nee vind het zo al wel dramatisch genoegquote:Op zondag 3 juli 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft in verschillende topics lopen spammen. Jij hebt de SC, dus wij zorgen dan dat die de hele dag bemand is zodat je lekker tempo kan houden in het posten.
EEEEEWWWWAAAAAAAA ik pleeg aanslag op de kutje van je moeder want ik weet ze wilt mequote:Op zondag 3 juli 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heel veel aangezien die agresieve lui met ramadan exponentieel meer aanslagen plegen uit de naam van allah
Ook dat moet te verbreken zijn, geloof echt wel dat dat goed kan komen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
het record is 3000 ofzo dus dat lukt dan nog steeds niet
doei pas op voor foker en zijn mattiesquote:Op zondag 3 juli 2016 14:17 schreef JanCees het volgende:
nou ik ga maar eens
heb wel betere dingen te doen dan jullie te onderwijzen
tot later
Geeft niets, vind zo'n mes in m'n rug wel lekkerquote:
te laatquote:Op zondag 3 juli 2016 14:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
doei pas op voor foker en zijn matties
Oh wou het ook al vragen maar je weet het dus nietquote:Op zondag 3 juli 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze gaat maken. Zelf al wel saladade klaargemaakt.
Ben een Chinees hoor, weet niet wat jij denkt dat ik voor afkomst heb. :squote:Op zondag 3 juli 2016 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, vind zo'n mes in m'n rug wel lekker
Gewoon steeds een smiley posten.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
Gewoon gaan voor 3600 / 24 = 150 per uur = 2,5 post gemiddeld per minuut. Is makkelijk te doen
Precies, zeker in de SC als iedereen meewerkt.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
Gewoon gaan voor 3600 / 24 = 150 per uur = 2,5 post gemiddeld per minuut. Is makkelijk te doen
okequote:Op zondag 3 juli 2016 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben een Chinees hoor, weet niet wat jij denkt dat ik voor afkomst heb. :s
Echt wel, gewoon 24 uur keihard voor gaan fuck it, in zijn geval genoeg punten naar binnen en hoppa.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt wel, gewoon 24 uur keihard voor gaan fuck it, in zijn geval genoeg punten naar binnen en hoppa.
hplc is er al een tijdje hoorquote:
wowquote:
jij ging wegquote:
misschien hebben de liedjes van steen die ik steeds post een slechte invloed op hemquote:Op zondag 3 juli 2016 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij noemt me al de hele tijd kanker, snap niet waarom
Ik denk dat het komt omdat ik zijn emoliedje niet mooi vondquote:Op zondag 3 juli 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien hebben de liedjes van steen die ik steeds post een slechte invloed op hem
haha is prof emoquote:Op zondag 3 juli 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik zijn emoliedje niet mooi vond
heb gisteren steen de vader gezien ;pquote:Op zondag 3 juli 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien hebben de liedjes van steen die ik steeds post een slechte invloed op hem
die docu?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb gisteren steen de vader gezien ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |