Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Maken jullie wel 'ns shaslick? Ik doe altijd zo:
stukje vlees, stukje paprika, stukje katenspek, stukje ui enz.
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
Het is wat werk, maar echt superlekker.
Ik koop ze gwn ready bij de slagerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
Dan spinaziebladeren 1 minuut koken in witte wijn. Daarna de satesticks inrollen met ontbijtspek en de spinazie. Dan een hele zooi prikkertjes zodat het blijft zitten en dan op de barbeque.
ga naar cul met je kkstickiiequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
hahahquote:
Klinkt lekker, heb helaas geen barbecuequote:Op zondag 3 juli 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
oke heb niks tegen homo'squote:
bedankt nu ben ik nog geen stap verderquote:
gwn opkkrequote:
srs je doet beetje sadquote:
Heb toch helemaal niks geplaatstquote:Op zondag 3 juli 2016 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs je doet beetje sad
voel je je weer even heel tof ofzo dat je een ban had
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefdequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
haha sunni moslims zijn soms niet zo verdraagzaam naar moslims van andere denominatie, dus daar refereerde ik aan in die threadquote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt nu ben ik nog geen stap verder
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'squote:
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |