Welke school?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit na de vakantie ook 10 dagen op het hbo.
Het afvallen gaat moeizaam man..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik heb je vlog1 nog bewaard waarin je beloofd shit niet meer te verwijderen en eindelijk eens zou beginnen met afvallen
Braddie plsquote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch reageer je er op.
Niet teveel caren Crip.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet te zienquote:
Tuurlijk kan ik een foto maken waarin die kin niet meer te zien is, maar 90% van de foto's die ik maak (En wat je ook ziet in m`n filmpjes op YouTube) Hebben die kin.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs? Dacht ongelukkige hoek van de foto, nou rip in je braadvet dan maar.
vind jou wel geiler tbhquote:Op zondag 3 juli 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Braddie plsals er iemand hier cared dan ben jij het wel.
Je bent nog aandachtsgeiler dan ik, wanneer ga je weer dramatisch fok verlaten en je zoveelste account maken om een comeback te maken. Die shit word allemaal oud joh.
Hebben ze daar geen supermarkt open?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg DP, waar zit dat tankstation wel niet waar jij je sigaretten haalt man? Duurt lang.
Hier in Den Haag is alles open. Weet eigenlijk niet waar DP woont.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen supermarkt open?
Zelfs hier in Emmen hebben we dat.
Limburg ergens dacht ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is alles open. Weet eigenlijk niet waar DP woont.
Doe mee met de Ramadanquote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik een foto maken waarin die kin niet meer te zien is, maar 90% van de foto's die ik maak (En wat je ook ziet in m`n filmpjes op YouTube) Hebben die kin.
Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja dan noem je ook wel een gehucht.
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.quote:
Ja kom ik ook niet graag.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjesquote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
Gisteravond last vanquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Wil je een kussen op mn face houden?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjes
rip longblaasjes #neverforgetquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dagen het nog duurt voor ik mijn longen uit mijn lijf hoest.
Hoelaat begin je?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vandaag een BB seizoen 5 dagje houden
Dat had ik de eerste paar dagen das pas fucked up jAquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.
Wil je mij weg hebben ofzo?
junkfood alweer op?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.
Wil je mij weg hebben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |