Dan moet je hem vragen om zijn nr.quote:
https://kifesh.com/tag/kifesh-betekenis/quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Als ik Kifache google zie ik allemaal tekens die ik niet kan lezen. Wat betekend het?!
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer trainingquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet je hem vragen om zijn nr.
Ik geef nooit telefoonnummer's door. (Tenzij ik toestemming heb)
Het heerst volgens mij, heb er ook last van, en hoor het van andere ook dat ze constant lopen te snotteren en grieperig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer training
Mis Zosk1.0 wel hoorquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, grieperig en ogen wateren de heletijd. Slaap slecht want lig de hele nacht te hoesten en snotteren en morgen heb ik weer training
Ik begin er ook last van te krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het heerst volgens mij, heb er ook last van, en hoor het van andere ook dat ze constant lopen te snotteren en grieperig zijn.
Nee grapje, Zosk2.0 is beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |