
Je bent nog aandachtsgeiler dan ik, wanneer ga je weer dramatisch fok verlaten en je zoveelste account maken om een comeback te maken. Die shit word allemaal oud joh.
Hebben ze daar geen supermarkt open?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg DP, waar zit dat tankstation wel niet waar jij je sigaretten haalt man? Duurt lang.
Hier in Den Haag is alles open. Weet eigenlijk niet waar DP woont.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen supermarkt open?
Zelfs hier in Emmen hebben we dat.
Limburg ergens dacht ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is alles open. Weet eigenlijk niet waar DP woont.
Doe mee met de Ramadanquote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik een foto maken waarin die kin niet meer te zien is, maar 90% van de foto's die ik maak (En wat je ook ziet in m`n filmpjes op YouTube) Hebben die kin.
Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja dan noem je ook wel een gehucht.
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.quote:
Ja kom ik ook niet graag.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjesquote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
Gisteravond last vanquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Wil je een kussen op mn face houden?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjes
rip longblaasjes #neverforgetquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dagen het nog duurt voor ik mijn longen uit mijn lijf hoest.
Hoelaat begin je?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vandaag een BB seizoen 5 dagje houden
Dat had ik de eerste paar dagen das pas fucked up jAquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.
Wil je mij weg hebben ofzo?
junkfood alweer op?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.
Wil je mij weg hebben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |