is die het kijken waard?quote:
niks boeiendsquote:
nog geen uur volgehoudenquote:
zo beterquote:
jancees kwam heel stoer een spotprent van mohammed die geneukt werd door een varken postenquote:
TRquote:Op zondag 3 juli 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jancees kwam heel stoer een spotprent van mohammed die geneukt werd door een varken posten
quote:
kringverjaardag zekerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ik gebruik mijn volhoudskills liever voor andere gelegenheden
nee het is goed met jouquote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij post toch dingen die verwijderd zijn, dat mag niet
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Maken jullie wel 'ns shaslick? Ik doe altijd zo:
stukje vlees, stukje paprika, stukje katenspek, stukje ui enz.
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
Het is wat werk, maar echt superlekker.
Ik koop ze gwn ready bij de slagerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
ga naar cul met je kkstickiiequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
hahahquote:
Klinkt lekker, heb helaas geen barbecuequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
oke heb niks tegen homo'squote:
bedankt nu ben ik nog geen stap verderquote:
gwn opkkrequote:
srs je doet beetje sadquote:
Heb toch helemaal niks geplaatstquote:Op zondag 3 juli 2016 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs je doet beetje sad
voel je je weer even heel tof ofzo dat je een ban had
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefdequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
haha sunni moslims zijn soms niet zo verdraagzaam naar moslims van andere denominatie, dus daar refereerde ik aan in die threadquote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'squote:
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?quote:
o okquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'sje bent jezelf gwn weer nie ;s
Ik upload ook muziekfilmpjes en dashcambeelden en andere dingetjes (Zoals dat ik laatst in Maaskantje wasquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik al die nieuwsfilmpjes kijk en benieuwd ben wat je er over te zeggen hebt
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoeldequote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Drug het volgende:
[..]
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefde
Dat is niet het geval hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
Die man is zo ongelovelijk narcistisch en trots op wat 'ie "Bereikt" Heeft op FOKquote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Lol er vraagt iemand in Tong zijn topic: Wie the fuck is Tong/tong80?![]()
Krijgt die terug: Sommige mensen geloven niet in God.
Oh god
Wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
quote:
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen hequote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoelde
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen he
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat vinden jullie er van om de dienstplicht opnieuw in te voeren?
Opflikkeren met die onzinquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Slecht idee.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
mogen ze doen, ik weigerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Steenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken BIER!
piloot, automaat laat het werken BIER!
automatische piloot laat het werken BIER!
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.quote:
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturen
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.
Ja toen deed hij vaag op fb.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurt
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Gelukkigquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
`73 is een goed jaarquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Maar de doelgroep waar ik het over heb doet nu ook niets nuttigs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.
hard gewordenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijken
Hier is't droog. Wel grijs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
Heb nog nooit gehoord dat iemand discipline bijgebracht is tijdens dienstplichtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wow, heb je z'n nummer? :squote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |