Steenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken
piloot, automaat laat het werken
automatische piloot laat het werken BIER!
piloot, automaat laat het werken BIER!
automatische piloot laat het werken BIER!
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.quote:
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met dingen verzinnen en gewoon weer sexy pics naar me sturen
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk wel goed, zie het echter niet gebeuren.
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat dit over Braddie? Hij heeft in een fb bericht bevestigd dat hij het is.
Ja toen deed hij vaag op fb.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer werd precies het omgekeerde verteld..
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed als jij een opwaaiendejurkjesfoto naar me stuurt
Oh, ik zou het destijds ook niet fijn hebben gevonden denk ik hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Gelukkigquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
`73 is een goed jaarquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje discipline bijbrengen lijkt me ook wel ok, al heb ik makkelijk praten omdat ik destijds was uitgeloot. Blijkbaar veel kinderen geboren in '73.
Maar de doelgroep waar ik het over heb doet nu ook niets nuttigs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat leer je dus niet als er te weinig capaciteit is. Dan krijg je een hekel aan marcheren en leer je op wacht staan en wat verveling is.
hard gewordenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon onder m'n jurkje komen kijken
Hier is't droog. Wel grijs.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
oke het begint opeens tyfushard te regenen dus ik ben er nog even
Heb nog nooit gehoord dat iemand discipline bijgebracht is tijdens dienstplichtquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wow, heb je z'n nummer? :squote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik hem nou echt gaan bellen zodat je het geloofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |