Zosk1.0 zou gehuild hebben, maar Zosk2.0 doet dat niet he.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.
Of je doet even Appenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?
:$quote:
Ik had zijn nummer, maar zie net dat ik hem niet meer heb.quote:
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar de doelgroep waar ik het over heb doet nu ook niets nuttigs.
Heb je nr niet meerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je doet even Appen
Ben niet zo`n beller
Dat is sentiment, maar geen praktijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord dat iemand discipline bijgebracht is tijdens dienstplicht
dit jaquote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.
Haha please.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk1.0 zou gehuild hebben, maar Zosk2.0 doet dat niet he.
Precies.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.
Watquote:
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er? Jij bent een verwend nest natuurlijk ben jij tegen.
Fair enough.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die doelgroep nog een hardere hekel laten krijgen aan verplichtingen lijkt me ook niet slim.
Dat ervaar jij ook met jouw voorkeur voor Thaise dames.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Continue gepest worden met je 7cm lijkt me ook niet alles nee.
Donequote:Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nr niet meerApp mij even dan.
Plus dat ik in het topic erover las dat defensie de capaciteiten bij lange na niet heeft om het allemaal te regelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan ze op die leeftijd werken en studeren. Beetje duur grapje om ze dan te gaan disciplineren op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.
Niet door mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |