o okquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lekker boeie alsof ik een fuck geef om tr'sje bent jezelf gwn weer nie ;s
Ik upload ook muziekfilmpjes en dashcambeelden en andere dingetjes (Zoals dat ik laatst in Maaskantje wasquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ewa braddie ga je ook nog andere dingen doen dan alleen praten over nieuws op je kanaal?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik al die nieuwsfilmpjes kijk en benieuwd ben wat je er over te zeggen hebt
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoeldequote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Drug het volgende:
[..]
orale stimulatie van de kringspier is niet exclusief voor de herenliefde
Dat is niet het geval hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
Die man is zo ongelovelijk narcistisch en trots op wat 'ie "Bereikt" Heeft op FOKquote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Lol er vraagt iemand in Tong zijn topic: Wie the fuck is Tong/tong80?![]()
Krijgt die terug: Sommige mensen geloven niet in God.
Oh god
Wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat er iemand is die écht niets beters te doen heeft dan een kloon aan maken op een forum op internet en iemand zijn identiteit stelen. Echt, can't even
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
quote:
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen hequote:Op zondag 3 juli 2016 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei niet dat je orale stimulatie bedoelde
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee je had me een beetje klem dus ik moest wat verzinnen he
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat vinden jullie er van om de dienstplicht opnieuw in te voeren?
Opflikkeren met die onzinquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Slecht idee.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
mogen ze doen, ik weigerquote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |