Idd, want een jaar is sws niet de bedoeling, dus moet dan in de zomervakantie wat voor een enorme piek zorgt.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.
Ze doen maar. Ik heb er toch geen last van.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er? Jij bent een verwend nest natuurlijk ben jij tegen.
Kifache amaquote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nr niet meerApp mij even dan.
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ervaar jij ook met jouw voorkeur voor Thaise dames.
Belasting betalen we toch wel, liever dat het daar naartoe gaat dan sommige andere dingen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze doen maar. Ik heb er toch geen last van.
Ik doelde op je gescheld.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik app met Braddie Cachet, geloof je het nu wel?
jawel heb je wel want wordt ook voor meisjes ingevoerd danquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
U SRS?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.
omdat je die het best onder de duim kan houden?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn zo'n beetje de beste vrouwen die er bestaan volgens mij.
Waarom mag ik geen kinderen zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idd, bejaarden moeten gewoon familie hun billen laten wassen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Belasting betalen we toch wel, liever dat het daar naartoe gaat dan sommige andere dingen.
halloquote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
KWAAAAGGSSSSS HAARRTTIIEERRTTTJEEEEE
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, bejaarden moeten gewoon familie hun billen laten wassen.
Ik zou ook wel met Braddie willen appen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik app met Braddie Cachet, geloof je het nu wel?
lekker pangpang roepenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.
Dat is best racistisch man.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je die het best onder de duim kan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |