Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja dan noem je ook wel een gehucht.
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.quote:
Ja kom ik ook niet graag.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat roepen mensen meestal ook over Emmen..
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjesquote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
Gisteravond last vanquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Wil je een kussen op mn face houden?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus jij bent de oorzaak van al die wim hof slachtoffertjes
rip longblaasjes #neverforgetquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dagen het nog duurt voor ik mijn longen uit mijn lijf hoest.
Hoelaat begin je?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vandaag een BB seizoen 5 dagje houden
Dat had ik de eerste paar dagen das pas fucked up jAquote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat je snottert en dat het nog niet voelt alsof je hoofd een bom is die bijna gaat ontploffen en daardoor voor oorpijn zorgt.
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik een keer bij de supermarkt ben geweest.
Wil je mij weg hebben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |